neděle 19. května 2013

China Glaze Holographic - Infra Red


Novinka od China Glaze obsahuje 12 odstínů holografických laků a dnes vám předvedu tohoto krasavce s názvem Infra Red. Je to můj první holograf a jsem z něj naprosto nadšená. Objednávala jsem ho z Modeláže link, s ještě jedním odstínem Take a Trek, který uvidíte příště. :) Na stránkách je popisován jako teplá purpurově růžová a já u toho i zůstanu. Na sluníčku je vážně nádherný i když ten holografický efekt není až tak strašně výrazný jako např. u holografů od Color Club, no mě i přesto okouzlil. 
Co mě trošku ( no celkem dost ), zarazilo, bylo lakování. Lak zasychá vážně bleskově a i když si nemyslím, že bych při lakování dělala moc tahů štětečkem, tak i přesto udělal dost holých míst. Jako kdyby už byl zaschlý a tím, jak jsem opakovala tahy, udělal ještě takový cucky.. No koukala jsem na to jako blázen, co to má sakra znamenat.. :D Pak, když jsem dala na první vrstvu tu druhou už o dost silnější, tak to bylo v pohodě. Po zaschnutí se moc neleskne, přidala jsem proto ještě jednu vrstvu top coatu.

A teď fotky. Řekla bych, že se vážně povedly, mám z nich zkrátka velkou radost. :) Asi jich bude dost...:)














Obsah lahvičky je 14 ml
Doba spotřeby 36 měsíců
Cena 225,-Kč

Co říkáte na novou kolekci ? Už jste si nějaký lak pořídily ? Jestli jo a máte ho někde na blogu vyfocený, klidně hoďte odkaz, ráda se podívám. :)

Mějte pěkný večer. :)

10 komentářů:

  1. Mám ten stejný..:D A je to opravdu krasavec..ještě uvidím jestli nekoupím další..ale nevím který..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že tenhle je jeden z nejhezčích z celý kolekce. :) Taky mě láká ještě nějaký koupit, ale který...? :D

      Vymazat
  2. Mám v plánu si tento koupit :), ještě se mi dost líbí When Stars Collide a modré taky nevypadají špatně, tak jsem zvědavá, na fotky toho příštího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty modrý se jim moc povedly ! :) Bylo to docela těžký rozhodování, který z nich koupit.. :)

      Vymazat
  3. Je vážně moc pěkný :) Ale holografy mám radši od CC, nevyhovuje mi u CHG ten uzoučký štěteček.... Takže tento vážně oželím :) Ale pěkný je, to ne že ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Color Club bych fakt ráda nějaký zkusila, protože se mi moc líbí ten výrazný efekt, co vytváří. :)S úzkými štětečky se taky moc nekamarádím, ale teď mi ani nevadil. :)

      Vymazat
  4. ja sa stale odhodlava na jednu neonku, ale vzdy ju nieco predbehne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to mám přesně tak. :D Až se divím, že jsem tentokrát tu objednávku fakt uskutečnila..:D

      Vymazat
  5. dočkala si sa slniečka na fotenie a ja som sa teraz zamilovala... hlavne do tej farby :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to je správně. :)) Jsem moc ráda, že se líbí! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...