neděle 5. května 2013

Nail art - metoda se zubním kartáčkem.. :)


Ahoj holky :)

No napadlo by vás, tvořit si něco na nehtech s kartáčkem na zuby ? Mě teda ne a taky že to z mojí hlavy není. Před nedávnem jsem tuhle metodu zahlídla na blogu The Nailasaurus, což je neskutečně šikovná holka, která mi pravidelně vyráží dech svými výtvory. Návod můžete zhlédnout zde, už u zmiňované slečny, ale prakticky jde jen o to, že vybranou barvou přetřete pár řádků štětinek zubního kartáčku a ťupkáte po nehtu. :)







Jako základ jsem si vybrala neutrální nude odstín ( níže jsou všechny laky vypsané ), na prsteníček pro ozvláštnění takovou moc příjemnou zelenou. Nalakovala jsem první řádek štětinek u kartáčku a už jen ťup sem, ťup tam.. :)







Barvy jsem ladila do zelené, zlaté a nude. Jakou kombinaci byste si zvolily vy ? :)












Laky jsem použila tyto : 

Essence nude glam nail polish 01 - cotton candy link
Essence colour & go 79 viva la green
Essence the twilight saga breaking dawn part 2 - 03 A piece of forever link 

Mějte se krásně ! :)

18 komentářů:

  1. to vyzerá super! pekné spojenie farieb :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to bezvadně, Sammy sice sleduju, ale tohle mi nějak uniklo. Palec nahoru! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné jarní barvičky!:) hlavně ta azurová!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. často sú takéto techniky naj :-) veď si zober takú potravinovú fóliu alebo so štetcom, ktoré nám ukázala Soňa :-) teraz aby som odložila aj kefku :o)
    ja by som zvolila nejaký svetlejší nude odtieň ako podklad a na neho nejakú hnedú, bordovú a zlatú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, všechno jsou to takový jednoduchý metody a jak pěkně to přitom vypadá. :)
      Tak taková kombinace by vypadala taky moc pěkně, určitě bych se ráda podívala i na tvých nehtech. :)

      Vymazat
    2. tak musím myslieť a tú kefku, aby som ti želanie splnila :-)

      Vymazat
    3. Jupí, tak to se budu těšit. :) Já měla jednu navíc doma, takže byla jasná hned..:D Jinak kdo ví, za jak dlouho by se na tuhle metodu dostalo.

      Vymazat
  5. Vyskúšam :) Tie farby mám doma takže zajtra pôjdem nato ;) Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, budu se těšit až to u tebe uvidím, Andy. :)

      Vymazat
  6. Hezké, nejvíc se mi to líbí ale asi bez té zlaté (druhá, třetí fotka) :) Ten blog sleduju taky a nechápu, kam na ty nápady pořád chodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo!! :D Já to taky nechápu, holt my, co jsme stály frontu na zmrzlinu, když se rozdávala kreativita a nápady, máme smůlu..:D Jinak děkuju, taky jsem celkem váhala jestli na to přidávat ještě další barvy a je fakt, že se mi to docela líbí i v tý jednodušší verzi. :)

      Vymazat
  7. Krasna kombinacia tej bielej, matovej a zlatej...to by ma asi v zivote nenapadlo :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. zaujmavy napad, ale pekne to vynikne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těšim až zkusim i další barevné kombinace. :) A díky. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...