pátek 24. května 2013

Basic Nagellack nail polish 350


Podle mě je tahle barva neskutečně sexy, co myslíte ? :) Pak je tu akorát jeden takový problém, nebo možná dva, když se to tak vezme. Tak 1) nedokážu absolutně definovat, co je to za barvu :D Možná tmavě kovově  /metalická tyrkysovo-modrá ??? :) A 2) jsem tenhle lak dostala před nedávnem jako dárek, takže neznám cenu, ani nevím, zda se dá někde po ČR koupit. Na omlazení se psalo, že nejspíš drogerie Schlecker, by jej eventuálně mohla prodávat a to asi v rozmezí od 30-40 kč. Bohužel u nás ve městě tuhle drogerku nemáme, takže to neověřim. Lakoval se moc pěkně, intenzivní barvu má už v první vrstvě, ale já stejně dala dvě. Tahy štětečkem jsou teda dost vidět, což mi ale nevadí, tyhle odstíny to prostě tak mají. Sám o sobě se nijak zvlášť neleskne, takže kdo radši lesklé drápky, tak jednou vrstvou top coatu ho určitě obdařte. Výdrž asi nebude nic moc, protože už na druhý den, jsem měla trochu ošoupané konečky nehtů.




S bleskem
S bleskem
Tady je vidět, jak je na druhý den ošoupaný malíček a prsteníček.

Obsah lahvičky je 5 ml
Doba spotřeby 36 měsíců
Cena teda zřejmě 30-40 kč

Líbí / nelíbí ? :)
Mějte se krásně ! :)

9 komentářů:

  1. No tak ten teda je! :-) Odtieň je úžasný a naozaj pôsobí elegantne. Dokonca sa mi zdá, že ani veľmi neprúžkuje. Mám podobný od China Glaze, urobila si mi chuť ho nalakovať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotkách to zase tolik vidět není, ale ve skutečnosti ty tahy byly celkem hodně vidět. Jinak jsem ráda jestli jsem inspirovala. :)

      Vymazat
  2. juu ten vážně dokáže přitáhnout pozornost!:) škoda že nemá delší výdrž, přelakovávám si nehty tak jednou za tři dny, takže potřebuji něco extra odolného:D světlé odstíny jsou vděčné, protože na nich ty oťukané okraje nejsou tolik vidět. Ale na party by byla tahle modrá skvělá! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě naštěstí ta výdrž nebolí. :)) Do práce jsem si dřív lakovala ty nejsvětlejší barvy, protože tam se mi vždy hned nehty oťukají, ale teď, když lakuju tak často, tak si dopřeju i sem tam nějakou tu "divočinu" :)

      Vymazat
  3. Nice color :-)
    You have a lovely blog, I have a blog too! :-) If you want to have a look at it, it would be great!
    Have a nice day :-)
    X from Piera Anastasia

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barva!!! miluju laky, který přitáhnou pozornost a tenhle to zajisté dokáže!! fakt bomba. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn že se líbí, jsem ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podle známého nápisu se mi zdá, že to je z parfumerie Sephora. Není moc drahý, ale mě vydrží tak maximálně půl dne.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...