pátek 7. června 2013

Golden Rose Jolly Jewels č.109



Dnešní GR č.109 je v základu světlounce růžový lak, ve kterém je spoustu růžových a bílých částeček. Protože se teda nejedná o čirý lak, ale lehce zbarvený, použila jsem ho samotný bez barevného podkladu a myslím si, že to vypadá celkem hezky a jemně. U těch předešlých GR se mi zatím dařilo rozmístit částečky celkem rovnoměrně po plošce nehtu, ale tady u tohoto to byl trošku problém, takže na některých místech jsou nehty trochu holé - konkrétně koneček malíčku a palec, který ale není vidět. :) Použila jsem jednu vrstvu top coatu, ale nehty jsou i tak na dotek hrubé.









Obsah lahvičky je 10.8 ml
Doba spotřeby 8 měsíců
Cena 75,-Kč na Magic Nails

Přeju hezký den. :) 

18 komentářů:

  1. i tento lak je zajímavý, ale můj favorit to není.. pro mě je až příšliš "cukrátkový" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak podobný lak som ešte ani nevidela! Hneď by som si ho kúpila, len na neho natrafím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě škoda, že se podobný kousky nevyskytují v drogérkách.. fakt to moc normálně k vidění není. :)

      Vymazat
  3. mě se líbí dost :) naštěstí nevím o kamenném obchodě, kde je koupit, přes net mě to aspoň nebude tolik lákat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jediná záchrana :D Já se určitě chystám i na další, ale až zas za nějakou dobu.

      Vymazat
  4. dnes len skromne --- ♥ aaach ♥ :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Možná je dobře, že podobný laky nejsou i v drogeriích, protože bych zase pořádně provětrala peněženku! :D
    Růžový laky moc nemusím, ale do tohohle bych šla, vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už takhle bych se měla krotit, ale když ono to moc dobře nejde...:D Díky, taky si myslím, že se fakt povedl. :)

      Vymazat
  6. to je nádhera!:) úplně mi to připomíná to růžové sypání na donuty! v poslední době asi vidím všude jen samé jídlo :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda ty máš představivost! :D Ale máš pravdu, mě by to vůbec nenapadlo. :))

      Vymazat
  7. pripomina mi to Opi z tej Minnie kolekcie a celkom sa mi to paci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela jo. :) Tak tohle je ekonomičtější varianta..:D

      Vymazat
  8. Tohle vypadá moc pěkně a hlavně neobvykle!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny lak, dokonca aj keď je ružovný, čo ja a ružová nejde k sebe :D Máš dokonalé nechty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuju, tos mě potěšila. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...