pondělí 27. ledna 2014

Čímpak jsem si v lednu udělala radost ??


Zdravím vás při pěkně zasněženym pondělku. :)

Leden se pomaličku chýlí ke konci, tak bych vám mohla napsat o tom, co jsem si v průběhu tohohle měsíce koupila. A tentokrát to nechám jen čistě s laky, protože nic novýho nezkouším, respektive už pár měsíců kupuju to samý odličovací mlíko, odlič. vodu atd. a to by nikoho nezajímalo. :) 

Jako první tu mám várku třech laků od Maybelline z kolekce/limitované edice Brocades. 
Zcela jistě jsem věděla, že chci číslo 220, což je nádherná barva, kterou tvoří miniaturní třpytečky, který celýmu laku dodávají barvu růžovýho zlata a do toho si v něm plavou o něco větší glittry, který mají takovou netypickou růžovou barvu. Něco mezi starorůžovou a meruňkovou.. fakt nevim, třeba mi to někdo v komentářích řeknete. :) U 224-ky jsem taky zrovna neváhala, protože jsem viděla už pár swatchů a barva se mi líbila. Červeno-vínová se zlatými třpytkami a červeno-růžovými glittry. Pouze u stříbrný 219-ky jsem váhala, protože se mi trochu líbil i černo-zlatý odstín. Nakonec mě absence stříbrných laků "donutila" vzít si tenhle. :) Kupovala jsem v DM a cena jednoho laku je 64.90,-Kč





U Rossmanna jsem se teda zastavila u stojanu s NYC déle a neodolala Rock Muse v odstínu 006 Green Day ( 49.90,-kč ), což už víte, protože jsem vám ho nedočkavě ukazovala už minulý čtvrtek zde :) A musela jsem mít i odstín 325 Raindrop ( 39.90,- ), protože se mi děsně líbil už dávno u Nikol a navíc podobnou barvu ještě nemám. :) Top coat Turbo Dry ( 79.90,- ), už byl jen čirou nutností... 
Spolu s nimi jsem kupovala i stříbrný Miss Sporty 311, který jsem vám vyfotit zapomněla :/ ale namlsala mě na něj Adriana, tak si ho můžete prohlídnout u ní. 


Když jsem se od Cácorky na facebooku dověděla o akci na Max Factor, která probíhá v DM, hned jsem věděla, že chci z řady Max Effect Mini Nail Polish ten stříbrný. Jenomže jsem si ho vyjela v googlu a vůbec se mi nelíbil. :( Stejně jsem se ke stojanu s MF šla podívat a za 89.90,- si odnesla tenhle krásnej odstín 30 Chilled Lilac a už ho úplně vidím spolu s Brocades 220 ♥ U Rossmanna měli na laky Gabriella Salvete slevu a tak mě odstín č. 120 vyšel na 55.90,-
Potřebuju doplňovat krémovky a tahle středně tmavá růžovka mě docela zaujala. Už jsem ho měla nalakovaný, takže vám sem dám jednu fotku ( samozřejmě tu pro něj bude v budoucnu větší prostor ), jen ve skutečnosti je trošku tmavší.


Nosila jsem ho spolu s Rimmel Space Dust - Luna Love a jednou ozdůbkou.. :) Jo a mimochodem, super výdrž, takhle vypadal po třech dnech.

Limitka od Essence Superheroes mě nechala chladnou, ale v DM byly tyhle nálepky ( každá za 39.90,- ) a prostě.. ozdob a nálepek není nikdy dost.. že jo ?? :))



Takže se mějte hezky, z nákupů to je všechno a napište mi čím jste si radost udělaly tenhle měsíc vy. :)

17 komentářů:

  1. no pěkné kousky sis v lednu pořídila, pěkné! ;-) hlavně tedy Green Day, ten se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nadšená z toho Max Factor, teď jsem ho nalakovala s tím Brocades 220 a pecka. :)

      Vymazat
  2. Tenhle měsíc jsem se držela a koupila si jeden pískáč od GS ( Blueberry milk) a protože ještě pokračovala sleva v Rossmanu tak jsem si koupila ještě ten super krycí bílý . Jinak všechny Brocades jsem dostala k Vánocům a NYC green day už mám taky nějaký pátek....budu si ho muset zase brzy láknout, je fakt pěknej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobře zásobená. :) Taky bych měla trochu brzdit, ale nějak to nevyšlo. :))

      Vymazat
  3. Skvělé nákupy :) já kupodivu, jsem toho moc nenakoupila jen nadlak s podlakem dohromady od Sally Hansen, pak flormar nadlak, GS Strong elixir gel, samolepky a to je snad všechno. Ale brzy očekávám Nuabr Iris Dust a Zoyu Zuzu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm, Nubar, Zoya.. to se už asi pěkně těšíš. :) A já taky, na příspěvky. :D A díky Hani. :)

      Vymazat
  4. A jseš si jistá, že si do pátku nic nekoupíš? Leden ještě neskončil :D
    Tak doufám, že titen Raindrop nebude bublinkovat tolik jako mně :( I když ten top coat to spravil, to zase jo.
    Brocades mám jen ten zlatorůžový a to odlakování yblo tak hrozné, že jsem ráda, že jsme si nekoupila i ten stříbrný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já nad tím přemýšlela, ale nakupování tohoto rázu už nemám na programu. :D
      S tím Brocades vim, jsem připravená na provolávání kleteb, až ho budu chtít sundat, ale nešlo mu odolat, teda jim. :)) A Raindrop jsem už lakovala a naštěstí to nebylo nic hroznýho. :)

      Vymazat
  5. Teda slušné nákupy - to já si nekoupila lak ani nepamatuju :D Před Vánoci to bylo asi naposledy... Čekárna stále ale praská ve švech, takže bych to neměla ani kam dát. Navíc jsem snížila frekvenci lakování tak 1x týdně - neskutečný, já vím :D Ale já fakt prostě nemám čas :( Jsem zvědavá na ten Max Factor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, dostat jich tolik co ty, tak si možná tu pauzu taky udělám. :D I když.. ne.. asi bych to stejně nevydržela. :)) A laky už se mi tu válí všude možně, vážně bych už s tím měla něco dělat. :) Max Factor je báječnej, teda to lakování fakt nic moc, ale barvička je nádherná.

      Vymazat
  6. Krásné nákupy, Brocades mám stejné 3 odstíny jako ty, černý mě zas tak moc ze swatchů neuchvátil. Když jsem pro ně šla do DM před Vánocema, tak k mému velkému zklamání jedinou 220tku neměli :( Tak jsem odešla se stříbrným a červeným, ale asi mi byl souzený, protože po Vánocích jsem tam šla znovu a měli je doplněné! :D Jo a znáš Sammy z The Nailasaurus? NYC Raindrop je jeden z jejích nejoblíbenějších laků :D to mě tak zrovna napadlo :D GS 120 je nádherná krémovka a Max taky vypadá pěkně, mám ráda takové světlé odstíny :) Tak už se těším, až ho uvidím na nehtech :)) A MS je taky pěkný, krásná stříbrná, když jsem ho u Adri viděla, hned jsem si ho napsala na seznam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta 220-ka je takovej nejhezčí odstín. Už prve, když jsem na ně koukala, tak se mi líbila nejvíc. :) Sammy znám, i si vybavuju, že jsem ji viděla na fotkách s tou lahvičkou Raindrop, ale že je jeden z nejoblíbenějších, to jsem nevěděla. :) Jinak už můžu říct, že příspěvek s MF a Brocades je napsaný a zítra se tu objeví asi s milionem fotek. :D :D Tu stříbrnou od MS úplně zbožňuju, ta se bude hezky hodit k různým nail artům. :)

      Vymazat
    2. Je no! Taky byl všude nejdřív vyprodaný mi příjde :D A fakt že jo, má s ním strašně hodně nail artů a taky často psala, že je to jeden z jejích nej laků, že miluje tu barvu, už má několikátou lahvičku, protože ho tak často používá a celkově že má laky od NYC ráda, protože za směšnou cenu jsou to fajn laky. Na základě toho jsem si taky pořídila první kousky :D Ale je fakt, že s výběrem v UK se ten náš nedá srovnat... v létě měli tak nádherné barevné odstíny!

      Vymazat
    3. Já se přiznám, že většinou zkouknu fotky, "zaochám" si :D a text už nečtu. Ale heleď docela přicházím NYC po naší konverzaci na chuť. :D Koupila jsem další dva odstíny a jsem na ně zvědavá ( jedním je mimochodem ten zlatý Rock Muse )

      Vymazat
    4. Joo, mě se to někdy taky nechce číst, někdy je prostě nálada jen na fotky :D Tak to je dobré :D A na zlatý se moc těším!! Příjde mi taky jako docela super náhrada za starý malý zlatý Essence :D V té nové verzi jsou totiž navíc červené třpytečky a ne vždycky se mi ke všemu hodí =/

      Vymazat
  7. Nádherné laky. Hlavně ty Brocades. Do těch jsem se o Vánocích naprosto zamilovala. :D myslíš, že už nic nekoupíš jo? Já si to říkám taky, tak snad to obě dodržíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ty Brocades jsou fakt krásný. :) Já už určitě ne, pro tenhle měsíc mám hotovo. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...