pátek 10. ledna 2014

Gabriella Salvete č. 115


Ahoj,
dnes vám ukážu krásnou 115-ku, kterou mi nadělila pod stromeček milá Cácorka i spolu s dalším láčkem, který když se povede, vám v brzké době ukážu taky. Tenhle tmavě vínový odstín mě hodně potěšil hned z několika důvodů. Na teď je tahle barva jako stvořená a protože mám dva kabáty v podobném odstínu, krásně se k sobě hodí. A pak taky od GS mám hlavně různé laky se shimmerem a texturované, ale čistě krémových u mě moc nenajdete, takže jsem fakt ráda. :)
Barvička je to velice ženská, elegantní a kryje už ve dvou vrstvách. Lakovalo se mi výborně, konzistencí je tak akorát a štěteček jakoby sám klouzal po nehtech. Plně uschlý byl tak po cca necelých dvou hodinách. Zatěžkávací zkouškou bylo venčení pana Odina a nikde ani škrábnutí. :)) Top coat jsem nepřidávala, i když pro plnější lesk bych ho doporučovala. 

Už bych opravdu potřebovala vyměnit foťák, protože poslední dobou se mi s ním hodně špatně fotí červený, růžový a fuchsiový odstíny. Takže na fotkách vyšel o něco světlejší a víc do červena, než normálně je. On se teda v místnosti tváří hodně tmavě, takže když byste ho teď eventuálně měly na nehtech, budete si asi klepat na čelo při pohledu na fotky. :)) Ale na denním světle venku je trochu světlejší. Fotka níže odpovídá stavu za denního světla asi nejvíce. 






Přeju krásný den. :)

18 komentářů:

  1. Krásně elegantní a přitom sexy barva :) ježíšek Cácorka se nám všem trefil do vkusu že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně. :) A když si představim, jak tady na blogu hledala, jaký už mám a jaký ještě ne, zlatá prostě. :)

      Vymazat
    2. No Romčo zvlášť u tebe to byla fuška :D Ne že bys těch GS laků měla málo :D Jsem ráda, že se ti líbí, sluší ti :) Já ho nosím taky ráda a často i na nohou, protože nemá žádný studený podtón - to mi na nohy nesmí :D

      Vymazat
    3. No vidíš, už aspoň vim, co nalakuju na nohy. :)) No věřim, že to byla prácička. :D A děkuju, on je to krasavec, dělal parádu. :)

      Vymazat
  2. Krásný, asi ho taky potřebuju:o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, takový podobný mám od Avonu a hrozně ráda ho nosím. Moc se mi líbí tyhle odstíny, ale možná nejvíce ti závidím ty dva kabáty, teď se právě po nějakém takovém sháním ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi kabáty je to zvláštní, protože na bordó barvě si nijak zvlášť neujíždím..no byly ve slevě, tak možná proto. :D

      Vymazat
  4. ja tento milujem, bola to láska na prvý pohľad, jeden z najkrajších GS odtieňov pre mňa ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takové odstíny mám ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, že to je jeden z nejkrásnějších GS, mám takové barvy strašně ráda :) Jinak já mám zas naopak od GS až na pár vyjímek skoro samé krémovky, protože jsem nikdy moc shimmery a odlesky nemusela, ale před časem se mi dost změnily chutě :D takže se začaly objevovat i krásné shimmery. V nejbližší době musím pořídit 141, ze swatchů jsem se do ní zamilovala a asi taky neodolám 132ce :D Jo a teda tvé fotky jsou ještě dost v pohodě, můj foťák by ji zachytil jako světle křiklavě červenou :D všemožné odstíny červené a růžové jsou pro toho mého boráka to nejhorší, co může být :D a ani u jiných barev to není žádná sláva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme přesně naopak s těmi krémovými x shimmer a foil. :)) Ale teď jsem si nedávno koupila jeden krémovej, č. 120, taková tmavší růžovka a zase se chci na chvíli zaměřit na krémovky. :) 141-ka je nádherná barva, ten se ti určitě bude moc líbit a 132-ka byl můj úplně první lak od GS. :D Ten miluju, mám k němu až takovej posvátnej vztah díky tomu prvenství. :)) Zrovna jsem ho nedávno tady na blogu přefotila, protože jsem ho sem strčila hned v začátku blogu a to jsem měla příšerně ošklivý fotky. :/ A to si on teda nezaslouží. No a s tím focením, to je k vzteku, že ? Mě dokáže neskutečně vytočit. :D Mám tu dva kousky Gosh, už bych je hrozně chtěla nafotit, ale asi nenafotim, protože foťák odmítá. :(

      Vymazat
    2. To teda jo :D I s těmy nákupy pak, já se zas snažím zaměřovat na ty shimmery, ať mám taky nějaké poklady v šuplíčku :D Protože poslední dobou fakt nad krásným shimmerem ochám a achám a nemůžu se nabažit :D No ta 141čka mi leží v hlavě už delší dobu, ale 132 jsem nějak ignorovala a právě tady pod článkem byl odkaz, tak jsem to omrkla :D viděla jsem, že je to aktualizované :) a hned se mi taky zalíbil! Takže za to vlastně můžeš ty :D No a k vzteku - jak hrom! Teď jsem se pokoušela vyfotit jednu krásnou sytou fialovou s nádherným růžovo-fialovým shimmerem... no nevylezla mi z toho modrá? Vždycky bych s tím nejradši praštila, jak chytnu nerva :D

      Vymazat
    3. Jo viď, jsou to takový maličký pokladíky a jak se v tom pak krásně přehrabuje. :D To se mi jednou vymstilo. Uklízela jsem si laky v šuplíku a začala přesně jak píšeš, achat a ochat nad SH. Tak jsem si s nimi hrála, každý zvlášť otvírala a s uznáním pokyvovala hlavou, jak jsou překrásný... :D .. až mi z jednoho víčka ten štěteček najednou vylítnul rovnou mezi ostatní laky. :D TAK, říkala jsem si, to mám trest za tu malichernost. :D :D To jsem ráda, že za to můžu, za tu 132-ku, musí se to předávat dál. :D
      Tak to by mě taky štvalo, když každej odstín foťák vyblejskne jako úplně jinej. :D

      Vymazat
    4. No to znám :D Ten tvůj popis je ale výborný :D :D :D :D zrovna nedávno jsem si koupila ve výprodeji jeden krásný zelený od Catrice, no a taky jsem se chtěla pořádně pokochat a ty moje děravé ruce ho nějak pustily, takže jsem měla zelenou nastříkanou na šuplíku, ale co hůř, i na koberci! =__=
      No ale víš co? Před pár dny jsem chtěla koupit jeden GS a normálně ho v Rossmannu neměli.... Tak jsem hledala ještě jiný, takový béžový s krásným shimmerem - a taky tam nebyl! o_O Přitom se určitě ještě prodávají, stojan byl úplně plný, žádný odstín nebyl v řadě dvakrát a prízdné místa taky nebyly. Tak jsem z toho jelen. Musím zkusit zajít ještě do jiné drogerky...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...