středa 1. října 2014

Pískový nail art s Blu Imperiale



Ahojky,
béžová s modrou, to je poslední dobou má nejoblíbenější barevná kombinace. Když je to navíc ta pravá, královská modrá, můžu si oči vykoukat. Taky proto asi nebude žádným překvapením, že se tu v tak krátké době po sobě objevuje tahle kombinace. :) Působí to na mě elegantním dojmem a k tomuto období se myslím dost hodí.

Na proužky mě namlsala Suzi ve své The 31 Day Challenge, kde jsou k vidění opravdu nádherné výtvory.

K mému dílku stačily dva laky - Gabriella Salvete STARS Blu Imperiale a Miss Sporty Clubbing Colours 031. A samozřejmě tenké zdobící pásky, bez kterých by to v tomhle případě nešlo.



Postup je jednoduchý, ba až primitivní. Všechny nehty až na prsteník jsem nalakovala béžovým MS a nechala pořádně uschnout. Poté jsem si nastříhala zdobící pásku a jeden proužek nalepila napříč ukazováku. Ty další jsem nalepila u obloučku na šikmo a v dolní části nehtu rovně - vždy po čtyřech proužcích. Hned přelakovala s pískovým GS a pomocí pinzety, ještě za mokra, proužky opatrně sloupla. A bylo hotovo. To samé jsem vytvořila i na pravé ruce a nechala bych si to tak déle, ale po necelých dvou dnech se mi nehty pravé ruky začaly loupat. :(







Bohužel jsem musela ukazovák přelakovat s top coatem, protože jsem trochu neodhadla množství nanášené vrstvy a ráno měla na nehtu otlačeniny. 

Líbilo ? :)

Pěkný den.

40 komentářů:

  1. Líbí :) hlavně ten ukazováček. Konečně vidím něco neokoukaného!! Jupííí ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná kombinace a zrovna mám tyhle podobné barvičky, tak vyzkouším :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, doufám, že uvidím výsledek. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  3. Vďaka tebe som si konečne včera kúpila tú béžovú 031, ešte v obchode som rýchlo na mobile pozrela na tvoj blog, či beriem správne číslo :D
    A táto kombinácia s modrou je krásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to doufám, že budeš spokojená, já ten odstín miluju...což je asi vidět. :D
      A moc děkuju. :-*

      Vymazat
  4. No tak tohle je tak dokonale, az jsem si z toho sedla na zadek! Ta modra GS je uchvatna, jak to ze ji jeste nemam?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když GS přišla s touhle kolekcí, tak jsem věděla, že hlavně ten modrý nutně potřebuju. :D
      Moc jsi mě potěšila, děkuju ti. :)

      Vymazat
  5. No ako inak, opäť jedna krásna manikúra na tvojom blogu! Si moc šikovná a vieš ma nalákať aj na laky, ktoré som si moc neobľúbila :-) Totiž ten modrý mám aj ja, farba sa mi veľmi páči, ale ten môj po pár hodinách tak divne zmatnie, akoby sa ušpinil a pri dlhšom nosení vôbec nie je pekný. Tebe to nerobí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mi dělala možná po čase Clementina, Princess a Lola - zkrátka ty světlejší odstíny, ale BI naštěstí ne. Mrzí mě, že tobě se to s ním děje. :/
      A děkuju, Veve ! :)

      Vymazat
  6. som rada, že som inšpirovala k vytvoreniu týchto nechtov v krásnej kombinácii :-) ako inak, veľmi sa mi páčia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však já se do tvých proužků s CC zamilovala, velká inspirace to byla. :) Děkuju moc. :)

      Vymazat
  7. Moc pěkná nailart :-) dneska ho vyzkouším, ale udělám si svojí podzimní kombinaci a to burgundy a nějakou oranžovou :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě těší, určitě to bude vypadat krásně. :) Děkuju, Maru. :)

      Vymazat
  8. Moje nejmilejší barevná kombinace (alespoň do té doby, než u Tebe uvidím nějakou další!):o))) Moc se mi líbí Tvé provedení, u Tebe je to zkrátka sázka na jistotu, prostě nádhera:o) Pěkný den i Tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak milý. ♥♥ Moc děkuju, jsi prostě nejzlatější. :-* :)

      Vymazat
  9. Romanka, opäť krásne a elegantné!:-) Nádherná farebná kombinácia a neopozeraný motív; a páči sa mi aj to, že "pokreslený" prštek nie je prsteníček, ale ukazovák:-), celé super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netradičně jsem zvolila ukazováček no. :))
      Moc moc děkuju, mám obrovskou radost. <3

      Vymazat
  10. Moc krásné, ta barva je překrásná!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je vážně dokonalé!Oba dva laky vlastním,tak že bych něco podobného zkusila?Na tvou preciznost ale rozhodně nemám-jsi šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale určitě máš ! Vážně na tom nic není. :)
      Mockrát ti děkuju. :)

      Vymazat
  12. Prostě jedna báseň, moc se mi líbí jak si hraješ s barvičkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že se na ten podzim vracím do formy. :D Moc děkuju :)

      Vymazat
  13. prvého som si ten tvoj článok prečítala a hned bežala kupit ten tellový lak :) bol tam posledný čakal na mňa :) je nádherný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky mě hrozně potěší, když na základě mýho příspěvku takhle nakupujete. :D Jsem ráda, že tam na tebe počkal. :)

      Vymazat
  14. No veru krásná kombinace, ty k tomu prostě máš cit :) Jsem ráda, že ses do toho zase opřela :) Tvoje články mi chyběly <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš náhodný nápad, který se povedl :D Moc ti děkuju :-*

      Vymazat
  15. Moc krásne :) Možno by som to skúsila s červeným pieskovým, ktorý mám vo svojej zbierke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já si myslím, že to s každým pískáčem bude vypadat moc pěkně. :)

      Vymazat
  16. Krásna manikúra, žiariaca modrá farba. Laky od Gabrielle sú jedny z top :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábinka je umí, mám je moc ráda. :) A děkuju :)

      Vymazat
  17. Krásne a inšpiratívne. Len keby sa mi chcelo takto komplikovane naliepať tie pásiky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Aknelko :) Lepení mi nevadí, mě spíš nebavilo nastřihat těch 18 proužků :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...