středa 23. září 2015

Ve zlaté záplavě



Dobré ráno :)
Na dnešní den jsem chtěla původně článek o laku od Avonu, ale zapomnětlivost zapracovala a ke kompletnímu článku mi ještě jeden detail chyběl, takže je tu další Nail Art. :)

Tentokrát jsem ladila do slavnostnější zlaté barvy. Použila jsem Orly Glitz, kterým jsem nalakovala všechny nehty. Poté jsem na houbičku nalakovala tři pruhy - voňavý Ruby Wing SunflowerCuccio Bean There Done That! a opět Orly. Tuhle směsku jsem houbičkou naťupala na nehty a přelakovala Top Coatem. Chvilku jsem takhle nehty nechala schnout, poté jsem si nalepila tenkou zdobící pásku do trojúhelníku a vyplnila černým lakem. Opatrně sloupla a opět přelakovala TC.

Manikúra se mi docela líbila, jenom se mi špatně začišťovala část s glittry a někde ještě trošku zbylo. :/

Jak se vám líbí ? :)









Mějte se hezky :)


19 komentářů:

  1. Dokonalost!!

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/moji-podzimni-pomocnicci.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do dokonalosti to má ještě hodně daleko, ale moc mě těší, že se tolik líbí ! ♥♥

      Vymazat
  2. Vyzerá to super, chválim, Romi! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný nápad,Romi... Opravdu originální:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super napad, libi se mi to.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavé oživenie klasickej zlato-čiernej kombinácie, super nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten zlatý lak je nádherný. Takový mi ještě chybí.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi to líbí :-) Trošku mi to připomíná stromečky, tak jako abstraktně, ale krásné! <3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...