úterý 13. října 2015

Hravý Claire's Pick N Mix ☺


Hezké a mrazivé úterý :)

Už se skoro stalo to, že jsem na tenhle veselý láček efekťáček zapomněla. To by byla škoda, takže když jsem to chůďátko zapomenuté spatřila, okamžitě putoval na stůl a poté na nehty. :)

Lak tvoří čirá tekutina plná středně velkých glittrů, připomínajících maličké konfety, které jen čekají, až je vystřelíte do vzduchu - v tomhle případě na nehty, samozřejmě. :))

Glittry se skládají z pestrobarevné škály - červená, žlutá, světle růžová, světle modrá, tmavě modrá, černá a bílá. V lahvičce jsou vidět i maličká černá zrnka, ta se ale na nehty prakticky vůbec nedostanou. Po pravdě řečeno, ani samotným glittrům se moc nechtělo. Na štěteček se jich dostane spoustu, ale i s poměrně větším množstvím tekutiny. A pokud nechcete, aby vám nehty přímo plavaly v nánosu čirého laku, musíte štěteček logicky otřít a už jen pozorujete, jak se všechny ty glittry hrnou zpátky do lahvičky. :D K pláči i k vzteku. :))

Můj postup, aby výsledek nebyl úplně pro ostudu, vypadal asi tak, že jsem lahvičku před lakováním každého nehtu promnula, trochu "zakvedlala" štětečkem mezi glittry a opravdu opatrně otírala štěteček o hrdlo lahvičky, aby mi všechny neutekly.. No už to vypadalo lépe, ale i tak jsem viděla spoustu prázdných míst, takže jsem si vzala na pomoc párátko a zahrála si na malého rybáře. :)

Pokud se vám lak nejdříve líbil, ale po přečtení článku jsem vás odradila, tak se omlouvám, ale na druhou stranu jsem vám ušetřila pár nervů. :) Nebo do něj i tak půjdete ?




Tentokrát jsem pod efektový lak nedala jako podklad béžový lak ( ale musela jsem se přemáhat, to ano :) nýbrž tuhle cukrovou kombinaci bílé a fialovo - růžové. Vidíte, že ta černá zrnka mám asi jenom na malíčku - rovné dva kousky. :D Tahle kombinace se mi moc líbila, i když působí jako na kinder party, ale proč ne ??





Na hnědé vypadá lak jako sladké sypání na koláčky, dortíky a první, co mě při pohledu na tuhle kombinaci napadá, jsou perníčky ( které osobně moc ráda nemám, ale na pohled mi vůbec nevadí :)








Lak seženete za 99,-Kč
Doufám, že se dnešní článek líbil a přeju pohodový den. :)



21 komentářů:

  1. Tento lak je povedeny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Veselé a zábavné nechtíky, až sa musím usmievať :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vždy tak nádherne skombinuješ podkladový lak a naň efektový, že sa to k sebe vždy tak neskutočne hodí! Krásne moc moc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mi udělala převelikou radost s takovým komplimentem ♥ Děkuju :)

      Vymazat
  4. Je to fešák... Škoda, že takhle zlobí... Já vždy s těmi glitry bojuji, aby se na nehty dostaly aspoň nějaké:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle je zlobivec 1. třídy ! :D Taky s tím často bojuji, ještě mám ale štěstí, že jsem v tomhle ohledu pořád celkem trpělivá a nevadí mi zase tolik, když si glittry naskládám na nehty. Občas je to dokonce i relax. :))

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Taky mě zaujme skoro každý efektový lak, až se musím krotit. :)) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  6. mne sa páči viac na tom bielom a s tým ružovo- fialovým "škrkanco" je to celé dokonalé!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasně zkombinované, obojí se mi moc líbí :-) A strašně krásně se ti lesknou nehty, copak to je za top coat? :-) Všimla jsem si i na Interbeauty, že máš úžasný lesk :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :) Aničko, to je pořád ten Astor :D Možná jsem dala jenom silnější vrstvu, nevím. :)

      Vymazat
  8. Na tmavom podklade sa mi veľmi páči :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...