čtvrtek 8. října 2015

NYC Fancy Dotty 002 NY Lady


Dobré čtvrteční ráno. :)
Taky máte rády tyhle typy laků s puntíčky a glittry, které vypadají jako zalité nějakým dobrým jogurtem ? :D Je velká škoda, že je v drogeriích tak malá nabídka podobných laků. Sem tam se mihne nějaká limitka, která je buď hned pryč, anebo ji jen marně sháníte.


Na podobné laky tedy asi běžně nenarazíte ( výjimkou může být Flormar s kolekcí Black Dot, kterou by snad pořád neměl být problém sehnat v Tetě ), ale zase na internetu seženete hned - třeba na šminkách. A Jolly Jewels od Golden Rose asi není třeba zmiňovat, všechny asi známe. :)

Teď ale u Rossmanna najdete novou kolekci laků NYC nazvanou Fancy Dotty. Celkem jich je pět, ale u nás jsem viděla tři odstíny - béžový, modrý a růžový.

Protože růžový se mi moc nelíbil a modrý podobný mám, vzala jsem si jen tenhle jeden. Zato jsem s ním maximálně spokojená a pořád děkuju, že jsem ho u Alice viděla, protože jsem neměla ani potuchy o téhle kolekci ( a to by mě hodně mrzelo, kdybych na ně už nenarazila ! :D )

Má docela příjemnou konzistenci, takový střed - ani moc hustý, ale ani doslova řídký. Je lepší nanášet středně silné vrstvy, to vám pak stačí dvě + Top Coat, který ten výsledný finish tak jakoby zjemní. Glittry se rozmisťovaly jednou rovnoměrně, jindy se kupily a potřebovaly trošku pomoct, ale jinak si lakování pochvaluji, šlo to dobře. :)











Jak se vám tahle kolekce líbí, už jste ji zahlédly ? A odnesly jste si nějaký odstín ? :)



26 komentářů:

  1. To je krásnej lak.. Tato kolekce se mi moc líbí, ale žádný lak z ní nemám :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, třeba ti jednou sám skočí v obchodě do košíku. :))

      Vymazat
  2. Tak přesně takový nějaký lak sháním už nějaký ten pátek. a zrovna když si odjedu, tak ho maj... Krásný, musím se podívat, jak vypadá ten modrý.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, zákon schválnosti. :D Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  3. Zajímavý kousek, u nás jsem ho ještě neviděla :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládala jsem, že u nás nebude, ale poštěstilo se. :)

      Vymazat
  4. Mám tento typ lakov rada, momentálne mám doma len 2 z Oriflamu, no veľmi som si ich obľúbila :-) Možno sa pozriem aj na tie od NYC, tento konkrétne na nechtoch vyzerá krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda a hned mě zaujmou. :) Když nad tím přemýšlím, tak se nakonec po tom růžovém někdy ještě možná kouknu. :))

      Vymazat
  5. Mám ten růžový :)
    Ale zatím jsem ho ještě nestihla nalakovat - mám tu nějak moc dlouhou lakovací frontu "nováčků" ... Tak jsem ráda, že jsem mohla vidět nalakovaný aspoň ten Tvůj - vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To člověk neví, co by lakoval dřív, viď. :) Jedno celé šuple mám plné laků, co jsem ještě nelakovala a furt to přibývá. :D

      Vymazat
  6. Ja som tento lak zháňala, ale vôbec nikde som ho nenašla. Potom sa narazila na Black dot od Flormaru a je krásny. Mám modrú verziu a je úplne božský na nechtoch :)
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podle mě jeden z nejhezčích laků Flormar. :) Dříve jsem ho lakovala docela často.

      Vymazat
  7. Je moc hezký... Je pravda, že takových laků moc není... Hned se mi ale vybavil ten Flormar:-) Asi po nich mrknu;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem viděla ještě šedý, mint a růžový. Je fajn, že jsou ve stálé nabídce - teda doufám, dlouho jsem v Tetě nebyla. :)

      Vymazat
  8. Tak tento je primo nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Na ty sovičky jsem také koukala, jsou úžasné:-))
    Zvu tě na mojí narozeninovou soutěž
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mám jako dekoraci, bylo mi líto je zničit používáním. :D

      Vymazat
  10. Taky jsem na ně koukala, už je to dýl.. ale nechala jsem tam všechny, spíš mě zaujaly od NYC ty nové laky, nevím, jestli jsou jen přebalené, ale obal mají moc hezký.. a ten většinou prodává nejvíc, že ano :D Uvidím, možná až bude nějaká pěkná akce na NYC, tak něco vyzkouším :) Ale mám toho teď tolik, že nevím odkud začít.. Navíc se kazí venku světlo a začíná doba temna, to nemám ráda :( :( To mi k práci moc nepřispěje :D Moc tě obdivuji, že máš celoročně tak krásné fotky :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem obdivně koukala, že vypadají moc hezky. :D Jeden žlutý se mi tam moc líbil, ale neměla jsem času nazbyt, abych to zkoumala detailněji. Jé, děkuju, Aničko. :) ♥ Jsem si pořídila na zkoušku dvě lampy s bílým světlem, protože venku už se fotí hodně blbě.

      Vymazat
  11. Pekný, pekný.
    Podobný lak, len bez tých efektných bodiek, mám aj ja a považujem ho za jeden z najlepších odtieňov na hru s top coatmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to úplně souhlasím, taky tyhle odstíny moc ráda používám jako podklad pro efektové laky. ♥ :)

      Vymazat
  12. Nedávno mi na neho padli oči, chvíľu som si ho obzerala, vrátila som ho späť a odniesla som si chubbíka od Salvetky :-)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...