čtvrtek 17. prosince 2015

Cuccio Colour POP Your Polish! Glasgow Nights & Shake it Up!


Pěkné dobré ráno vám přeji. ☺

Tahle sada laků Cuccio je jako dělaná k Vánočním radovánkám, co říkáte ? Alespoň to mě napadlo jako první. Zdobit stromeček, anebo balit dárky - Glasgow Nights & Shake it Up! vám budou věrnými společníky. :)

Já je dostala od Nikol z Modeláže nehtů za...no, to si nechám ještě pro sebe. :) Ale dozvíte se to, samozřejmě. :)

Sada POP Your Polish! je k mání na eshopu ZDE za velmi pěknou cenu 225,-Kč
Dostanete tak 1x lak v plném balení 13ml a 1x třpytivý mini lak 3,5ml

Barevných variant je celkem asi osm.




Glasgow Nights je temně zelená krémovka. Pokud mě neklame zrak, k tak je drobounký třpyt, který ale na fotkách vidět není. Je maličko řidší, takže u lakování jsem si musela dát pozor, aby někam nezatekl. Jinak se lakoval bezproblémově a stačily mu dvě vrstvy.




Shake it Up! je zelený třpytivý lak plný holografických glittrů střední i větší velikosti a maličkých zrníček. Lakuje se moc pohodlně a nestalo se, že bych musela glittry v lahvičce honit - hezky si naskákaly na štěteček a na nehty. :) Tohle jsou dvě vrstvy, které se třpytí o sto šest :)







Na koho by toho třpytu už bylo příliš, možná ocení decentnější podobu v jedné slabé vrstvičce. :)







Já jsem z téhle dvojice nadšená, co na ni říkáte vy ? :)




14 komentářů:

  1. Obdivovala jsem už na IG :) Moc krásná kombinace!

    OdpovědětVymazat
  2. Zelenáče samotnýho bych asi nenosila ale spolu jim to sluší.Glitříka mám taky :) A díky tomuto článku asi tuším co bude v jedno dárečku :D neboť jsem si je pořádně osahala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jsem zapomněla, že máš toho glittrového taky. :) A mlčím, jsem jako hrob, nic nenaznačím. :D A ty už neosahávej :D :D

      Vymazat
  3. Krásne! Obidva... Ale ten glitrový je jednoducho bombastický :) Veľmi sa mi páči tvar a dĺžka tvojich nechtov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to moc děkuju. :) Taky se mi zatím nový tvar líbí - snad mi to nějakou chvilku vydrží. :)

      Vymazat
  4. Nádherné láčky. Krásné vánoční :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Můžu jedině doporučit, jsou bezva. :)

      Vymazat
  5. Tak ty jsou pecka! Strašně moc se mi ta kombinace líbí, o tom efekťáku jsem si vždy myslela, že je spíš jarní.. Ale v této kombinaci je dokonale vánoční, jak se třpytí <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Aničko <3 Je jak nasvícený stromeček :D

      Vymazat
  6. Ta kombinace je vážně dokonalá-ten efekťák opravdu krásně vyniká na tmavém podkladu:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím uznať, že tento odtieň zelenej vyzerá fantasticky. V kombinácii s glitrákom ani nehovorím!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...