neděle 20. prosince 2015

Vánoční nehty :)


Krásnou čtvrtou adventní neděli přeji ! :)

Mám takový pocit, že co se týče tématických nehtů ( Velikonoce, Halloween apod. ) vždy zaspím a nějak pozdě se rozkoukám - pokud vůbec. :) Loni jsem sypala z rukávu jedny vánoční nehty za druhými a letos přicházím teprve teď s prvními, tak snad se budou líbit. :)

Jako základ jsem použila oblíbený lak Morgan Taylor New School Nude a pomocí tenké zdobící pásky vytvořila pruhy s laky Color Club z kolekce Seven Deadly Sins. Konkrétně odstíny Dirty Money a Under Your Spell. Bílé proužky jsem vytvořila s akrylovou barvou a tenkým štětcem. Uvažovala jsem, co dál, protože se mi to zdálo takové jakoby nedokončené. Nakonec jsem se rozhodla pro růžovou ozdobnou pásku. Přetřela top coatem a bylo hotovo. ☺
















A od stromečku vás zdraví pan Odin <3 

Už víte, jaké nehty budete mít na Štědrý den ? Já zatím tápu, tak mě můžete inspirovat. :)



21 komentářů:

  1. Jů, to je nádhera... Tohle se Ti opravdu moc povedlo:-)... Ty dva mrňousky mám sice taky, ale na něco takového bych neměla trpělivost... Jinak ke stromečku sázím na zlatočervenou klasiku-červený podklad přelakuji šupinkami zlatého topcoatu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že se tak líbí ! :) Hmmm, zlaté šupinky na červeném podkladu, to zní moc dobře. :)

      Vymazat
  2. Tak ty jsou opravdu nádherné! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to úplne super!! Ja tento rok stavím na jednoduché zlaté trblietavé nechty, lebo som dostala takýto lak a úplne sa mi hodí na Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatá se k Vánocům moc hodí, asi do ní nakonec půjdu také. :) A mockrát děkuju. :)

      Vymazat
  4. Ja tento rok nemám čas na všetko, čo by som chcela a dosť ťažko to nesiem :-D Práve teraz pracujem na nejakých obyčajných vianočných, aspoň jedných, ale keďže o hodinu zase niekam odchádzam, nie som si istá, ako dopadnú. Nechám sa prekvapiť... Aj na Vianoce :o)
    Vybrala si veľmi peknú kombináciu farieb, nechtíky sa mi veľmi páčia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky mi tvé příspěvky už chybí. :) Jinak já bych čas i měla, ale nápady nejsou. :D
      Děkuju, Suzi. :)

      Vymazat
  5. Zaujímavá kombinácia farieb, veď Vianoce nemusia byť len zelené, červené a zlaté :) Tiež ešte neviem, čo presne budem mať na nechtoch. Uvidím, či ma neinšpiruje stromček, keď prídem domov ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - mně to trochu připomíná buď nějaký balící papír, anebo vánoční kouli. :) Myslím, že budeš mít určitě perfektní nehty s těmi parádními nápady, které máš <3 :)

      Vymazat
  6. Skvelý článok, opäť! A o fotkách už ani nehovorím!

    SYDNEYSLEEK

    OdpovědětVymazat
  7. Tentokrát jsem to typické vánoční barevné klišé dala stranou, ale možná příště :D
    Jsem moc ráda, že nehty zaujaly. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nehty se ti opravdu moc povedly.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně jak píšeš v komentářích, taky mi to připomnělo balící papír, takový bych si určitě koupila, můžeš si to nechat patentovat :-D já jsem na ty balící papíry úplně ujetá.. každý rok jich koupím tak 5 a to se musím krotit :-D Letos jsem sehnala dvoje úžasný se sovičkama a dvoje se skandinávským vzorem, na tom fakt dost ujíždím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá na patentový úřad :D Ooo, ten sovičkový papír musí být ♥ I skandinávský ♥ Já většinou ujíždím na ubrouscích. :D Loni jsem jich nakoupila zbytečně moc a letos ani jedny. :-O :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...