čtvrtek 30. června 2016

Dry marble v růžovém tónu :)


Bré ránko :)

Na dnešek mám jenom takový jednoduchý nail art, který mě nedávno zaujal v jednom videu a řekla jsem si, že taky zkusím.

Podobnou metodu jsem už dělala ( článek zde ), ale tentokrát s menším rozdílem.

Nehty jsem nejdřív nalakovala s lakem EBD Up To X 47 Elegance a první vrstvu nechala pořádně uschnout. Druhou jsem se snažila lakovat o něco silnější a už nečekala na schnutí. Rovnou jsem vzala tři laky a ze všech nechala ukápnout pár kapek do čerstvého nátěru. Ty by se správně měly mírně rozprostřít, ale mně zůstaly spíše takové bambulky. :)) Přisuzuji to tomu, že jsem možná tu druhou vrstvu nenalakovala až tak silnou, jak jsem si původně myslela.

A teď to přichází. Kapky se musí něčím spojit. Já jsem k tomu použila tenký štětec. Nakonec vznikne jakoby mramorový efekt - tedy suchá varianta watermarble. :) Video, které jsem prve zmiňovala si můžete zhlédnout zde. :)

Použila jsem : EBD Up To X 02 Heather a 13 Magenta a Nubar Silver Glitter.

Představa o finálním výsledku byla kapku jiná, ale nakonec zase tak moc nespokojená taky nejsem.

Co říkáte ? :)












Přeju vám pěkný den a doufám, že se líbilo. :)



9 komentářů:

  1. Ty jsou ! Moc se ti povedly ��

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi krásne - nežné a hravé. Kedysi som túto metódu skúšala aj ja, ale nikdy sa mi to veľmi nepáčilo (na mne), no u teba je to naozaj dokonalé. A na počudovanie som sa zaľúbila do strieborných trblietok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Aknelko :o) Ta stříbrná mi tam úplně zapadala. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...