čtvrtek 2. června 2016

Gabriella Salvete NUDE Enamel ☺

Přeju hezké ráno :)

Stala se taková milá věc, a to ta, že mi z Gabriella Salvete poslali novou kolekci laků NUDE Enamel. Velice si toho cením a děkuju ! Dnes se se mnou můžete mrknout na čtveřici laků z této limitované kolekce.


Celkem v ní najdete čtyři odstíny - 01 Chiara, 02 Giulia, 03 Valentina a 04 Silvia. Juch, odstíny už znovu vyfasovaly názvy, to mě potěšilo, protože Gel Enamel je neměla. 

Laky mi přišly nádherně zabalené v krabičce, která byla ještě navíc ovázaná růžovou mašlí - krása. 

Tak se jdeme podívat, co na ně říkám. Na závěr vás čeká ještě jednoduchý nail art. 




Jako vždy jsou laky o 11ml a odhaduji, že jejich cena bude nějakých 90,-Kč ( docela dlouho jsem nebyla v žádné drogerii, která je u nás nabízí, takže hádám ). Štětečky mají luxusně měkoučké a vždy v barevném odstínu daného laku, což jsou takové drobné detaily, které mi připadají milé. :) 

Konzistencí jsou tekutější, ale během lakování jsem neměla žádný problém se zatékáním laku ke kůžičce. 

K plnému krytí jsem lakovala dvě silnější vrstvy. Co je na této kolekci nejzajímavější je rozhodně to, že po zaschnutí mají laky velmi lehký texturovaný efekt. Top coat už tedy nepřipadá v úvahu ( samozřejmě ne každý má tenhle finish rád, takže tu jednu či dvě vrstvy top coatu asi přidá - já jsem nezkoušela ). Když jsem lakovala do práce, šla jsem asi zhruba dvě hodiny na to spát a ráno se vzbudila beze škod na nehtech. 

A teď už k jednotlivým odstínům :


01 Chiara 

Trochu hůře se mi popisuje tahle barva, protože mi připomíná maličko mix broskví a meruněk, ale s dominancí spíše do světlé béžové..:)






02 Giulia

Tohle je rozhodně můj favorit, protože té něžné barvě se nedá odolat. Připomíná mi světloučký jahodový krém ♥






03 Valentina

Tenhle odstín bude super pro milovnice meruňkových barev. Můj další favorit. :)






04 Silvia

A poslední odstín je tato šedo-béžová kráska. :)





A nail art. :) Na odstín Silvia jsem natiskla vzor z destičky Moyra 05 Vintage. Přes něj jsem nalepila tenké pásky, vyplnila, sloupla a bylo hotovo. :)




Tak co, našly jste si svého favorita ? U mě jsou to jasně Giulia a Valentina. A co celkově na kolekci říkáte ? 


Ještě jednou mockrát děkuji za poskytnutí laků k recenzi. :)

25 komentářů:

  1. Můj favorit je Silvia, v práci po ní stále pokukuji :D a nevím jak jinde ale v Tetě jsou za 50 korun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pěkná cena. :) Nemohla bych pracovat u kosmetiky, vždyť bych tam nechala všechny peníze. :D

      Vymazat
  2. Tak ten lehce texturovaný povrch mě překvapil, protože o něm značka nikde nepíše a upřímně bych byla asi zklamaná, protože se mi zas tolik nelíbí :( Mě tyhle barvy hrozně štvou, jsou hezké, ale obvykle se špatně lakují a navíc mám s nimi podivně mrtvolné, nazelenalé ruce. Nejvíc se mi asi líbí Valentina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pár diskuzích jsem si podobně překvapených všimla taky, takže nějaká zmínka o tom mohla být. :D
      Na fotkách mám taky takový nepěkný odstín kůže. :/ V reálu to bylo ok, ale nemohla jsem fotit na sluníčku, protože pak byly odstíny totálně přesvětlené. :( Nějak mi ty swatche v poslední době nejdou. Valentina je super. :)

      Vymazat
  3. They are so beautiful! Valentina is my pick :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. :) Yes, Valentina is very pretty shade. :)

      Vymazat
  4. Myslím, že by stálo za to aspon nějaký odstín vyzkoušet :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, minimálně Giulia a Valentina za to určitě stojí. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Povedla se, ale stejně se těším zase na něco v duchu Sugar, trochu barevně rozmanitějšího. :)

      Vymazat
  6. Krásná kolekce, fakt povedená... Máš opět úžasně nalakováno a nafoceno... Mám 02 Giulia a moc se mi líbí jak barvička, tak finish... Přemýšlím, jestli mi bude stačit tento jeden odstín. Navíc stojí jen 49,- Kč v Teta drogerii... Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Já sice s fotkami úplně spokojená nejsem, ale těší mě, že se líbí. :)
      Giulia je úžasná a pokud přemýšlíš nad dalším, tak doporučuji omrknout tu Valentinu :o)

      Vymazat
    2. Tak Valentina už je taky doma:o))) Marcela, c.ram@seznam.cz

      Vymazat
  7. Nádherné barvy, a ta manikůra je bomba!! :-) Kéž bych měla tak krásné nehtíky.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :-* A copak máš za problém s nehty ? Třepí se, lámou ?

      Vymazat
  8. Krása! Jako vždy. Laky asi musím mít všechny :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát :o) Když musíš, tak musíš...:D

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Jé, mně nějak unikl komentář. Děkuju, mám radost, že se líbí. :)

      Vymazat
  10. Nedávno jsem si koupila odstín Silvia a trochu mě zaskočil ten texturovaný efekt, nevím, jestli se mi to líbí nebo ne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo by to nějakou zmínku o tom efektu, ať to člověk ví dopředu :D

      Vymazat
  11. Premýšľala som o nich, ale ďalšie laky mi až tak netreba, že, tak som odolala. Aj keď po prečítaní tých niekoľko príspevkov dnes u teba, som vážne nalomená na Moyru. Páči sa mi celá kolekcia, nail art, no jednoducho klasika u teba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ani nedivím, při tom množství laků. :D Moyru jedině doporučuju. :)

      Vymazat
  12. Mně se moc nelíbí ta finální textura, ale nejvíc se mi líbí barevně Giulia :). I v obchodě jsem na tento odstín koukala :). Moc krásné fotky a krásný blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, těší mě, že se ti tu líbí. :o) Giulia je krasavice téhle kolekce. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...