neděle 29. září 2013

Rimmel London Space Dust - Aurora, Luna Love, Total Eclipse


Zdravím všechny a přeji hezký den. :)

Texturovaný laky mě asi jen tak nepustí, a proto když jsem viděla tyhle láčky od Rimmel, musela jsem si alespoň tři kousky vzít i přesto, že jsem si už dala pro tento měsíc stop stav. :D 

Tak jak se teď ostatní značky vytasily s novinkami, ani Rimmel nezůstal pozadu a vybalil to na nás s texturovanými laky nazvanými Space Dust, tedy vesmírný prach a mně se název a i názvy laků nesmírně líbí. 
Celá kolekce se nese v duchu výraznějších i jemnějších barev, ve kterých dominují třpytky a miniaturní třpytivé částečky, které po zaschnutí zhrubnou a dostanou tedy tu drsnou, třpytivou podobu texturovaných laků.
Vybrala jsem si tři odstíny z pěti a to béžový, vínový a černo-zelený. Dělá se ještě fialový, ale ten je docela podobný fialovému Sapphire od GS a stříbrný, který na mě doufám počká.

003 Aurora



Aurora je krásný odstín světloučce béžové s růžovým podtónem, ve které plavou menší kulaté třpytky a miniaturní třpytivé částečky.
Ke krytí stačí dvě vrstvy a schnutí je rychlovka.
Odstín na mě působí něžně, elegantně a řadím si ho na pomyslné 1. místo. :)
Odlakoval se celkem v pohodě. Sice všude kolem létaly třpytky, ale alobal jsem nepotřebovala k odlakování.




005 Total Eclipse



Total Eclipse je naopak temný lak, který je v základu černý a plave v něm velké množství měnících třpytek. Ty se mění od svítivě zelené po modrou a v místnosti ( ale to pouze v lahvičce ), do barvy tmavě růžovo fialové.
Ke krytí vám opět stačí dvě vrstvy a odlakujete ho bez větších potíží zase bez alobalu.




004 Luna Love



Luna Love je mým posledním kouskem a jde o vínovou barvu v níž je plno třpytek v modré, růžové, zlatavé..pod umělým osvětlením a na slunci hraje zkrátka lak, nebo spíše třpytky v něm, všemi barvami. :)
Opět kryje ve dvou vrstvách a jelikož ho ještě na nehtech mám, tak zatím nevím, jak půjde dolů, ale hádám, že stejně jako ty předešlé. :)




To je asi ke Space Dust vše a už zmíním jen že obsah lahviček je 8ml a cena 69.90,-

Tak co, který se vám líbí nejvíc ? :) U mě asi fakt nejvíc zabodoval odstín Aurora. :)

Mějte prima den.

47 komentářů:

  1. Přesně tyhle barvičky se mi taky líbily, když jsem je měla v ruce. Ale fakt jsem odolala a nevzala ani jednu z nich, jak už jsem ti to tu nedávno psala :D ale vypadá to, že až půjdu do drogerie tak je to jasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvičky jsou super, opravdu povedený. :) Já si ještě brousím drápky na ten stříbrný a možná fialový. Ten je sice světlejší, ale připomíná mi Sapphire, tak uvidíme. :)

      Vymazat
  2. všechny odstíny jsou krásné, ale první je dokonalý

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám stejné kousky jako ty :-D Teď mám ten vínový a nosí se perfektně dobře drží. Všechny ti moc sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám teď ten vínový. :D
      A moc děkuju Mončo. :)

      Vymazat
  4. Och, och, to jsem neměla vidět! Auroru a Total Eclipse asi potřebuju a myslím, že se neobejdu ještě i bez Shooting Star! Romčo, co mi to děláš? :-D Už si několik týdnů spokojeně žiju s vědomím, že nakupovat v drogerii nic nechci a nepotřebuju a se stejně klidným postojem je i všechny obcházím, a ty teď přijdeš s těmahle božskýma Rimmelama! :))) Btw, jak dlouho na nehtech vydržely?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já bych je asi taky přehlídla, ale protože jsem sháněla ještě nějaký laky, tak jsem šla zase do drogerie a ono to dopadne takhle. :)) Jinak já měla Auroru jen jeden den, takže se nestihla projevit, ale ten Total Eclipse mi připadal, že po jednom dni se mi sem tam pidi kousíček odloupl a pak šel taky dolů. Zatím mám nejdýl ten Luna Love, třetí den a drží skvěle, pořád je neporušený. Ale jsem zvědavá, jak dlouho ty laky vydrží v obchodech, jestli to nebude stejný jako s Polka Dots. :))

      Vymazat
  5. předběhla si mě :) Auroru mám naplánovanou lakovat, vypadá moc hezky. A včera jsem sikoupila 3 krásný pískáče od p2 :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to budu mít zas co závidět u tebe, jak tak na to koukám. :) :P A jaký odstíny pískáčů sis pořídila ? Hrozně pěkný jsem taky viděla od Golden Rose. Aurora je nejlepší, docela mi připomíná jeden pískovej odstín od OPI.

      Vymazat
    2. Ááá blbej komentář, neodeslal se... tak znovu. Pískáče jsou Lovesome, Seductive a Classy. A jeden skvělý glittrový lak Go Dangerous!
      Jinak Aurora jako by z oka vypadla p2 Pretty :)

      Vymazat
    3. Tak ty první dva vypadají hooodně dobře! Ta Pretty je fakt snad úplně stejná. :)

      Vymazat
    4. Jj a proto mě nemrzelo, že jí neměli :D Ty první dva budou ideální na Vánoce, ty další dva na Halloween :)

      Vymazat
    5. Golden Rose jsou moc hezké, mám růžový netřpytkový a růžový se třpytkama a jsou krásné ;-). Leňa

      Vymazat
    6. GR mají výborný ty Jolly Jewels laky, ty se mi líbí hodně. A ty pískový, co jsem zatím viděla na fotkách mi připadaly moc pěkný. :)

      Vymazat
  6. Včera jsem stála u stojanu v drogerii a koukala jsem na ně, ale udržela jsem se. Po tomto se neudržím! Minimálně ten béžový musí být můj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že Aurora zatím vede skoro u všech. :) Radši bych nezahálela, zrovna jsem si říkala, za jak dlouho budou asi pryč tihle krasavci, když po Polka Dots se slehla zem tak rychle. :D

      Vymazat
  7. Ten prvý teda vôbec nevyzerá zle! Páči sa mi, ako elegantne vyzerá na tukách :) A ja som tieto laky tak škaredo odignorovala v drogérke minule, no mala by som sa na ne pozrieť lepšie :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by byla škoda minimálně tu Auroru si nevzít, protože to je vážně krásný kousek. :)

      Vymazat
  8. taky jsem neodolala a Auroru a Total Eclipse pořídila. TE jsem právě nafotila, tak ho dám taky v týdnu na blog. všech pět laků je moc krásných a povedených, ale Aurora jasně vede! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pak mrknu, protože jsem moc fotek neviděla, když jsem je zadala do googlu. :) Mě mrzí, že se mi nepovedlo zachytit, jak nádherně se třpytí na slunci, protože bylo zrovna zataženo, jak jinak...:))

      Vymazat
  9. Šla jsem do drogerky s tím, že si koupím Total Ecplipse a Auroru, ale nakonec jsem odešla jen s TE, Aurora mě naživo moc nezaujala. Ale po shlédnutí tvých fotek se pro ni 100% vrátím! Strašně ti sluší, dělá takové princeznovské ruce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, princeznovské ruce, to je hezký. :)) Moc děkuju viennettko. Ona ta Aurora naživo na nehtech okouzlí fakt hodně, působí tak čistě a upraveně. :)

      Vymazat
  10. Já je měla v pátek už v košíku - Shooting Stars a Total Ecplipse.. ale pak mi nějak cvaklo v hlavě a bylo mi líto dát za jeden 70,-... Tak jsem je tam zas vrátila. Ale ta Aurora vypadá nádherně! No třeba si je časem ještě obstarám :) Mi došlo, že nemám snad jediný lak od Rimmel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel mě naposledy nadchly tou koktejlovou kolekcí a znovu až teď touhle. :) Takže taky je jakože vyloženě nevyhledávám.. :)

      Vymazat
  11. keď Boh dá, zajtra budú u mňa :-D som zbadala toto, tak som sa dokopala ísť do drogérky, skôr ako mi ich vypredajú :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň Suzi, že jsem neodpověděla, ale email mi tyhle komentáře nějak zatajil :/ Všimla jsem si až teď, když přišel email o komentáří od ILoveMakeUp

      Vymazat
    2. :-D v pohode. Veď ako to dopadlo si už videla :-)

      Vymazat
    3. Viděla viděla. :) Ale stejně jsem se zhrozila, že jsem neodpověděla a nechápala, proč o komentáři nevim. :D

      Vymazat
    4. občas sa aj mne stane, horšie je, keď zistím, že mi niečo hodilo do spamu. mne takto hodilo do spamu raz moje vlastné na mojom vlastnom blogu a google mi zablokoval účet! to si mala vidieť tú paniku, že čo sa stalo. niekto ma hackol? nahlásil? či čo sa do pekla deje. až potom som si všimla, že to zrejme spôsobili tie dve odpovede za sebou :-/

      Vymazat
    5. Ježiš, no to bych asi zbělela hrůzou, co se mi stalo s blogem. :))) Jednou mi tvůj komentář přistál ve spamu, to jsem ti tehdy psala. Nějak to k sobě přitahuješ, jak koukám. :D

      Vymazat
    6. aj blogger má voči mojej existencii výhrady :-D ani nehovor, len ma vyhodilo z mailu a napísalo mi, že môj účet bol možno napadnutý, ja som v tom okamihu videla oba blogy, všetky príspevky (aj keď niektorých by mi ľúto nebolo :-D), maily, fotky...jednoducho celá Google Suzi :-D

      Vymazat
    7. :))) Kdyby mi zmizelo pár fotek staršího data, tak by mi to taky nevadilo. :D No zkrátka, blogger si dokáže nachystat pěkný šprťouchlata, jak to čtu. :)

      Vymazat
    8. dnes som sa rozčuľovala na YT. sú tam tisíce videí, ktoré porušujú práva a sú tam a mne nájde v nejakej sekunde niečo podobné s niečím a pritom tým nič neporušujem, lebo je to vlastná výroba a nechce to povoliť. mám mať v popi, že som z USA? potom to bude ok? potom frajer hľadal, že nejako sa to musí dať obísť, že ako je možné, že tie ostatné YT povolí a hovorí mi, že som na tom dobre, že jeden človek riešil, že porušuje autorské práva - varil vonku a spievali tam vtáci a nekaká firma sa ohradila, že porušuje ich práva, lebo oni majú záznamy vtáčieho spevu. no povedz, ako si niekto môže uplatňovať práva na vtáčí spev??? no, v každom prípade sa chystám upínať video, tak uvidím, čo mi povie dnes :-D niekedy jednoducho ich hudbu nechcem... aj Vltavy vo swape budem musieť časom vymeniť - radšej

      Vymazat
    9. No nene. :D :D Tak to už je fakt hustý. Tak nejen, že není prča ty videa točit, ale ještě takovýhle buzerování při nahrávání..to ti pípne třeba smska nějaká melodie při natáčení a pak tě bude někdo honit, že něco porušuješ. :D Ale jako s těma ptákama, to nemá chybu, to je vostrý ! Uf, ještě že nenahrávám, já vylítnu snadno a tohle by mi asi nedělalo dobře. :D Ta Vltava ve videu se mi hrozně líbila, to byl dobrej nápad. A teď to mazat, to naštve.

      Vymazat
    10. ja som chcela niečo české, keď už balíček prišiel z ČR, tak ako som do írskeho swapu dala írsku hudbu, v ponuke YT bola síce klasika, ale Vltava bohužiaľ ee :-( zatiaľ mám potvrdený obsah tretej strany a uvidím, ale keď swap bude trochu starší, tak to vymením za niečo úplne legálne :-))) aj keď ma to bude mrzieť. nerozumiem, ako je možné, že napr. taká Cutepolish môže dávať takú hudbu neustále, ja pochybujem, že partnerské kanály majú až takéto vymoženosti. aj preto netočím až tak, ako by som chcela, lebo by som sa vždy musela vytočiť

      Vymazat
    11. Jo v tomhle já se neorientuju, ale je to pěkně o nervy, to teda jo. Je to nefér, když někdo může a druhej ne. :/ Vidíš to, mě by to asi ani nenapadlo, kdybych točila video, že tu hudbu nebudu moct nejspíš použít. To je pro mě španělská vesnice, nahrávání. :) Nevim jestli znáš Rudu z Ostravy, co působí v rádiu frekvence 1, ale ten si vždycky dělá z někoho srandu, že někam zavolá. A nedávno volal někam takhle na autorský práva, že má dílnu a má tam svěrák, tak jestli to může používat. :D Narážka na Zdeňka Svěráka. :)) Takže když se člověk vyvzteká, může se tomu už leda tak zasmát.

      Vymazat
    12. no jooo, kdo by ho neznal :-D on je niečo ako náš Imre Kutňas v rádiu Expres :-) ten si urobil srandu z vášho prezidenta a Ruda Kutňasov potom volal, že je na neho podané trestné oznámenie :-D ale to s tým zverákom, to ma pobavilo :-D akurát včera som pozerala Obecnú školu, keby som to vedela, tak by som miesto toho, kde má blatníky riešila práva na ten náš zverák :-D

      Vymazat
  12. U mě teda vyhrál Total Eclipse, protože mám hrozně ráda tyhle modro zelené odstíny laků, ale postupně jsem si stejně dokoupila všechny. Tahle kolekce je vážně moc povedená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, povedla se jim hrozně moc. :) Taky omluva za pozdní odpověď, i když teď už si to asi ani jedna nepřečtete..

      Vymazat
  13. Hurááá tak mám tu Auroru a to je krása, ten se mi fakt líbí!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ji mám na nehtech. :) Ta je nejkrásnější ! :))

      Vymazat
  14. překrásné nehty, krásné fotky :-) já na ně dělala jen swatche, hned jak šly do prodeje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuju za takovou pochvalu. :) Jen mi trochu mrzí, že je nemám komplet.. :))

      Vymazat
  15. Excellent blog post. I definitely love this site.
    Keep writing!

    Also visit my web page: upominek na walentynki

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...