neděle 30. června 2013

Essence 107 naughty and pink!



Taky jste tak frustrované, když se vám nedaří zachytit naprosto nádherný odstín laku a foťák na vás chrlí jednu mdlejší fotku za druhou ? Tak tohle je přesně ten případ s dnešním Naughty and pink. Ve skutečnosti je to krásně sytá malinová krémovka, ale na fotkách, ač jsem se snažila sebevíc, působí takovým vybledlým dojmem a mě to hrozně štve ! :D Vypadá spíš jako oranžovo-růžová barva, tak si ji zkusíme představovat jako o pár odstínů tmavší a malinovější... Celý týden máme ošklivě zataženo, slunce dělá, jakože neexistuje a  pak se to projevuje i na těch fotkách, nebo jsou to možná i špatně zachytitelné odstíny, nevím.
No tak dost fňukání, teď k lakování.
Lakoval se fajn, nijak nezlobil, ale k plnému, intenzivnímu krytí, jsou potřeba až tři vrstvy a to i na mých krátkých nehtech. Schnul dobře, žádná velká čekačka a to i bez použití top coatu. Opět je to lak, co se velmi pěkně leskne a ta jeho malinová barva, ňam! :)

Říkala jsem si, že je škoda, že zrovna nemám doma žádné maliny a pak jsem si všimla malinové čokošky.. :)
Na téhle fotce zároveň i odpovídá skutečnosti nejvíce.







Obsah lahvičky je 8 ml
Cena 39.90,-

Manikúru jsem předělala prakticky hned po nafocení a teď je z ní celkem pěkný, letní nail art, na který se můžete těšit zase příště. :)

Mějte se fajn a napište, jestli tuhle malinovku taky máte ? :)

14 komentářů:

  1. Zákon schválnosti - chceš fotit a slunko zaleze za mraky :-)
    Ale jestli je ta barvička opravdu taková, jak říkáš... to by stálo i za pokus! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to je. :)) Ve skutečnosti je fakt mnohem hezčí, než na fotkách, na nich působí tak...vybledle.

      Vymazat
  2. Juu fotka s čokoládou je vtipná! :) tahle barvička by se mi na léto hodila :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Maliny by byly lepší. :)) To jo, na léto je super. :)

      Vymazat
  3. Farba krásna, aspoň podľa toho čo si predstavujem :-))) Aj keď novým Essence moc nefandím, možno ju omrknem. Každopádne sa ale teším na ten nail art! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Jo, je to vtipný psát - představte si, že je víc malinová. :)) Škoda, že mi nebylo víc přáno. Jsem ráda, že se těšíš, Veve, protože já už taky. :D Původně jsem to chtěla dát hned při jednom příspěvku, ale řekla jsem si, že vás trošičku napnu.. :)

      Vymazat
  4. Barvička je to nádherná, jen ta kvalitna (spíše nekvalita) laků od Essence je k pláči. To mi fakt vadí. Mají úžasný výběr odstínů, ale k čemu to je, když se mi druhý den hned olupují....

    OdpovědětVymazat
  5. To je blbý. :/ Já s nimi zatím problém neměla, ale taky si je nechávám max. dva dny a jde to dolů, ale neporušené. Fakt se mi zatím nestalo, že by se mi hned na druhý den odlupovaly, tak nevím. A docela se divím, protože přesně tohle co říkáš, slyším pořád, že nedrží. Snad jen používat base coat a top coat, ale to asi každá dělá.

    OdpovědětVymazat
  6. Barvička fajnová, škoda, že foťák nechtěl spolupracovat. Teda spíš si myslím, že to je i o té barvě. Prostě expozičně to zrovna nesedne. I já třeba když fotím světle fialovou nejen na nehtech ale i na kytkách tak také bojuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ale zrovna u týhle barvy mě to celkem zaskočilo, protože já mívám taky problém spíš s fialovými a modrými odstíny. Možná kdyby bylo slunečno a ne tak hnusně zataženo. :/

      Vymazat
  7. Laky Essence mě nikdy moc neoslovily, ale tahle barva je moc hezká. jakou má výdrž?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabino, měla jsem ho na nehtech dva dny a dolů šel nepoškozený. Možná by ještě ten třetí den dal. Ale co jsem četla na různých blozích a diskuzích, tak většinou jsem se dočetla, že se holkám loupe už na druhý den.. Ale já žádný problém nezpozorovala, takže z vlastní zkušenosti můžu říct, že tak 2-3 dny mi vydrží v pořádku. :)

      Vymazat
  8. hej, aj ja som z toho frustrovaná :-D keď sa k tomu ešte pridá to, že si zoberiem Essence a pred fotením sa mi ešte nedarí lakovať, lebo lak stojí za prd, tak je to už úplne v kýbli :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak přesně to s tím lakováním jsem měla včera. :)) Díky bohu, že mám teď plno příspěvků přichystaných v předstihu, takže mi nevadí, že ho budu muset lakovat ještě jednou. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...