čtvrtek 13. června 2013

Bubbles.... :)




Přeju pěkný čtvrtek,

dneska to bude barevný, veselý a puntíkatý. :D Možná tak trochu "kinder party" ? No snad ne.. :)
Nápad přišel tak nějak sám, protože poslední dobou hodně vídám puntíky a představa, že bych je udělala na nehtu jen z části, mi přišla fajn. Pak jsem přemýšlela jaký podklad dám a nejlepší varianta mi přišla bílá, protože ta ostatní barvy krásně prozáří a ještě víc zvýrazní. Pěkná by podle mě byla ještě kterákoli nude barva anebo světlounce růžová. Protože jste si určitě stihly všimnout, že mám ráda jeden nehet odlišný, tak vás asi nepřekvapí, že ani dnes to nebude jinak. :)






Takže nehty jsem si nalakovala jako vždy výživným lakem, momentálně používám dvousložkový Miss Sporty a potom pomocí lepící pásky vytvořila bílý základ pro puntíky. Na to jsem si vzala bílý lak od Gabrielly Salvete, který je určený pro francii. A pak už jen pomocí nových zdobících kuliček, jsem udělala puntíky ( nebo spíš bublinky ? :-), o různých velikostí. Dva odstíny růžové a pro zjemnění zlatou. :) Líbí se vám ta kombinace ? Na závěr samozřejmě ještě top coat, i když jsem měla nahnáno, že se mi vše rozpije.




A tyhle laky jsem použila 



Gabriella Salvete 01 White Special modelovací lak na konečky nehtů
Sally Hansen 320 Fuchsia Power ( viděly jste zde )
Rimmel London 60 seconds 405 Rose Libertine ( ten jste zde taky už viděly )
Essence 03 A piece of forever LE ( klik sem :) )
A top coat Gabriella Salvete Nail Care Gloss up

Ten zlatý od Essence používám opravdu hodně na dozdobení nail artu, tohle je už asi po třetí, takže za ten jsem vděčná. :) Pak jsem si všimla, že ten bílý lak GS na fracii, se měl spotřebovat do 3.9.2011 !!! :D A pořád je ve výborném stavu !

Tak doufám, že se vám dnešní výtvor líbil, protože mě vždycky vykouzlí úsměv na tváři, když se podívám na nehty. :)

Pěkný a pohodový den. :)

18 komentářů:

  1. to je zlatunké! veľmi sa mi páčia, navyše ja mám bodky veľmi rada :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Nejlepší na tom je, jak je to jednoduchý. :) Jenom ťup sem, ťup tam a manikúra je hotová. :D

      Vymazat
  2. Vypadá to moc hezky, takové veselé :) A kombinace barev je super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak to vypadá moc krásně :).. a ty barvičky ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je boží :) já vcera poprvé zkousela holo tecky k veceru zveřejním ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, na ty se budu těšit. :) A moc děkuju. :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné nehtíky :o)

    mojekosmetika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. nice nice nice!
    http://abnormalsmode.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. wow tak tohle je opravdu něco! :) já bych nenakreslila ani jeden tak souměrný puntík :D a přitom mě malování baví, ale jak přijde na nehty, začnou se mi třást ruce a nic kromě mono barvy nedokážu vykouzlit:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se trochu "vypuntíkovala" na vzorníku, ale taky to ještě není úplně dokonalý a největší problém mám se správným rozmístěním, aby to vypadalo opravdu pěkně rovnoměrně , o třasu rukou ani nemluvím...:D Jinak moc děkuju. :)

      Vymazat
  8. tvoj vytvor uz je v zlozke inspiracia:), krasne!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Panejo, tak toto se opravdu velice povedlo!! Nádhera!!!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...