čtvrtek 19. prosince 2013

Když mě inspirovala stuha...


Ahoj,
tak pro vás mám další nail art. Poslední dobou se mi absolutně nedaří fotit klasický swatche laků, tak se momentálně vyřádím na nail artu, který stejně většinou fotím pod lampou nebo bleskem. Momentálně mě kde co inspiruje, a protože to u mě není pravidlem, musim  toho náležitě využít. :))
Dnešním výtvorem si ale vážně nejsem moc jistá. Myšlenka fajn, ale to provedení mohlo dopadnout i líp. 



Když jsem byla ve městě, skočila jsem do papírnictví vybrat nějakou stuhu na Vánoční dekoraci. Když jsem konečně našla tu pravou, vůbec mě ještě nenapadlo, že tohle chci na nehtech. :)) Až doma, když jsem obhlížela co bych tak mohla zkusit, padl mi pohled na ni a bylo to.


Strašně se mi líbí fialová zkombinovaná se stříbrnou. Nalakovala jsem tedy všechny nehty kromě prsteníku světle fialovým GS 116 a prsteník dvěma vrstvami glitrového Avonu. Váhala jsem, jestli pod něj dát ještě něco, ale nakonec jsem zvolila variantu "na vostro " :)) A celkem se mi to i líbí. 


Pak přišla řada na proužky. Fialové jsem vytvořila lakem L'oréal a stříbrné s GS Stars. Přelakovat top coatem a hotovo. Jen si pořád myslim, že se to dalo zvládnout líp.



Tak vám přeju krásný a pohodový čtvrtek. :)

9 komentářů:

  1. super, ja som dnes odkladala darčekovú tašku a tiež ma inšpirovala :-D zhodou okolností sú tiež na nej prúžky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen čekám, kdy mě tohle inspirativní období zase opustí. :D Ale docela bych si už cvakla nějaký lak, jen teď v těch podmínkách se to moc nedaří, pořád nemám day light, ale po Vánocích už se po něm poohlídnu. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  2. Toto uz vyzera na chorobu z povolania :) Ja vela krat tiez, ked na nieco pozriem, nieco zbadam, hned ma napadne suvislost s blogom, ale vela krat to nezrealizujem:) Inak inspiracia pekna a vydarena. Pekna kombinacia farieb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekám, kdy mě zas něco napadne, podle ubrusu, obálky knihy.. :D mám tady na stole jedno přáníčko se sovou a hrozně bych si přesně to samý chtěla udělat na nehtech, ale tyhle malůvky mi vůbec nejdou. :/ Fialovou se stříbrnou mám hrozně ráda, chystám se jít do těch barev i v interiéru bytu, tak se na to těšim. :) No a moc děkuju ! :)

      Vymazat
  3. Jééé já chci taky mít takové inspirace :) proč mě sakra taky něco netrkne :D Moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono mě to určitě zas zcela jistě brzy přejde. :D Děkuju. :)

      Vymazat
  4. juu to vyšlo krásně!:) rychle tvoř a foť dokud jsou múzy na tvé straně♥:D hrozně moc se těším na sníh, to budou zas úplně jiné nápady!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych tak věděla, čím si ty mršky múzy u sebe upoutat. :D Já se těšim na tvoje fotky v zimní krajině, to bude krása ! :) A děkuju taky moc. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...