úterý 17. prosince 2013

Kombinace světle hnědé s růžovou.. :)


Pěkné úterý všem. :)

Miluju, když mě inspirace najednou praští do nosu a já se tak vyhnu zdlouhavému přemýšlení, co vytvořit. Jako včera večer. Když jsem se oblíkala na venčení pana Odina, všimla jsem si v předsíni béžový parky se světle růžovou šálou a říkám si, že to vůbec nevypadá špatně. Hned se mi vybavila podobná růžová, co mám od Maybelline a během venčení si všechno v klidu promyslela. :) 
Teď jsem ráda, že jsem tak trochu bordelář a neuklízím si svědomitě všechny bundy a kabáty po příchodu z venku ihned do skříně. :D



Na prostředníček a prsteníček jsem nalakovala dvě vrstvy laku Maybelline, který je asi bezejmenný, protože na lahvičce nikde žádný název není a ani na internetu jsem se ničeho nedopátrala. Ono je to teď už v podstatě fuk, protože se jedná, jak všechny určitě víte, o starou řadu, která už nějaký ten pátek není v prodeji. Lakovala jsem ho prvně a docela mě překvapilo, že ve dvou vrstvách celkem pěkně kryl. No a ukazovák s malíčkem jsem si vytvořila z limitky od Essence, kdy jsem hnědý lak zesvětlila pár kapkami bílého GS. Vznikla tak hodně světle hnědá.


Pak jsem teda ještě nalakovala jednu vrstvu efektového laku od Miss Sporty, který naprosto miluju a vy jste ho tu už jednou viděly v kombinaci s fialovou, mrknout můžete tady.
Sluší mu to i na tý růžový, že jo. :)


A protože jsem ještě pořád neměla dost, umístila jsem ještě na malíček a ukazovák růžový kamínek a už to podle mě dostalo tu finální podobu, co jsem chtěla, takže za mě spokojenost. :)



Samozřejmě jsem zapomněla vyfotit krabičku s těmi kamínky. Pocházejí ze sady S-he.

Co na dnešní kombinaci říkáte ? 

Mějte fajnový den. :)

22 komentářů:

  1. také inšpirácie sú najlepšie a nechty sú úplne super, jemná krásna kombinácia

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, krása, krása, asi se nechám inspirovat

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle se mi líbí ukrutně :)) Ta kombinace růžové a tmavě modrýh glittrů mi připomíná mé nové triko a kalhoty a růžová a s hnědou mi evokují nějakou sladkůstku :)) Kam ty na ty kombinace chodíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by právě nenapadlo zkombinovat hnědou s růžovou, to až když jsem si všimla tý růžový šály ověšený kolem tý světle hnědý parky. :)) No a samozřejmě moc děkuju. :)

      Vymazat
  4. ahoj, jak zesvětluješ lak? někde bokem? já se k tomu ještě nikdy neodhodlala, protože se bojím, že se to nepovede a bude to flekaté a bůhví co, tak bych ráda nějaký návod :D
    dík moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to úplně jednoduchý. Na alobal si kápnu lak, který chci zesvětlit a přímo do tý kapky kápnu tolik kapek bílýho laku, kolik potřebuju a následně to smíchám se štětečkem z toho laku, který zesvětluju. Chce to jen předtím ten štětečkem trošku očistit a taky potom, když končíš, aby sis do toho původního laku nezanesla jinou barvu. :) Není tam nic, co by se ti nemělo povést, max. se může stát, že vzniknou bublinky, ale to se mi moc často nestává. A když ty laky dobře promícháš, tak se ti nestane, že bys měla barevný nesrovnalosti/fleky. :) Snad jsem ti pomohla aspoň trochu. :)

      Vymazat
  5. Mně se moc líbí ta světlá růžová s modrýma třpytkama :) Si tak říkám, že jsem na tom s efektovýma topama docela bídně, s tím bych měla něco udělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám hodně od Essence, když jsem skoupila skoro komplet Effect nail topper. :D Jenže zjišťuju, že bych potřebovala víc zlatých odstínů, teď kolem těch Vánoc, protože mám jeden zlatý RW, jeden od Avonu ten efektový a pak od Essence spíš ale takovou béžovo-zlatou... Takže s tím bych taky měla něco udělat, ale už asi neudělám. :D

      Vymazat
  6. Jé, tvůj nail art se mi líbí pokaždé, tenhle obzvlášť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velkou radost. :) Trošku jsem se obávala, co řeknete na kombinaci růžová/hnědá, tak jsem ráda, že se líbí, děkuju ti. :)

      Vymazat
  7. Krásné, barvy k sobě parádně ladí :)) A MS třpytkáč vypadá přes tu jemnou růžovou naprosto dokonale <3 Budu muset příště přihodit do košíku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten určitě přihoď, je naprosto božský. :) A moc ti Niky děkuju. :)

      Vymazat
  8. No kéž by mě i nakopla taková inspirace já jsem s kreativitou na bodu mrazu :D tohle je úplně nádherný a nedivím se, že ten Miss Sporty je tvůj oblíbený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, co se to teď děje, ale dneska jsem dostala další nápad. :D Chtěla jsem se podívat do krabičky, kde mám náušnice apod. abych se zase něčím inspirovala a ani jsem k ní nedošla, bacila mě do očí stužka, kterou jsem dnes kupovala na výzdobu.. už to mám na nehtech, ale nějak se mi to úplně nelíbí :/ Tak váhám. A jinak moc moc děkuju, že se tak líbí. :) Udělej zase něco s razítky, Hani. :)

      Vymazat
    2. Možná v neděli to zkombinuji s razítky a normálním nail artem :)

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, jednoduché, efektní - jako posledně :-). Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle se mi fakt líbí, elegantní a přitom jemné, použitelné pro každou příležitost, pro mě navíc inspirace na nákup (jak to, že ještě nemám tenhle Miss Sporty??!!), za mě rozhodně palec nahoru!:o)) A ještě bych prosila fotky nehtů ala stužka na výzdobu, děkuji!:o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc jsi mě potěšila, děkuju ti. :)) Příspěvek se stužkou bude zítra, ale pořád si výsledkem nejsem příliš jistá.. tak snad se bude líbit. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...