úterý 25. března 2014

Čtyři kousky od S-he Stylezone :-)


Ahojky :)

Naposledy jsem vám ukazovala lak od téhle značky v květnu minulého roku. :D Což asi vypovídá o mé oblíbenosti k těmhle lakům. :)) Ne že bych je vyloženě neměla ráda - to bych si je nekupovala, i když ani to jejich nakupování není zase tak častý. Což je tím, že se mi, jak už jsem jistě několikrát zmiňovala, nelíbí design lahviček, ne vždy mě úplně každý odstín nadchne a navíc dávat asi 80,-kč za laky, kterým zase tolik nefandím.. se mi nechce. S odstíny, který jsem si pořídila jsem víceméně spokojená a tak vám dnes ukážu čtyři poslední kousky, co vlastním. 317-ku jste tu už kdysi dááávno viděly, ale fotky byly tak prasácký, že jsem ho sem musela dát znovu, protože to je zrovna ten nejhezčí kousek. :)


317-ka se mi líbí ze všech nejvíc. Sice se nelakuje nejlíp, respektive špatně se odhaduje to správné množství, ať otírám štěteček o hrdlo lahvičky jak chci, stejně mám pocit, že nakonec lakuju docela silnou vrstvu. Schnutí tím pádem taky není úplná bleskovka a občas se vytvoří sem tam drobná bublinka. V tomhle případě se to bez nich naštěstí obešlo a zeleno-bronzový odstín vynikne v celé své kráse. :) 




020-ku mám už tak hrozně dlouho a teď jsem ji lakovala podruhé. :D Byla pro mě docela zklamáním, protože barvu, co vidíte v lahvičce získáte až tak ve čtyřech vrstvách a ještě pořád to není ono.
ALE :) u lakování mě napadlo, že to bude skvělý kousek na sendwich mani a nakonec se mi zalíbila i samotná, protože to vypadá jemně, něžně a čistě. :)




333-ka je asi jediný šedý lak, který mám. Jeho lakování taky není zrovna procházka růžovým sadem, protože rád dělá holá místa a i když kryje ve dvou vrstvách, tak kvůli oněm lysinám musíte přidat ještě o vrstvu navíc. 




A posledním i zároveň nejnovějším kouskem ( protože byl v akci za 19.90,- ), je 170-ka. Tenhle kousek se lakuje nejlépe - krytí ve dvou vrstvách a žádný zákeřnosti od něj nemusíte čekat. Obsahuje modro-fialový shimmer, ale ten na nehtech marně hledám. Na fotkách je o maličko světlejší, než ve skutečnosti.






Tak co, našly jste si svého favorita, anebo tyhle laky vůbec nemusíte ?

Mějte pěkný den. :)

25 komentářů:

  1. Máš to krásné jako vždy, já tyhle laky od S-he taky vůbec nemusím, doma mám jen bílý a ten používám na nail arty, vlastně už nepoužívám, nejsem s ním spokojená, s bílou je to těžké.. Tenhle strašně dlouho schne, dělá všude lysiny a kocoury a ještě strašně zhoustl, to mi těch 70Kč nebo kolik stál přijde líto. Nyní používám bílou od Gabriellky a s tou jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Souhlasím, bílá od GS je nej. :)
      Tyhle laky bych si už asi za plnou nekupovala, to by mě ten odstín musel nevím jak zaujmout. :D Navíc se to při lakování špatně drží, děs běs. Ale dobře se mi skladují díky tomu tvaru. :))

      Vymazat
  2. Mně se líbí ta žvýkačkově růžová, ale u těhlech odstíů bytostně nesnáším to nekrytí a že ve finále vypadají úplně jinak :D
    A s-he nekupuji, vůbec mi nedrží a 80 Kč? To už stojí fakt tolik??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Ale už se těším až ho vyzkouším na tu sendwich mani, to by mohlo vypadat fajn.
      Jojo, pokud jsem se nespletla, tak mám pocit, že se prodávají za 79.90,- Pecka, co. :))

      Vymazat
  3. tyhle laky asi celkově nebudou moc oblíbené jak tak koukám :) já osobně mám doma jen jeden a to zrovna tu 170 a jen díky tomu, že jsem ji taky koupila v akci jen za 19.90,- Za plnou cenu bych si ji ale určitě nekoupila. To si za tu cenu koupím raději jiný, s lepším tvarem lahvičky, který se při lakování lépe drží, s lepším štětečkem, větším objemem.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, moc populární nejsou. :) Snížit cenu a změnit ty hrozný lahvičky, tak se to podle mě projeví. :))
      V drogerii se dají sehnat rozhodně lepší kousky za mnohem menší ceny, takže za mě taky už ne-e :)

      Vymazat
  4. Pěkné odstíny, já mám od S-he dva laky a jsem s nima moc spokojená, hlavně s výdrží.

    OdpovědětVymazat
  5. S-he mám jen jeden co jsem dostala k Vánocům sama si žádný nekoupím, kdyby radši místo toho bylo p2. Jinak barevně mě zaujala ta růžovoučká a docela i ta šedivá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdeme sepsat petici o stažení S-he a místo toho dodat P2 :D No jo, to by bylo hrozně fajn, kdyby se tu daly sehnat..

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Z toho jsem trochu rozpačitá, protože mi přišlo, že mi neslušel. :) Ale jinak je hezkej. :)

      Vymazat
  7. Všechny 4 jsou moc pěkné :)
    Já od s-he mám dva laky - jako první jsem si kdysi koupila tu růžovou 020. Na nehtech se mi líbila a skvěle se nosila, ale přesně jak píšeš, vůbec nekryla. Nedávno jsem v dm ve výprodeji potkala tu 317, a za 20,- Kč jsem jí tam nemohla nechat. Ten odstín je vážně moc hezký, hned mě zaujal :)
    Sice mi na nehtech laky od této značky docela vydrží, ale taky se mi nechce dávat za ně plnou cenu. Nelíbí se mi lahvička, a ten hranatý vršek se mi při lakování špatně drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stoprocentní souhlas se vším, co jsi napsala. 317-ka se mi osobně líbí nejvíc a u 020-ky furt myslím na tu sendwich mani :))

      Vymazat
    2. Myslím si, že použitý v sendwich mani by určitě vypadal dobře. Doufám, že se pochlubíš s výsledkem pokud jí zkusíš :)

      Vymazat
    3. Pokud to bude za něco stát, tak určitě :)

      Vymazat
  8. tiež si ma nezískali, odkedy majú novú fľaštičku, nekúpila som žiadny, hoci som sa pohrávala s myšlienkou, keď prišli tie farebné s tými kúskami alobalu, či čo to bolo alebo som niekde zahliadla pekný odtieň. z týchto sa mi páči najviac posledný a potom ten šedý (!). inak dnes som dostala jedného Sallyho z tých glitrových :-D fialovo-strieborný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ách, tak to se už mooooc těším až ho u tebe uvidím ! :) Já jsem viděla na internetu další odstíny, co jsem v DM nenašla a právě ten, o kterym se zmiňuješ se mi hrozně líbil. :) ♥

      Vymazat
    2. pokúsim sa posunúť ho vyššie na zoznam, kým sú ešte aktuálne :-) možno ak sa vráti slnečné počasie a nebude stále zamračené a na sekundu slnko (ako dnes, chcela som fotiť a išlo ma poraziť) :-D

      Vymazat
    3. Taky jsem včera rychle vyběhla na balkon, když na chvíli vylezlo slunce a jen co tam dojdu, slunce pryč. :D
      No ale je jasný, že jak ho u tebe uvidím, budu ho taky nutně potřebovat, takže doufám, že seženu. :))

      Vymazat
  9. Krásné odstíny, všechny se mi moc líbí, ale nepůjdu si ani pro jeden, prostě ne :D S-he je mi tak protivné - ty lahvičky maximálně, pak jako ta cena, ta je fakt přemrštěná... Mám dva a další sourozence jim neplánuju pořídit. A to jsem minulý týden tuším, zahlédla na fb zprávu od DM, že S-he mění design. Tak jsem si říkala super, že by? No nevím teda co na tom změnili, vše je pořád stejný - stejně hnusně hranatý... Kam se hrabou na takovou GS!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, tak toho jsem si nevšimla. Ale kdo ví, třeba se ještě s nějakou změnou vytasí. :)
      No je to fakt škoda, protože jak sama říkáš, barvy se ti líbí, ale už z těchhle důvodů nic nebude. Změnit lahvičky a cenu dát max na 60,- :)) Teď mi došlo, že ony ty S-he vlastně stojí stejně jako GS, že ? Přitom s ní se nedají absolutně srovnávat. :D

      Vymazat
  10. Tak barvičky se mi líbí vcelku všechny, ale když to tak čtu, tak je nebudu vůbec shánět. Aspoň mě nemusí mrzet, že je nikde v okolí nemají... Díky za zhodnocení:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě určitě mrzet nemusí. :) Až na ten zelenozlatý narazíš na dost podobný barvy i od jiných značek - za lepší kvalitu a hezčí lahvičky. :)) Např. ta GS, když mi došlo, že je to za stejný peníze, tak je to pro mě nepochopitelný. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...