čtvrtek 10. dubna 2014

Gabriella Salvete Enamel With Hardener 120


Ahoj :)

Tenhle lak mě asi nemá moc rád. :D Jednak klasika - fuchsiový odstín mému foťáku nevoní, takže z něj pořád dělal světlejší odstín, než je a mohla jsem se třeba na hlavu stavět a nepomohlo nic. Fotila jsem ho teď asi na potřetí a už se vzdávám. První pokus dopadl tak, že než jsem došla na balkon fotit - slunce v čudu, což se mi podařilo i v druhém případě a do třetice jsem si během focení rýpla do ještě neuschlého ukazováku. Takže toť mé strasti a útrapy...

zdroj 

Pokusila jsem se vybrat fotky, kde aspoň trochu odpovídá, ale stejně je spíš tmavší, než působí na fotkách. Nepodařilo se mi ani najít odpovídající swatche, takže tenhle problém jsem asi neměla jen já.
Lak je výborně pigmentovaný, už v první vrstvě kryje, ale i tak jsem lakovala dvě vrstvy. Nosila jsem ho tři dny a potom se sem tam lehce odlupoval. Krásně se leskne už sám bez tc.

Tak tady jsou fotky + jedna, kterou jsem vám ukazovala už v dříve v nákupech a tam tak nějak ten odstín odpovídá zároveň nejvíc.







Víc fotek asi ani nemá cenu přidávat za daných okolností.. možná i tohle je zbytečně moc. :))
Tak nějak asi tyhle odstíny přestanu kupovat a to ne jen kvůli tomu, jak zatraceně špatně se fotí, ale i mi nakonec přišlo, že mi podobné odstíny nesluší. :/

Mějte se hezky. 

17 komentářů:

  1. Dovolím si nesouhlasit... Alespoň mě se tedy tahle barva k Tvým prstíkům líbí:o)) Hezký den:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, mně se na Tobě moc líbí, je to moc hezká barvička:)) Určitě i naživo. Ale takových já už mám toolik, že ani nemám chuť lakovat. Jsou takový okoukaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyloženě originální kousek to fakt není. :)) Děkuju Anisku :)

      Vymazat
  3. Mám ho taky ale přijde mi, že je trochu řízlej do neonky či co :D nebo mám zas vlčí mlhu, já a popisovat barvy to je na mě moc :) a sluší ti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale on je docela výraznej. :) Myslím, že vlčí mlhu ( mimochodem super výraz :-))), nemáš :)) Děkuju Hani :)

      Vymazat
  4. Krásná šťavnatá růžovka :) Vždycky mě tyhle basic od GS nechávaj chladnou ale když to tady vidim ... no za chvíli je výplata :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těch krémovek od nich taky moc nemám heleď. :)) Takže to chci napravit, třeba nějakou červenou a tak..:)) Jojo, už aby tu byla výplatička :D

      Vymazat
  5. Super barvička a náhodou ti sluší.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja sa pripájam, určite ti ide! a to s tým rypnutím do ešte vlhkého laku poznám veľmi dobre :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pekelně naštve, že. :D Děkuju Suzi, tak já to s tím odstínem ještě asi přehodnotím. :)

      Vymazat
    2. tak výraz podobný tomu obrázku, to hovorí za všetko :-D

      Vymazat
    3. Taky se v něm vidím. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...