úterý 24. února 2015

Color Club - Red Velvet


Ahojky, konečně jsem zase tady :)

Nějak jsem podcenila přípravy a minulý týden tu byl jen jeden příspěvek, tak se doufám polepším. :) Od kolegyňky mi byl zapůjčen tenhle frajer, kterého si nedávno pořídila ( mám takový pocit, že od té doby, co spolu pracujeme, začíná těm lákavým lahvičkám propadat taky :)))

Red Velvet je opravdu neobyčejně pěkný kousek. Černé tekutině dominuje červený třpyt, který je v lahvičce hodně výrazný, no na nehtech je výsledek už decentnější. Ač je tekutina černočerná, v 1. vrstvě je nátěr spíše takový našedlý a nakonec jsem ho lakovala ve třech vrstvách, protože i když mi připadal už dostatečně připravený na druhou vrstvu, sem tam si štěteček stahoval nátěr 1. vrstvy, čímž vznikly na pár místech lysinky. Ty 3 vrstvy nejsou nijak na škodu, protože lak neschne zase nějak moc dlouho a barva je pak opravdu intenzivnější. Navíc díky tomu, že schne do mírného lesku a není úplně hladký, určitě doporučuji přidat vrstvu top coatu ( klidně i dvě ), pak je mnohem hezčí. Nebo by se taky jednoduše mohl nalakovat na černý podklad. :)

Jinak se mi s lakem nepracovalo vůbec zle. Musím říct, že mi štětečky těchto laků, které jsou užší a rovně střižené, docela vyhovují a celkem pohodlně se dostanu co nejblíže k lůžkům a okraji nehtů, aniž by mi tekutina někam zatékala.

Na eshopu mojesminky.cz je k mání ještě poslední kus za 129,-Kč










Ve stínu



Doufám, že se líbilo :)
Přeju fajn den :)

14 komentářů:

  1. Ten je krásný. Ty červený až vampy červený glitry tomu láčku dávají pořádnou šťávu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti sluší :) je to taková černá varianta toho mého Sally Hansen, myslím, že by si spolu rozuměly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Aničko :) Jo, to máš pravdu, vypadaly by spolu dobře. :)

      Vymazat
  3. Je úžasnej...připomíná mi jednoho Opíka, "Today Accomplished Zero" z Coca Cola kolekce.....ani by se mi nechtělo ho kolegyňce vracet:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) to by mi už příště žádný nepůjčila. :D

      Vymazat
  4. Veľmi výstižný názov :) Krásny "vampy" odtieň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím :) Jsem ráda, že jsem si ho mohla vyzkoušet a nafotit. :)

      Vymazat
  5. Musim rict, ze odstin vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je úžasný, taký upírsky. Tie glitre sa mi v ňom neskutočne páčia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Moc mu to slušelo na sluníčku, tak jsem ráda, že na focení vylezlo.. :))

      Vymazat
  7. Je to úžasně temná barva a taková správně nazrzlá...moje krevní skupina:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...