neděle 1. února 2015

Měsíc leden s MKK


Ahojky,

tak je tu letos první měsíční shrnutí. A aby to hezky začalo, tak jsem na něj skoro zapomněla. :)

V tomhle měsíci tu měly svou premiéru rovnou dvě značky - Missha efektový lak a Color Club, taktéž z řad efektových laků. :) Vlastně skoro celý měsíc se nesl v tom duchu, když nad tím tak přemýšlím. Je vidět, že je mám dost ráda. :)

Na Instagramu jsem moc aktivní nebyla. Jako vždy jsem přidávala fotky z článků, ale jinak jsem to tam zanedbávala, takže jen 3 fotky.


Někoho zajímalo, jak skladuji své laky - tak takhle. :)


Někdy bych mohla vyfotit všechno, co mám se sovím motivem. :D Byly by tam tyto dva hrnky, dvě skleničky, držák na kabelku ( který jsem se pořád nenaučila brát s sebou a tak mi dělá dekor na polici ), troje náušnice, macramé, ubrousky a to je myslím ( snad ) všechno. :))


To jsem tak hledala ten nejlepší podklad pod British Invasion od Color Club. Jak to dopadlo se dozvíte v týdnu. :)

Takže se mějte fajn, dneska ode mě všechno. :)

18 komentářů:

  1. Ty máš tolik laků ? :-) já mám všechno jenom v jednom šuplíku :-) Jinak mohla by jsi udělat nějakou giveway ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nasbíralo se to za těch pár let, co jsem tomuhle koníčku propadla. :)
      Soutěž bude, ale zatím nedovedu říct kdy.

      Vymazat
    2. Si čtenáři vynucují GA? Trošku divočina...

      Tenhle souhrný článek na konci měsíce je super, já bych se asi nepřemluvila, něco takového seskládat. Jsem líná až to bolí :D

      Vymazat
    3. Nejdýl trvá najít vhodnou šablonu na koláž :D Pak už to jde rychle. Jsem ráda, že článek oceňuješ, moc mě to těší. :)

      Vymazat
  2. Bozi fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super shrnuti, taky mam rada sovy, mam zase jine hrnicky:) A jsem moc zvedava, jaky podklad pro British Invasion to u Tebe vyhraje!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Marcelko. Doufám, že se bude CC líbit, tipuji, že tak ve středu tu bude. :)

      Vymazat
  4. Ako tak pozerám, trblietavý mesiac bol tento január... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem to vlastně ani nijak záměrně neplánovala. :)

      Vymazat
  5. Jako vždy povedený měsíc a budu přemlouvat sluníčko abychom v novém měsíci mohli vidět holoušky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když budeme přemlouvat společně, tak by to vyjít mohlo. :D Děkuju Hani :-*

      Vymazat
  6. Prvý rad ♥ Ja mám so sovami len pohár, musím niekde vyňuchať takéto pekne šály. Budem tajne dúfať, že Britská invázia bude na všetkých podkladoch aj na nechtoch, lebo už teraz sa neviem rozhodnúť, ktorý sa mi páči najviac :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Nanu-Nana mají náááádherný soví hrnky :) Ten do fialkova je právě odtud myslím. :)
      Jéj, tak doufám, že výsledek s British Invasion nezklame, ale ono s ním bude asi ještě mnoho dalších kombinací na jaře. :)

      Vymazat
  7. Taky si musím konečně pořídit něco sovičkového. Koukala jsem v C&A na prstýnky se sovičkama a už jsem byla nalomená, že do něj půjdu.. ale zas byl na mě moc drahý. Jinak krásné fotečky, slintám nad helmerem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak to vůbec dopadlo s tvým helmerem ? :)
      Já jsem tak hotová z těch sov, že bych prstenu asi podlehla..ty fotky pak !! :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...