úterý 8. září 2015

Třpytivý šperk od Cuccio Colour ♥


Zdravím vás :)
Chviličku tu bylo ticho, tak snad vám to dnes trochu vynahradím tímto krasavcem ! 

Sice moc laků od Cuccio nevlastním, ale i tak si mě každý další získává víc a víc. Stejné je to i s tímto hezounkem - Bean There Done That! což je překrásná kombinace holografických třpytek v modré a zlaté barvě. Lakování s ním bylo bezva. Sice má v průběhu lakování tendence houstnout, ale to vyřeší občasné promnutí lahvičky v rukách. Víceméně pokrývá nehty rovnoměrnou vrstvou třpytek a korigovat jsem ho musela spíše sem tam po okrajích nehtu. Po zaschnutí vytvoří mírně drsný povrch, což mi nijak nepřekáželo. Tak nějak se mi líbil více bez Top Coatu.

Nalakovala jsem ho na béžový lak s šedavým nádechem - Rimmel By Rita Ora 498 Rain Rain Go Away. Tahle jemná varianta se mi hodně líbila. Více než na černém podkladu ( pár fotek sem dám )

Lak jsem kupovala na eshopu modelaznehtu.cz, kde ho stále seženete za senzační cenu 99,-Kč












A pár fotek s černým podkladem. Mám tam malinko ošoupané konce nehtů, tak to mi odpusťte. :)
Fotila jsem předposlední srpnový týden, kdy bylo ještě horko na padnutí. :))





Odlakovala jsem ho úplně běžně. Šlo to sice hůře, ale pořád ne tak hrozně, abych sáhla po alobalové metodě, kterou moc nemusím. Nejjednodušší by bylo nalakovat nehty slupovacím podkladovým lakem, ale asi mi tu řádí šotek, protože ho nemůžu najít. :))

Která varianta se vám líbila víc ? Za mě vede rozhodně ta první. 
Tak se mějte fajn. :)



19 komentářů:

  1. Och ten je :) a s tím bezovym lakem je to božská kombinace <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Hani. :) Už se těším až nafotíš své úlovky. :)

      Vymazat
  2. Ten je opravdu nádherný. Líbí se mi především na nude variantě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jednoznačně vede. :) Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  3. Tiež sa mi viac páči na nude laku, zdá sa mi, že trblietky na ňom viac vyniknú :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný lak :) Moc se mi líbí obě varianty, maličko více asi ta na černém laku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že ta se zase třpytila jak blázen. :D Děkuju, Jarmilko. :)

      Vymazat
  5. Jůůů, je vážně překrásný! Musím říct, že se mi o chlup více líbí ta světlejší varianta ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se mi nosila lépe. :) Moc mě těší, že se líbí. :)

      Vymazat
  6. To je úžas! Na tom nude je to opravdu dokonalost, ty se fakt hledaly, až se u tebe našly! Jsi fakt šikulka <3

    OdpovědětVymazat
  7. To je opravdu dokonalý top coat:-) Moc se mi líbí ta vysoká koncentrace glitrů-na nude krásně vynikne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je perfektní, už bych ho nejraději nalakovala znovu. :D

      Vymazat
  8. Wau, to je krása, obidve kombinácie sú nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. No, na černé byl hodně ligotavý. :) Možná až moc. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...