pondělí 14. září 2015

V pastelovém šatu :)



Dobré ráno ☺

Co takhle zahájit týden Nail Artem ? Najednou mám spoustu nápadů ( to máte tak, jindy vás nic nenapadne, i kdyby vám hrozili vylitím nejoblíbenějšího laku :D a pak se naopak nápady hrnou jeden za druhým )
Určitě má na tom velký podíl i slečna z tohoto blogu, která je neuvěřitelně inspirující a za posledních pár dnů se u ní často kochám. ♥

Napadlo mě, že bych mohla zkusit něco vykouzlit s tenkou zdobící páskou. Tuhle růžovou jsem kupovala na veletrhu Interbeauty ve stánku Modeláže nehtů. Na eshopu mají spoustu barev a najdete zde za 35,-Kč




Nejprve jsem nehty nalakovala dvěma vrstvami Maybelline Super Stay 7 Days 615 Mint For Life, přelakovala Top Coatem a nechala uschnout.
Poté jsem nalepila do boční části nehtů pásku do tvaru trojúhelníku. Ten jsem vyplnila lakem Nubar Don't Hang Up a pásku opatrně sloupla. Pak už zbývalo jen nastříhat další proužky a trojúhelník jimi kopírovat. Vše jsem zalakovala Top Coatem a bylo hotovo. :)









Doufám, že se dnešní jemný a jednoduchý Nail Art líbil. :)

Necháte se inspirovat ??

26 komentářů:

  1. Krásné, opravdu moc povedená kombinace. Určitě vyzkouším... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný Romanko :) a Christine z toho zmiňovaného blogu už sledují delší dobu a musím uznat že je úplný mistr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, je úplně boží ! ♥ :) Mockrát děkuju. :)

      Vymazat
  3. Veľmi pekné, tiež som niečo podobné skúšala, ale dopadlo to katastrofálne. To bude tým, že som na to vtedy nemala trpezlivosť, momentálne to je lepšie, tak to niekedy v týchto dňoch vyskúšam znova. A vyskúšam to úplne rovnako ako to to máš ty tu, naozaj to vyzerá nádherne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že k tomu byla nutná notná dávka trpělivosti :D Ale když si člověk udělá čas, něco k tomu tvoření pustí, tak to jde. :))
      Děkuju moc. :)

      Vymazat
  4. Krásné nehty! Opravdu pečlivě dělané :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí a moc, takové jemné, nežné.. Potřebovala bych aspoň špetku tvé šikovnosti a trpělivosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono na tom celkově nic není, ale ta trpělivost je třeba, to ano. :D A děkuju, Báro ! :)

      Vymazat
  6. Tak to je krasa.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože! Nádhera, co k tomu více dodat, jsi neuvěřitelně šikovná a ta preciznost! To se mi jen tají dech, přála bych si to umět alespoň trošku tak perfektně, jako ty!

    Dovolená ve Španělsku: Večeře v El Calé+Outfit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se rozplývám blahem, když čtu tolik chvály :D ♥ Jsem moc ráda, že se výtvor tolik zalíbil. Já myslím, že když to zkusíš, budeš překvapená, že to není nijak složitý. :)

      Vymazat
  8. To je tak neuvěřitelně líbivý! To se musí líbit každému, nemluvě o tom, jak precizně to máš udělané <3 Všechno spolu krásně hraje a ladí, fakt za mě jeden z nejhezčích příspěvků od tebe :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuju mockrát :-** Mám takovou radost, že se tak líbí. ♥ Ještě rozdýchávám, jaký úspěch měly nehty na IG :D Jsem nečekala ani v těch nejdivočejších snech :))

      Vymazat
  9. Mne sa to páči veľmi, zvolila si krásne farby, celá manikúra je veľmi jemná, čistá a pekná :) Za mňa určite palec hore :)

    OdpovědětVymazat
  10. Naprostá nádhera. Moc se ti to povedlo.

    Radu

    OdpovědětVymazat
  11. veľmi sa mi to páči, aj kombinácia farieb je super ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné... Líbí se mi ta barva růžového zlata na té pásce v kombinaci s těmi pastely:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky líbilo. :) Vlastně to byla celá taková náhodná kombinace, tak mám radost, že se líbí, děkuju :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...