úterý 2. února 2016

Audrey Hepburn na scénu ! :)



Přeji dobré ráno :)

Vodolepky s Audrey Hepburn ? No tak určitě ! :) Totálně jsem se do nich zamilovala při brouzdání na eshopu Born Pretty Store, který vodolepky zaslal k recenzi. 

Najdete je ZDE a na výběr je i kombinace s Marylin Monroe, nad kterou jsem původně docela přemýšlela, ale barevná varianta, která je k dispozici se mi až tak nelíbila. Mnohem sympatičtější mi byla tato černobílá varianta s kapičkou fialové a rudými rty. :)




Vytvořila jsem tmavší a světlejší barevnou kombinaci. Původně jsem neměla v plánu dělat obě, ale nějak se mi ta tmavá zdála až moc tmavá. :)) Vodolepky na ní možná trochu zanikají a to jsem nechtěla..

Na podklad jsem použila bílý a několik šedých laků a doplnila o stříbrné třpytky. Efektu, který na fotkách vidíte, jsem docílila pomocí potravinářské fólie ( všechny nail arty provedené touto metodou najdete ZDE )

Je to strašně jednoduché - nalakujete nehty, necháte uschnout. Vezmete fólii, zmuchláte a namočíte v kapce laku. Párkrát si fólií ještě ťupnu někam mimo, třeba na ubrousek, aby na ní nebylo moc laku a pak už jen ťupáte na nehty. :)


Použila jsem tři laky Nubar - Fashion is Forward, Stronghold a Silver Glitter. Bílý lak jsem použila od Essence na razítkování, protože díky tomu je skvěle pigmentovaný a stačí ho lakovat v jedné vrstvě.

Vystřižené vodolepky jsem ponořila do vlažné vody na cca 30 vteřin a poté šly hezky sloupnout. Na závěr jsem je samozřejmě přetřela jednou vrstvou top coatu. Na ukazovák a malíček jsem pomocí tenké zdobící pásky vytvořila dva černé pruhy, nalepila stříbrné kamínky a manikúra byla hotová. :)






Světlejší varianta se mi líbí mnohem více. Byla vytvořena neplánovaně ( včera večer :) a ještě ji tedy nosím. Nehty jsem nalakovala světloučkým Sally Hansen 220 Café Au Lait ( od Suzi ♥ )
S potravinovou fólií jsem následně na nehty hodně zlehka naťupala zlatý Ruby Wing Sunflower a bílý Essence. Zbytek je jasný - umístila jsem vodolepky a nalepila různě velké iridiscentní kamínky ( od Míši ♥ :)

Kamínky se mi k manikúře děsně líbily a celá je mi rozhodně mnohem blíž. A co vám ? :)








Pokud si budete z eshopu Born Pretty Store něco objednávat, zadejte kód NMX31 a získáte slevu 10% :)

Eshopu Born Pretty Store samozřejmě mockrát děkuji za poskytnutí produktu k recenzi. :)


Doufám, že se líbilo a přeju pěkný den ! :)




21 komentářů:

  1. Moc hezké Romčo :) Audrey mám i na destičce tak jsem zvědavá jesli se mi povede :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tebe bych nepochybovala, určitě se povede, Hani. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  2. To je krásný! :)
    Nad těmito vodolepkami také přemýšlím.
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že se líbí. :) Těch vodolepek je tam poměrně dost, takže i vydrží hodně dlouho. :)

      Vymazat
  3. Ta světlejší varianta se mi taky líbí mnohem víc, ale ta tmavá mi zase připomíná Audrey na mramorové podlaze :D :) a ani to není úplně k zahození ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ne že by byla úplně špatná, ale tak pro vyvážení..:D
      Děkuju, Viky. :)

      Vymazat
  4. Obě varianty se mi moc líbí, ale ta druhá, ta se mi líbí úplně nejvíc <3 Dělá to strašně příjemný dojem ta něžná barva v kombinaci s třpytem a kamínky. Ta se přesně pro Audrey hodí <3 Moc hezky se na to kouká :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě moc těší, že se nehty tak líbí ! ♥ Děkuju moc moc :)

      Vymazat
  5. Vážně zajímavý nápad-máš to do detailu promyšlené:-) Audrey to na Tvých nehtech moc sluší...

    OdpovědětVymazat
  6. Neviem sa rozhodnúť, ktorý variant sa mi páči viacej! Audrey bola rozhodne super voľba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda, že jsem tam na ni narazila. :) Děkuju :-*

      Vymazat
  7. Tieto vodolepky sú nádherné! A možno ma aj inšpirujú opäť spraviť na BPS nejaký menší nákup :)
    Ani ja sa neviem rozhodnúť, či sa mi páči skôr svetlá alebo tmavá verzia. Každá má niečo do seba a uchvátilo ma, ako si to všetko krásne "napasovala". Juj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, až tak ? :) Tak to jsem jedině ráda a budu se těšit, co vymyslíš, pokud si je objednáš. :)
      Velice děkuji, Aknelko, potěšilo ♥

      Vymazat
  8. Nádherne si sa s tým pohrala, veľmi sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
  9. Svetlejsi varianta se mi zamlouva, vypada to hodne dobre.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, máte někdo vyzkoušený tohle vodní zdobení https://www.nehtyshop.cz/vodolepky-smoulove-1600-p-2283.html jsem se zamilovala do šmoulíků : ) Jde mi o to, jestli je ta folie okolo obrázků průhledná nebo to na nehtu bude vidět

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...