pátek 19. února 2016

Orly Haute Red


Pěkný pátek :)

Těšíte se na víkend ? Já jo, protože to pro mě znamená, že pak už budu mít zase volno. :)) 
Asi jste si všimly, že červená barva se u mě vyskytuje spíše svátečně. Rozhodně proti ní nic nemám, je to přece taková nesmrtelná klasika, ale z nějakého důvodu ji zase tolik nevyhledávám. Dnešní odstín je ovšem dokonalost sama ! ♥

Orly Haute Red mi poslala Suzi a ani tentokrát nesáhla vedle. S touhle sytě červenou to ani nejde. 

Lak je perfektně pigmentovaný, jednou jsem ho lakovala jenom tak narychlo a stačila jedna vrstva. Po nehtech se příjemně rozprostře a nemá přílišné sklony k zatékání. Štěteček má luxusně měkoučký. Dnes je to samý superlativ, ale nemůžu jinak. Rozhodně ho doporučuji všemi deseti ! :)











Bez váhání můžu Haute Red nominovat na svůj nejoblíbenější červený lak...a který je ten váš ? :)



14 komentářů:

  1. Ta červená vypadá vážně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jojo, pro mě naprosto ten pravý odstín červené. :))

      Vymazat
  3. To je prostě dokonalá červená... nic víc netřeba:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem, že ji ještě přeláknu efektovým lakem, ale přesně tak - takhle naprosto stačí. :)

      Vymazat
  4. To je tedy opravdu škoda, že červenou moc nelakuješ, protože ti opravdu moc sluší, konkrétně tahle sexy šťavnatá :-) Já ani nevím, jaký je můj nejoblíbenější červený, protože mám stejný problém jako ty :-D i když je červená klasika, tak já radši ty růžové a nude.. v červené se tolik necítím a taky se mi více líbí na kratších nehtech než na mých :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to moc děkuju. :) No asi bych se měla sem tam po nějaké i sama mrknout..když mě zaujme fakt jen občas nějaká červená. :))

      Vymazat
  5. Vypada bozsky! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě nebudeš litovat, je bezva. :) Jen pozor při odlakování, nehty nezabarví, když se lakuje na base coat, ale kůžička to trochu odnesla.

    OdpovědětVymazat
  7. mmm, dobrý výber, Suzi :-))) Fakt je krásny, takýto by sa u mňa nestratil, lebo u mňa červené laky nie sú zas až také sviatočné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle se ti rozhodně povedl ! :) Už si plánuju, jak ho nalakuju k nové kostkované košili :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...