středa 3. srpna 2016

Rimmel by Rita Ora - 462 Loosey Goosey Dancin & razítka


Dobré ránko :)

V drogerii mě tenhle zelenáč přímo praštil do očí. Vždyť žádnou podobnou zelenou nemám ( a už kolikrát bych její přítomnost při tvoření různých nail artů uvítala :-)

Loosey Goosey Dancin se mnou tedy odešel domů. Jsem zvědavá, co mi na něj v komentářích řeknete. :D

Původně se mi v drogerii zdál trochu tmavší, takže jsem po nalakování sama byla trošku překvapená, jak až "jedovatý" je. Jako umělý trávník možná ? :) Bylo trošku složitější zachytit foťákem barvu, ale řekla bych, že se na nějakých 90% povedlo. Máte ho některá doma ? Lakování ok, dvě pohodlné vrstvy a top coat ( i když krásný lesk má i sám o sobě ).

S lakem jsem vytvořila i nail art, se kterým jsem byla moc spokojená. :o) Ten až dál ale.








A tady už máme nail art. :) Asi moc nepřekvapím, že jsem zas sáhla po razítkách. Prsteník jsem nalakovala svým novým černým Catrice 39 Black To The Routes. Pokud aktuálně sháníte schopný černý lak, tak doporučuji. Konzistence dobrá, lakování pohodlné, dvě vrstvy a krásný lesk..

Nalepila jsem světle zelený kamínek a ostatní nehty orazítkovala motivem z destičky Moyra 13 Sweet Dreams.








Ceny si už přesně nevybavuji, ale cca nějakých 70,-Kč to mohlo být.

Co vaše nejnovější úlovky z drogerie, čím jste si udělaly radost ?


10 komentářů:

  1. Síce ja na nechtoch príliš nenosím takéto výrazné farby, no tento lak vyzerá veľmi pekne. A nail art je perfektný, si šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší dvojnásob, že se líbí a děkuju :o)

      Vymazat
  2. Zelená barva se mi na nehtech úplně příčí, ale mám to z doby kdy si má kamarádka nalakovala nehty na úplně brčálovou škaredou zelenou. Ale tato vypadá moc hezky a na nehty bych si jí nalakovala také :)

    Zvu tě na soutěž o bělící sérum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kombinaci s černou se ještě trochu utlumila. :) Moje kolegyně taky příliš zelenou na nehtech nemusí, ale přesně jako ty, tuhle by prý snesla. :))

      Vymazat
  3. I like such greens, lovely mani!

    OdpovědětVymazat
  4. lak je krásný. Doma mám dva podobné akorát jeden tmavší, skoro brčálový ale né úplně a jeden světlý a kdyby se smíchaly tak vypadají podobně jako ten tvůj :) hmm to určitě vyzkouším hned co sundám růžovou francii ♥
    já se těchto barev nebojím a příjdou mi zajímavé a hned upoutají pozornost:)
    Jinak z drogérie byla můj skvělý úlovek tekutá rtěnka od Essence za 35 Kč z končících produktů
    PS: máš strašně krásné nehty

    OdpovědětVymazat
  5. Tento odtieň zelenej je krásny, veľmi sa mi mani páči ako si to ozdobila razítkovaním a pridala kamienok :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mco se mí líbí ta kombinace s razítky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je, tuhle barvu mam od leta taky koupenou a jeste jsem se k ni neodhodlala.. Vypada ale super, takze po ni urcite brzy sahnu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...