sobota 26. ledna 2013

Essence sun club rozjasňující pudr



Už celkem dlouho jsem potřebovala něco na rozjasnění obličeje a tento výrobek mi padl do oka, když jsem si listovala brožurkou Essence.Jelikož jsem v drogerii vždy zaujata spíše laky, tak už na ostatní moc nekoukám a proto mi dlouho tento rozjasňovač unikal.Místo toho jsem tedy používala buď tužku od Alverde pro rozjasnění anebo světlý, lehce třpytkatý stín.Nebylo to ale ono a tak jsem se potěšila tomuto pudru.





Pudřík musím vychválit, protože jsem s ním moc spokojená.Jednak se mi líbí pěkný design balení, super je zrcátko, které je vevnitř víčka a maličká labutěnka pro nanášení mi připadá strašně roztomilá.:) Pudr je sypký, jak vidíte a vyrábí se ve dvou odstínech : 01 a 02.Já jsem koupila ten nejsvětlejší.Balení má dobré dvojité uzavírání, takže se nemusíte bát, že se vám obsah rozsype.Třpytky, které obsahuje jsou velice jemné a výsledný efekt působí velmi decentně, takže jste rázem rozzářené, ale s mírou.Používám ho běžně, jak na denní, tak i večerní líčení.Pleť působí svěže a zdravě.Nanáším ho tak, jako asi všechny.Takže kousek pod oči na lícní kosti, na nos, nad horní ret a trošku na čelo.


Detail na hřbetu ruky.



Tady můžete vidět, jak to potom vypadá na obličeji.Levé foto je s rozjasňovačem.Celkem rozdíl, že.:)

Co se týká nanášení, tak se s ním pracuje výborně.Někdy použiju labutěnku, která je přiložená a jindy zase štětec.S labutěnkou je to takové jemnější a asi i lepší.
Cena je 99.90,-Kč


Tak ode mě dnes vše.Mějte se krásně a pěkný víkend přeji.:)

6 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...