čtvrtek 3. ledna 2013

Nail art podle cutepolish #1

Dnes mám pro vás další nail art a vytvořila jsem ho podle videa od cutepolish.Osobně mě tato slečna neuvěřitelně fascinuje svými skvělými nápady a šikovností.Myslím, že ji asi každá budete znát, pokud se o laky a nail art zajímáte.Čas od času si něco podle ní vyzkouším, protože bohužel nejsem obdařena přílišnou kreativitou, abych si vymýšlela vlastní nápady..:) No a když se to aspoň trochu povede, tak to na blog přidám.

Takže dnes je to toto : 


Opět je to houbičková metoda, což zřejmě dobře znáte (níže máte video), kterou mám velice ráda právě pro
její nenáročnost, zvládne to fakt každý.No a přes ni jsou tygří vzory vytvořené zdobičkou.
Určitě jste si všimly, že na prostředníčku jsou ty vzory tenší, zatímco na malíčku jsou silnější :) Vysvětlím :) Když jsem včera toto tvořila, tak se mi prostředníček nevydařil a to tak, že vůbec.Takže dnes jsem předělávala..Rozhodla jsem se to nechat takto, protože oboje vypadá celkem pěkně, tak vyloženě jen kvůli fotkám jsem nepředělávala oba prsty.



Na vytvoření celého nail artu "padlo" až 7 laků..:)

Jsou to tyto : 

Essence nude glam č.02 iced strawberry cream, Essence č.144 black i back
Tyto dva laky jsem použila jako základ.Nude odstín pod duhový nátěr a černý pod třpytkatý.







Tyto čtyři jsem použila k houbičkové metodě.Jsou to :

NYC č.131 Chelsea Cherry

Essence nail colour 3 č.02 shopping trip in soho

Essence nail colour 3 č.04 a walk in the park

Essence č.75 gleam in blue


Essence č.09 copper 'ize me!

A posledním kouskem je tento třpytkatý z řady special effect!topper, který jsem nanesla přes černý.


A video s návodem od cutepolish :)



Doufám, že se vám nail art líbil i v mém provedení a přeji pěkný zbytek dne :)

17 komentářů:

  1. wow! Tak to bych nikdy nevytvořila, jsem nešika! Jsi moc šikovná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslím, že zvládla :) Tam jediné, co se dá zkonit jsou ty proužky..jinak je to jednoduché.Ale děkuju, potěšila jsi mě :)

      Vymazat
  2. krásné :) ale já sama bych to nezvládla, na to je expert spíš moje ségra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný!! :) moc se ti to povedlo !:)
    btw taky jsem tak trochu blázen na nehty :)) takže jsem nový follower, a určitě zase příjdu :) měj se hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, tak to tě vitám a jsem moc ráda :)Taktéž se k tobě připojuji a mockrát děkuju za pochvalu, hezký večer :)

      Vymazat
    2. Děkuju :)
      A k tvému komentáři u mě: no tak vidíš, když je nevyužiješ, co takhle Giveaway?:)

      Vymazat
    3. Giveaway určitě bude :) Zatím ale nenastal ten správný čas :)

      Vymazat
  4. Krásné, houbičkovou bych ráda vyzkoušela!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak prostřední je vážně povedený

    OdpovědětVymazat
  6. jsi nehtařka nebo jen máš takové úžasné nadání? Moc se mi tvá práce líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moc děkuju, jsi fakt milá :) Nejsem nehtařka, jenom se to zrovna povedlo.:)

      Vymazat
  7. No tak to jsou nehtíky jako malé skvosty. Kouzelné. V létě by to nemuselo být vůbec špatné na nehtech u nohou, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by to vypadalo dobře v nějakých sandálkách pěkně na sluníčku.:)Děkuju ti.:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...