pondělí 18. února 2013

Essence a new league nail polish 03 Oh de prep



Tohle je druhý hnědý lak, který vlastním a pochází z limitky. Už jste u mě jeden viděly od Sephory ( link ). Oproti ní je tento o dost světlejší a neobsahuje tolik shimmer, jen malinko bronzového a to se ještě musíte pořádně zadívat, abyste ho viděly. Připadá mi, že na nehtech vypadá tmavší, než jak se tváří v lahvičce, každopádně je to krásná, spíše krémová barvička. Mám ho asi rok a vlastně to byl můj první hnědý lak, kdy mě z celé limitované edice zaujal nejvíce. Jediné jeho mínus je, že opravdu dost zhoustl a lakování tak probíhalo značně  komplikovaně. Nedělá holá místa ani nepruhuje, jen vytváří maličké hrbolky, ale opravdu sotva viditelné a navíc je to jen tím, že je už starší a zkrátka to úplně neunesl.. :)









Na téhle fotce se dá pěkně vidět onen bronzový shimmer, ale je to foceno s bleskem, takže normálně takhle výrazný vůbec není.




Lak je focen bez top coatu a sám o sobě se leskne velmi hezky.




To by dnes bylo vše, takže vám přeji krásný večer ! :)


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4311843/?claim=ny2a97yjptn">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 komentáře:

  1. Krásná barva!:) Miluju hnědé, zrzavé a béžové odstíny,jen škoda, že ty béžové moc nekryjí. Vždycky potřebuji tak 3 vrstvy:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.:) To ano, 2-3 vrstvy jsou u béžových/nude odstínů fakt nutností.:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...