středa 27. února 2013

Gabriella Salvete 101



Tak jsem po delší době měla náladu na nějaký jemný, světlounký lak a řekla jsem si, proč tedy nezkusit zrovna tento, který jsem ještě na nehtech neměla a už delší dobu jsem na něj měla zálusk. Mnoho z vás asi neosloví, protože na něm není nic moc zajímavého, ale mně se líbí. Je to mlíčkově bílá krémová barvička a na fotkách mám čtyři vrstvy. Na takhle krátkých nehtech by stačily tři, ale já jsem moc šikovná a do ještě mokrého laku si rýpla, takže jsem musela přidat další a už se to schovalo. 

Příspěvek je aktualizován - přefocen 21.4.2014



Obsah lahvičky je jako vždy 11ml a stojí obvyklých 79.90,- ale jestli je ještě momentálně k mání, to nevím.


Líbí se vám nebo tyhle typy laků nemusíte ? Já musím říct, že se mi moc zalíbil i když je úplně obyčejný, ale je to fajn varianta ve dnech, kdy nechcete upoutávat pozornost, ale bez nalakovaných nehtů být taky nechcete. :) Je skvělý třeba do práce, když máte určený dress code a žádnou "divočinu" si tedy nemůžete dovolit. :) 

Tak mějte pěkný večer ! :)

20 komentářů:

  1. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, většinou beru tyhle laky jako takovou fajn alternativu k bezbarvým :-) zvlášť pro mě, když mám každou chvíli fialové nehty zimou :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín! :) miluju béžové! dala bych si tak 20 vrstev, aby byl úplně krycí a čekala pár dní než uschne :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tohle je snad jediný lak u kterého mi nevadí, že nekryje.

      Vymazat
  4. I love this color! The perfect neutral color!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já na tyhle hodně světlé laky moc nejsem. Příjde mim že je to něco mezi bezbarvým a světle růžovým. Ale tvoje nehty jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je přehlížela s tím, že to není pro mě, ale tenhle mě okouzlil.:) Jinak moc děkuju za pochvalu, jsi milá! :) Bohužel včera jsem musela dost zkracovat..snad zase rychle dorostou...:)

      Vymazat
  6. čo by som dala za tvoje nechty:) vyzerajú krásne aj s takýmto lakom:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. mně se líbí :). Pořád je v prodeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a máš krásné nehty!

      Vymazat
    2. Děkuju za pochvalu. :) Teď jsem docela na krátko. :) Fajn, že je pořád v prodeji, je to podle mě moc pěkný kousek.

      Vymazat
  8. no ak teda je ešte v predaji, tak ho nutne potrebujem a pýtam sa, prečo sa u mňa v krabičke už neobjavil. je veľmi krásny, elegantný, taká francúzska elegancia, ešte krajší na tvojich nechtoch a úplne sa hodí ako prvý príspevok k tomuto peknému novému nežnému dizajnu blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ho Suzi určitě přehlédla v obchodě, takže jsem strašně ráda, že ke mně připutoval jako dárek. :)) Doufám, že ho seženeš, já ho miluju. :) A moc děkuju. :)

      Vymazat
  9. Bílá je prostě krásná:) fakt jsem si ji za poslední dobu oblíbila. Supr fotky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baju :) Už mám tady s tím lakem i nachystaný příspěvek se sandwich mani :)

      Vymazat
  10. ta bílá je prostě božská, je to tak elegantní a čistý

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...