sobota 16. února 2013

S-he stylezone 317



Dnes si po těch všech růžovkách, co byly poslední dobou, dáme tuhle velmi pěknou zeleno-bronzovo-zlatou foil barvu. Je z řady nail polish quick dry in wow!-Farben s číslem 317. S tím rychlým zasycháním to není zase tak horké, lak má tekutější konzistenci a zanechává viditelné tahy štětečkem, což je ale u těchto barev běžné. Na první fotce je lak vyfocen s bleskem a vyniká tak ona zlato-bronzová barva, do které lak přechází. Viditelný je při focení s bleskem, jinak je lak více do zelena. Ještě bych ráda řekla, že si štěteček nabírá neskutečné množství laku a tak se musí hodně otírat a i když už si myslíte, že je to ok, tak vám najednou steče obrovská kapka na nehet..takže na to pozor..:)






Takhle lak vypadá ve skutečnosti, kdy převládá zeleno-zlatá. Já musím říct, že jsem z něj nadšená, protože má velmi neobyčejnou a zajímavou barvu. Kupovala jsem ho v DM před nedávnem a byl tam poslední, čemuž se vůbec nedivím. :)

Lakování probíhalo vesměs v pořádku, jen ono zmiňované množství, které si štěteček nabere je trošku obtěžující. Na krátkých nehtech kryje už v první silnější vrstvě, ale přeci jen ve dvou vrstvách je ta barvička výraznější a živější. Lak je focen bez top coatu.





Štěteček je řešený jakoby do "A", rovně střižený. Co mi vůbec nevyhovuje, je krátký uzávěr ve tvaru kostky. No nevím, proč nám to výrobci dělají, ale tenhle uzávěr snad nemůže vyhovovat nikomu..

Obsah lahvičky je 10ml a cenu si přesně nevybavuji, ale myslím, že to bylo 79.90,-Kč







Tak co říkáte na tuto barvičku? Mě dostala, vážně mi připadá naprosto dokonalá. :)

A jaký máte tak celkově názor na tuto značku ? Máte od ní nějaký lak, případně jaký máte nejraději ?

Mějte krásnou sobotu ! :)

11 komentářů:

  1. veru je krásny:-) kedysi som používala s-he laky, ešte aj nejaké vlastním, ale v tých starých fľaštičkách. a asi 3x sa mi stalo, že vyzerali pekne a pri lakovaní bolo treba neskutočné množstvo vrstiev, lebo nekryl. najradšej som mala vtedy cyklaménový, ktorý mám ešte stále :o) odkedy majú tieto nové, som si nekúpila ani jeden, možno to budem odkladať toľko, až zase dajú normálne fľaštičky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi zatím naštěstí nestalo, že by nekryly (nemám teda ale žádný z těch starších verzí ani jsem neměla), jen tedy u jednoho světle růžového ze kterého jsem padala na kolena, když jsem ho viděla v lahvičce a pak se nestačila divit, když jsem ho nalakovala :/ Jinak mám převážně dobré zkušenosti, jen některé občas bublinkují.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju, Soni :) Opravdu musím říct, že pěkné barvičky oni umí. :)

      Vymazat
  3. oooo pekný zlatý. Ja som si nedávno kupila prvý lak od She, červený a musím povedať, že je celkom fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich miluju třpytivé laky, ty jsou naprosto dokonalé.:)

      Vymazat
  4. Krásná barva! :) She má super výběr laků! klidně bych brala podobný ve stříbrné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně moc zajímavá barva! I když já jsem teď spíš na světlé odstíny. :)

    OdpovědětVymazat
  6. uzasna akoby az plesova farba!
    Inak dnes recenzia na super lacnu F&F kozmetiku tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/f-kozmetika.html

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, je dobře, že tenhle dupe je dostupný v drogeriích, je moc pěkný. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...