pondělí 1. dubna 2013

Gabriella Salvete 156 & Essence 50 Irreplaceable



Dnešní článek měl být prvním srovnáním dvou podobných laků. Alespoň taková byla představa, když jsem 156-ku viděla v drogerii a hned mi přišel na mysl Irreplaceable od Essence. Jako...já fakt někdy přemýšlím nad tím, jestli nejsem náhodou nějaká barvoslepá :D Typově bych i řekla, že jsou podobné ( minimálně ty zlaté třpytečky, které tyto laky mají, jsou identické ), akorát GS má v sobě kapku béžovo hnědé a prostě je tmavější. Ale ty z vás, kterým se lak od Essence tak líbil ( a již není k sehnání ), si myslím, že by vás mohl nadchnout taky, jako podobná, tmavší varianta. A tak proč o tom nenapsat. Jen pouze to "srovnání" budeme brát s rezervou, ano ? :D
Ještě teda ten Essence jste už samostatně viděly zde.
Co se týká Gabrielly, tak jsem nadšená, okouzlená, prostě velmi potěšená, protože je skvělá. Lakování super, dvě vrstvy stačí, na krátkých nehtech i jedna. Schnutí na jedničku. Lak obsahuje zlato bronzové třpytečky a jsou fakt naprosto stejné jako u Essence. A docela se mi líbí ty nehty takhle cik cak, co říkáte ? :)










Obsah lahvičky je 11ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 79.90,-Kč

Tak se mějte krásně a děkuju za přečtení. :)

10 komentářů:

  1. Irreplaceable síce nemám, ale 156-ku áno a tiež som si myslela, že sa na seba podobajú viac :D Takže je nás farboslepých asi viac :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ani nevíš, jak ráda to slyším..:D

      Vymazat
    2. Taky jsem si myslela, že jsou podobnější :D

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že mě v tom nenecháváte samotnou :D

      Vymazat
  2. no ono to občas v obchode vyzerá, že sú rovnaké a potom po nanesení je vidno rozdiel, aj mne sa to už stalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že není ještě o pár odstínů světlejší, protože ty třpytky mají úplně stejné.:)

      Vymazat
  3. Oba jsou krásné! :) možná ale tíhnu trochu víc k tomu zlatavému ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné barvy. Líbí se mi obě, ale ta víc do zlata je trošku hezčí :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...