úterý 9. dubna 2013

Sally Hansen Xtreme Wear 320 Fuchsia Power


Sally Hansen tady táááák dlouho nebyla. Vlastně za celou dobu blogu jen jednou ( link ), což předpokládám se změní. :) Já tuhle značku fakt zbožňuju, vždy jsem si říkala, jak si příště už nějaký další SH lak pořídím, ale nakonec jsem vždy potřebovala něco jinýho a na něj nezbylo.. takže opět aspoň Essence, ať si udělám radost. Teď ale laky SH rapidně zlevnili a ty velké lahvičky, co stávaly 249,-Kč, jsou nyní k sehnání za 179,-Kč... čili není o čem přemýšlet ! :) To se tedy týká té řady Complet Salon Manicure ( doufám, že jsem název nepopletla.. ). 
Tento Xtreme Wear stojí 99,-Kč, ale nejsem si jistá, zda to je nová cena anebo takhle stál vždy.. Když jsem si vybírala tenhle odstín, tak jsem váhala. Je to totiž krásná, křiklavá,  fuchsiová růžová a já si nebyla úplně jistá, zda mi bude slušet. Jistá si tím nejsem i nadále :D, ale ta barva..svěží, šťavnatá s extrémním leskem. No pořád koukám na svoje nehty a nejde odtrhnout pohled..:) 
Musím pochválit lakování, kryl už v první vrstvě, ale i tak jsem dala dvě, jak ze zvyku, tak i proto, že napoprvé si nehty nedokážu pěkně nalakovat. Ale jedna vrstva k plnému krytí opravdu stačí. Jak už jsem zmiňovala ten lesk, tak i přesto jsem nanesla ještě dvě vrstvy top coatu, ale z důvodu rychlého schnutí a taky proto, že jsem zkoušela fixaci nalomeného nehtu pomocí ubrousku a bylo to trochu vidět. Četla jsem o téhle metodě u Suzi ( link na její článek ), určitě si přečtěte, kdo neznáte, je to super vychytávka. 


Na téhle fotce odpovídá skutečnosti nejvíce








Obsah lahvičky je 11.8 ml
Doba spotřeby 30 měsíců
Cena 99,-Kč

Co říkáte na lak a celkově na značku ? 
Přeju krásný den. :)

19 komentářů:

  1. Já nemám od SH jediný lak :D Já nevím, vůbec mi nelákají. Asi je to tím, že jsem v drogerii vždycky viděla jen ty za 249,- a to mi přišlo za lak z drogerky prostě hodně - i když vím, že SH není nějaké Miss Sporty, nebo S-he, ale prostě je to pořád lak z drogerky :D Asi nějaký blok v mé hlavě :D A ani ty barvy ve stojanu mi natolik neuchvátily, abych si z nějaké sedla na zadek a řekla si jo tak ten fakt musím mít...
    Tahle barva je pěkná - růžová :D Já mám takové podobné asi 3 snad a všechny jsou prostě růžové :D Na růžovou "odborník" nejsem, prostě v nich nevidím takové rozdíly, jako ve fialové, nebo červené třeba, která je podle mě prostě každá jiná :D Ale líbí se mi, to jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Co se popisování barev týče, tak buď ráda, že tohle máš jen s růžovou..já mám problém snad se všemi...:D Jinak, ty velké lahvičky teď stojí "jen" 179,-Kč, ale pořád lepší, než 249,-Kč, takže u mě už fakt není o čem přemýšlet a hodlám se zase příště zásobovat. :) Nevím, jak u vás v drogerce, ale třeba v DM u nás ve městě, mají Sally Hansen jen v jednom regálu s takovým miš mašem a to jen v poslední, nejspodnější polici a výběr barev..nic moc..snad milion odstínů červených, fialových a hnědých laků, ale nějakých fakt pěkných a zajímavých, co tě dostanou, tak to úplně minimálně..:/ Ale prostě nevim..stejně je miluju..:D

      Vymazat
    2. Jo u nás mají taky jen takový miš maš stojan a laky úplně dole, že i já prcek si k nim musím dřepnout :D
      S popisováním barev to mám stejně :D Ale u ostatních ty rozdíly aspoň vidím, i když je neumím popsat - u růžové ani to ne :D

      Vymazat
    3. :D Tak snad nám ( nebo aspoň mně..:D ), udělají i samostatný stojan, jako mají poslední dobou nově na Slovensku.:)

      Vymazat
  2. ten je nádherný! ja mám podobný, teda by som povedala, že takmer rovnaký a volá sa Fuchsia blig bling :-D inak asi som slepá, ale ja ten lepený necht nevidím :o) v každom prípade som rada, že si to vyskúšala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No totiž takhle, já jsem ten kousek ubrousku nalepila až úplně co nejvíc k okraji a kousíček čouhal, plus ještě byl vidět trošičku vzor ubrousku, ale dvě vrstvy top coatu si s tím poradily. :) Na úvodní fotce je to na ukazováčku trochu vidět ( při pohledu na fotku v pravé části ukazováčku ), taková lehčí deformace..:D Jinak jsem jen ráda, že to není tolik vidět, to je jasný. :D Na ten bling bling mrknu. :D

      Vymazat
    2. to na tom rožku som si všimla, to je fakt. ale priznám sa, že som pozerala, či nie je niekde vidno obdĺžniček :o) mám ho ofotený pod žiarovkou a z bleskom, takže je taký kikiriki :-) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=567362196622636&set=a.346934901998701.102646.346340132058178&type=3&theater

      Vymazat
    3. Tak to budou dvojčata. :) Fakt jsou snad i stejné..:)

      Vymazat
    4. nedalo mi to a nalakovala som ho a nafotila vonku :-) a dala som na neho glass slipper, hodím na FB :-)

      Vymazat
  3. Tyhle růžovky já miluju :).. Mám jich doma hodně, hodně se na sebe podobají, ale nevadí :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. úžasně se leskne! :) a růžová vypadá na ruce vždy hezky ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu. :) jojo, ten lesk má výjimečný i když jak říkám, na fotkách je s top coatem, ale i bez něj se leskl jako o život. :)

      Vymazat
  5. Mňa by skôr zaujímala aká je výdrž tejto značky? Kupujem si rôzne laky, ale od kedy som vyskúšala novú verziu Maybelline Colorama, ktorá mi vydržala na nechtoch týždeň bez poškodenia, tak som trochu vyberavá a chcem už len laky, o ktoré sa týždeň nemusím starať :D Bohužiaľ Colorama u nás nemá bohvieaký výber, takže by som potrebovala tipy aj na iné značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych ti moc ráda řekla, ale bohužel to nevím. Já výdrž nikdy moc nezkoumám, protože déle než dva dny si lak většinou nenechávám a tenhle jsem lakovala v sobotu a hned druhý den jsem ho odlakovala..:) Je teda fakt, že teď mám na sobě ještě jiný SH už třetí den a zatím vypadá jako právě nalakovaný..Zkus se třeba podívat po lacích NYC po dlouhotrvající řadě ( jmenuje se myslím Expert last nail polish up to 7 day wear ), slibují až týdenní výdrž, ale opět ti z vlastní zkušenosti ohledně výdrže nic nepovím..:(

      Vymazat
  6. Tak to je teda pěkná barvička! Moc se mi líbí. Od této značky jsem ještě lak neměla, ale kdž si jí tu tak vychvaluješ, tak to budu muset zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě zkus, myslím si, že nebudeš zklamaná. :) Tady z téhle bonbónkové barvičky jsem u vytržení. :))

      Vymazat
  7. Krásná barva :) přímo na jaro :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...