pátek 9. srpna 2013

Astor Fashion Studio 240 Yellow Buttercup



Ahoj kočky,

dnes se podíváme na jeden pěkně neposlušný lak. Hodně na něj byla zvědavá Cácorka - asi tě nepotěším.
Tohohle žlutýho nezbedníka jsem musela lakovat nadvakrát, protože poprvý to byla čirá hrůza. V první vrstvě pruhuje jak blázen a v tý druhý taky a ve třetí dělá menší lysinky, pokud si stejně jako já nevystačíte s max. dvěma tahy. A když jsem to chtěla srovnat s top coatem od GS, docílila jsem jen bublinek ( jako aby toho nebylo málo.. ).

Takže to jsem vám fakt nemohla ukázat. Ač s velkou nechutí, druhý den jsem se do toho dala znovu. Tentokrát jsem první vrstvu dala úplně slabounkou a druhou už podstatně silnější. No a vida, hned se na to dalo koukat. :)) Stejně jsem ale pro zakrytí menších nedokonalostí musela dát ještě třetí vrstvu a to už jsem se dost začínala bát bublinek, ale nakonec dobrý a top coat jsem už žádný nenanášela. Vlastně s těma bublinkama trošku kecám - když lak plně zaschl ( cca 40 min - 3 vrstvy ), všimla jsem si na prsteníčku pár bublinek, který jsou ale vidět jen při pohledu zblízka.

Ráda bych podotkla, že pigmentací je na tom o dost líp, než ty dva předchozí, co jsem nedávno zkoušela ( prohlédnout si můžete tady a tady ), a nebýt toho děsnýho rýhování, za což taky podle mě hodně může celkem tvrdý štěteček, tak by bohatě stačily dvě vrstvy.

A ještě pár slov k názvu laku. Přiznám se, že nejsem žádná velká angličtinářka a tak jsem si chviličku myslela, že jde asi o nějaký máslový šálek...:D Ona barva je opravdu tak trošičku taková máslíčková. :)
Ale šla jsem si pro pomoc k strýčkovi "Gůglovi" a podle něj se jedná o název květiny/byliny  - Žlutý pryskyřník. :)

zdroj




Dvě nebíčkové :D




Na sluníčku vůbec nevynikne lesk, kterým i tenhle lak disponuje a to by byla škoda. Tak jedna fotka ve stínu, bez top coatu.




Objem lahvičky je 6ml
Doba spotřeby 30 měsíců
Cena 59.90,-Kč

Co říkáte na žluté laky ? :)

Mějte fajnový a pohodový den. :)

8 komentářů:

  1. Moc pěkný odstín, hodně mi připomíná ten můj Pastel Lemon od Korres, co jsem "vyswapovala". Já ho v drogerii okukovala, vůbec ty laky od Astoru, ale i když měli moc pěkné módní odstíny, tak jsem si říkala jaká bude ta kvalita - třeba ty jejich běžné a dražší řady jsou fajn, ale kupuju je taky jen ve slevě, že :-). Moc se mi líbí ten lesk, jak si ho zachytila a vůbec kochám se krásnými nehty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš ho někde na blogu nafocený? Já se podívám. :) I když se ty dva laky před tímhle lakovaly špatně, tak jsem stejně ráda, že je mám, ale u týhle žlutý jsem skoro až litovala..ale tak aspoň vím, no..:)) A moc ti děkuju! Teď se zase kochám já, tvým milým komentářem. :) ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Romčo takovou podobnou neplechu mi dělal Avon pastel pink, coz bylo docela pěkně o nervy. Žlutou barvu ještě nemam ve sbírce a ani mě nejak nelaka :) a přitom se mi na tobe libi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani. :) Mě taky většinou žlutý laky až tak moc netankujou, ale tenhle mě zaujal hned na druhý pohled. :D Řekla bych první, ale to by nebyla pravda, pač první místo furt drží fialový s modrým. :)) Moc mě těší, že se ti na mně líbí i když tě normálně žlutý laky nezajímají. Mně by se zase určitě líbil na tobě. :)

      Vymazat
  3. No tak to jsem ráda, že jsem mu odolala a teď už si nechávám úplně zajít chuť :D Viděla jsem v té lahvičce i kapku zelené, ale je to prostě jen žlutá. Děkuju, nepotřebuju :D A taky jsem měla za to, že je to nějaké máslíčko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama. :D A taky, že jsem tě aspoň vyvarovala naštvání při lakování tohohle laku. :)) Teď jsem zase děsně zvědavá na ten fialkový, co na nalakování ještě stále čeká.

      Vymazat
  4. mně spíš k němu stejně sedí máslový šálek :D barva je to krásná, ale bohužel, ty žluté většinou zlobí no.. ale občas jim to musíme odpustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu pěknou barvu ho nebudu vystěhovávat do lakovýho pekla. :D Ale měl namále. :)) A máslový šálek by se mi taky líbil jako název a klidně i takhle v češtině. Připadá mi to takový miloučký. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...