neděle 4. srpna 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 06 Acquamarina



Ahoj holky. :)

Acquamarina mě vážně okouzlila, co ta dělá na sluníčku, to je pecka. 
Lakoval se skvěle, stejně jako ostatní Stars a na nehtech vidíte dvě vrstvy. Tentokrát jsem ho nosila dlouho a to celých pět dní. Vzhledem k tomu, že jsem si stihla nachystat plno příspěvků, jsem si to mohla dovolit. :))

Na pravé ruce se mi lak po dvou dnech začal lehce šoupat. Nic viditelnýho, jen při pohledu z blízka. Po čtyřech dnech se už na pravé ruce začaly loupat menší kousky a viditelný to už bylo dost. Zato na levačce se šoupat začal až ten čtvrtý den. :) Dovolím si tvrdit, že kdybych nebyla zrovna v práci, tak mi na obou rukou vydrží v hezkym stavu celý čtyři dny.









Mějte se fajn, neupečte se v tom horku a doufám, že se vám dneska příspěvek líbil. :) 

12 komentářů:

  1. tak tento je naozaj krásny :) a myslím si že tri štyri dni je dosť ! :) musím sa po ňom pozrieť :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost mě tou výdrží překvapil, protože ostatní vydržely asi tak den, dva :)

      Vymazat
  2. Teda, nafotila jsi ho překrásně :)) Příští týden ho beru na výlet k moři - a asi i Catrice Mint Me Up, kterému jsem to slíbila původně :) Aby mu to nebylo líto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, výborná volba k moři. :) Sliby se mají plnit - i lakům na nehty. :D
      A moc děkuju, jsem ráda, že se fotky líbí! :)

      Vymazat
  3. je prostě krásný:) neodolala jsem a už mám doma všechny STARS :) teď už je jen nalakovat..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, tobě se povedlo sehnat i Princess, jo ? Já se s ní už pomalinku loučím...:))

      Vymazat
    2. když jsem byla u nás v Tetě tak ho tam ještě měli asi 2 kousky

      Vymazat
    3. Tak na něj třeba ještě narazim. :)

      Vymazat
  4. Krásnej já ho ještě vůbec nelakovala, to mi přijdou ještě 2 kousky z výprodeje od Báry, takže se na nehty asi zase nedostane... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď jsem vážně okouzlená!!! tenhle musím nutně mít! naprosto překrásný!

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...