středa 4. prosince 2013

Listopadové nakupování :)


Ahoj. :)
Poslední dobou docela tyhle příspěvky zanedbávám, takže čtvrtý prosincový den si dáme nákupy za listopad. :)) Nakupovala jsem hlavně laky a tak nějak co jsem potřebovala doplnit, ale to jsou takový banality, co sem dávat nebudu. Takže dnes v prostším duchu a v prosinci nejspíš žádný nákupy nebudou, protože se budou kupovat dárky.




Že jsem doplnila komplet sbírku STARS víte už dávno z Fb stránky MKK a vlastně už jste tu viděly tři kousky a to Eleganzu, Clementinu a Sugarbabe. :) Ale vypadá to hezky, když jsou takhle pospolu, ne ? :)


Laky Gosh jsem viděla u Rossmanna ve výprodeji za 19.90,- a měli tam tyhle dva odstíny 543 Pink Rose a 620 Tropicana. Že na ně narazím jsem nečekala a za dvaciáše ? Nebylo o čem přemýšlet. :) Nějakou výživu na nehty jsem potřebovala a tak jsem sáhla po levnější verzi od Miss Sporty Nail Expert 5 in 1, který mě vyšel taktéž u R. na 49.90,- Ze stránky Miss Sporty jsem vyčetla, že by si měl umět poradit s třepením konečků, se kterým nějakou dobu díkybohu nemám problém, vyhladit povrch nehtů, podporovat růst, hydratovat a rozjasnit povrch nehtů, což jsem moc nepochopila, jak je myšleno, ale budiž. :) Mám ho chviličku, nemůžu teda vyvracet ani potvrzovat, co hlásá.


Nejsem fanynka Katy Perry, ale její vůně je krásná..a to je asi všechno, co k ní dovedu říct. :D Na tohle mají čuch Verunky, já ne. :)) Řekla bych, že není ani vyloženě lehká svěží, ani nějak těžká, takový střed a spíš na večer, než na den. :) 15ml stojí v DM normálně 449,- a já na ni měla slevu z knížky, takže mě vyšla na nějakých 314,- cca.

A to je dneska všechno, takže vám přeju pěkný den. :)

15 komentářů:

  1. Tú Katy Perry musím niekde vyskúšať...obal ma akosi neláka, takisto ani reklama ale predsa ma to zaujíma a lak na nechty od Miss Sporty je podľa mňa výborný na regeneráciu :) Mne pomáha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mi ta Miss Sporty připadá fajn. :) Vůni řádně vyzkoušej, mně se líbí moc, tak uvidíš, jestli ti padne nebo ne :)

      Vymazat
  2. Lacek Gosh jsem nekdy v rijnu dostala v Rossmannu k nakupu...tak koukam, ze jim asi zbyly ;-). Dobry obchod:-). Katy Perry jsem si taky dala za ukol ozkouset, tak jsem zvedava jak voni :-)... moje oblibena vune mi dochazi a Vanoce se blizi. Jinak zdravim z Norska a zitra se chystam mrknout do nejake mistni drogerky ;-). Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, myslim, že se dával k barvě na vlasy od určitý značky, určitě tam takhle zbyly. :) No tak Léňo, já zas posílám pozdravy do Norska, pořádně jim tam ty drogerie prokoukni, to by mě pak taky zajímal nějakej report. :D

      Vymazat
    2. Tak hlásím, že v Norsku je všude draho, a to bohužel i v drogériích. Skutečně platí, co se o Norsku říká - ceny jako u nás, ale v norských korunách, tzn. krát 3,5! První postřeh je, že i když jsme byla přímo v Oslu, tak jsem nenašla moc drogérií jako u nás (tzn. typ Rossmann, DM atd.) spíš parfumérie. Nicméně ceny např. lak Essie 99 - 129,- NOK, Colorama 39,50 NOK, laky H&M 39,50 NOK, OPI zhruba 129 -159 NOK... takže prostě nic pro našince. Jo a mimochodem viděla jsem tam i GOSH, ale ceny byla taky někde kolem 60 NOK...Tak hezké Vánoce. Leňa

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že jsi si na mě vzpomněla s hlášením. :)) Zajímavý, opravdu docela drahota. :/
      Asi bych byla pěkně překvapená, že tam drogerie moc nejedou, protože když je tam už takhle draze, tak ty částky pak v parfumeriích musejí taky stát za to..:)
      Leňo, taky ti přeju krásný Vánoce, měj se hezky. :)

      Vymazat
  3. Také jsem v Rossmannu ten lak od Gosh viděla, dost mě teda zaujala ta cena, ale měli tam jen tu Tropicanu a ta se mi nelíbila, tak jsem ho tam nechala... Kdyby tam ale měli ten růžovej, tak by v košíku skončil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem lakovala oba a zatím se nedokážu rozhodnout, který se mi líbí víc. :D Škoda, že tam neměli spíš nějaký podzimnější barvy. :)

      Vymazat
  4. Romčo já to radši ani nepočítám co jsem koupila za laky, jinak bych se zhrozila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřim Hani. :D Já se chystám zase něco objednat po Novém roce a už se těšim děsně. :D

      Vymazat
  5. Jee♥ ty třpytkové laky působí tak vánočně!:) hlavně ty zlatavo - bronzové, ty by se mi velice hodily!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když člověk tak kouká na ty všechny lahvičky, tak je to taková třpytivá přehlídka. :))

      Vymazat
  6. ja som fanynka Katy Perry a tiež mám kupón a premýšľam o nej :-D som zvedavá, čo povieš na tie Gosh laky. Pink rose mám aj ja, len sa od marca akosi ešte stále nedostal na blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se hrozně zalíbila ta Tropicana, ale Pink Rose se mi dost špatně lakoval.. :/ Už bych je ráda dala na blog, ale tohle jsou opět ty typy barev, co se mi špatně fotí, to je k vzteku už. :/ Tak jestli jsi fanynka, tak to ji určitě zkus, moc příjemná vůně a ten flakónek je fakt vydařený. :)

      Vymazat
    2. aj mne sa zle fotil, nemohla som chytiť jeho správny odtieň :-(

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...