neděle 15. prosince 2013

Pojďme se svátečně třpytit :-)


Ahojky, přeju pěknou třetí adventní neděli. :)

Snad se už brzy povede a vymyslím nějaký pořádný Vánoční nail art, ale jelikož se nápad zatím pořád nedostavil, mám pro vás nachystanou opět takovou kombinaci z barev, který na mě působí tak svátečně a elegantně. Zrovna nedávno večer mě napadlo zkombinovat zlatou s temně modrou a i když jsem měla ještě trochu jinou představu, nakonec jsem spokojená. 



Všechny nehty jsem nalakovala dvěma vrstvami nude, modrým a zlatým lakem a vše krom zlatýho ukazováčku přetřela ještě jednou vrstvou efektového zlatého laku. 


Jsem ráda, že jsem mohla zase po nějaký době vylovit modrého GS, protože je to úžasný kousek, který se mi k té zlaté tak krásně hodí a nude odstín od Essence zase celkový vzhled trochu tlumí a dodává mu trochu elegance. 



Snad se líbilo a užívejte si neděli. :) Já si dneska dám ještě jeden pracovní den a potom už volno. Jestli ale i některá z vás dnes pracuje, tak přeju ať nám to utíká. :)) 

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. V podstatě moje oblíbený kousky. :) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  2. Máš krásné nehty, laky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to potěší, moc děkuju za pochvalu Kristine, jsem vážně ráda. :)

      Vymazat
  3. Krásný nail art dneska si půjdu lakovat nehty tak si je udělám podle tebe:)! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mám radost, že se až tak zalíbilo, pošli mi klidně fotku, moc ráda se podívám. :)

      Vymazat
  4. Moc hezké Romanko, já dnes musela do práce a nestíhala jsem si dnes s nail artem hrát, tak to co jsem tam vytvořila, tak nevím jestli vůbec zveřejňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Hani jen nám ukaž svůj výtvor. Určitě je krásnej. :) Navíc přece ani tohle zase nic tak extra není, lakovala jsem včera asi v deset večer, takže taky už nic moc na hraní. :)) A děkuju moc. :)

      Vymazat
    2. Už jsem tu prapodivnou věc zveřejnila :D

      Vymazat
    3. Já ti dám prapodivnou, máš to hezký. :P :)

      Vymazat
  5. nádherný nail art!:) moc se mi líbí ty větší třpytky od avonu!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Jo, ty jsou super, mám ještě to samý ve stříbrný a fialovo-růžový a jsou nádherný. :)

      Vymazat
  6. Krásné, jednoduché, efektní :-)! Něco takového si představuji, že si vytvořím na Štědrý večer. Už také vánočně lakuji, tak uvidíme, co z toho vzejde :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s nápady vedeš, o tom žádná, mě by ty perníčky nikdy nenapadly, takže počítám, že z toho vzejde něco, co se nám bude moc líbit. :) Zato já budu mít asi na Štědrý den velký kulový, protože mě už nic moc nenapadá :D A děkuju. :)

      Vymazat
  7. Nádherná kombinace, krásně nalakované a upravené nehty, moc hezký tvar nehtů... Děkuji za inspiraci:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná Marcelo, děkuju za komentář a pochvalu, zvedl mi náladu. :)

      Vymazat
  8. Moc hezké Romčo! Další krásný efektový lak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani ! :) Jsem docela ráda, že jsem loni překonala nechuť k Avonu a tenhle lak si pořídila. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...