pátek 8. srpna 2014

Colour Blocking :)



Hezký den.

Tenhle nail art mi v hlavě ležel už poměrně dlouho - no od té doby, co ho zveřejnila The Nailasaurus
Když už mi ho začaly sdílet i kamarádky na Fb, tak jsem se do něj konečně pustila. :D

Základem v tomto nail artu jsou tři barvy. Rozmístění je čistě na vás. Já si vybrala asi tu nejjednodušší metodu rozmístění - tedy napříč nehtem a pak šikmo na koncích nehtů. Musím říct, že jsem s výsledkem docela spokojená a že jsem ke konci nebyla celá zapatlaná od laků. :)) Výběr barev - tedy té poslední, nejsvětlejší - se moc nepovedl, protože ač to bylo ve skutečnosti hodně výrazné, na fotkách skoro furt splývala. :O




Nejdřív jsem všechny nehty nalakovala lakem Flormar - P19.
Poté co byl suchý jsem vzala zdobící lak, štěteček omyla odlakovačem ( no jo, já si ty štětce/zdobičky holt nikdy nenakoupím ), a namočila do laku Uma Cosmetics odstín Party Rock. S ním jsem vytvořila úhlopříčně proužek a ten hned následně vybarvila. Šlo tam spoustu laku, jak jsem se pokoušela o jednolitý povrch a aby nikde nechybělo. Ještě teď se divím, že se mi nevytvořily bublinky. Tohle jsem opakovala na všech nehtech - se zatajeným dechem kdykoli jsem se blížila k obloučku :D Poté jsem si vzala na pomoc Barry M v odstínu Berry Ice Cream a zase štětečkem ze zdobícího laku vytvořila nejsvětlejší část na koncích nehtů. Přelakovala silnou vrstvou top coatu, protože na koncích se mi tím vrstvením vytvořily nehezké bambulky. Toť vše. Zkusíte ? A v jakých barvách ? :)








Jsem ráda, že jsem se do nehtů nakonec pustila. Sice je to trochu piplačka, ale stojí to za to. :)

Mějte se fajn.

20 komentářů:

  1. Pěkné, moc pěkné... Barevně mi to připomíná lesní ovoce:o) Ale přiznám se, že se jen pokochám, zkoušet to nebudu, nepovedlo by se mi to:o) Hezký pátek!:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, lesní ovoce, docela jo no. :))
      Jako na tohle musí být vyloženě nálada a taky čas. :) Potěšilo mě, že se líbí.
      Krásný víkend přeju :)

      Vymazat
  2. Moc hezké, ale taky to zřejmě zkoušet nebudu (i když bych ráda), protože bych se nad tím akorát tak navztekala a stejně by se mi to nepovedlo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nehtíky :) Jojo někdy je to s těma nehtama piplačka :D, ale pak se můžeš pochválit aspoň :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, piplačka to docela byla, ale jsem ráda, že jsem se do toho pustila. Děkuju Veru. :)

      Vymazat
  4. Perfektní, asi to píšu vždy, no nevím co jinak napsat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný :) škoda, té jedná barvičky, jak píšeš, moc to nevyniklo, tak příště. Ale jinak se ti to náramně povedlo. Taky zkusím jen neevím kdy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to teď budu mít zajímavý, jak jsou furt dovolený a já furt v práci. :D
      S tou barvou mě to štve, že nevynikla, co se dá dělat, tak prostě příště ( ale asi za hooodně dlouho :D )
      A děkuju :-*

      Vymazat
  6. Je to moc pěkné,ale rozhodně se do toho nebudu pouštět- tak šikovná nejsem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by jsi byla překvapená. ;) I já si myslela, že se mi to určitě nepovede. :) Děkuju moc. :)

      Vymazat
  7. Krásně vybrané barvy, nevím proč, ale dostala jsem chuť na borůvkovo-malinový dortík :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, moc se ti to povedlo, jen škoda, že spolu ty dvě fialové na fotkách splynuly. Určitě se na to muselo naživo dobře koukat. Taky se už hodně dlouhou dobu pouštím do nějakého nail artu :D ale nějak chybí ten nápad a trochu šikovnosti. Dneska jsem zkoušela zase metodu water marble a to byla matlanice, vůbec mi to zase nešlo.. tak uvidím, jestli něco ještě vymyslím :D obdivuju tě, že máš pevnou ruku i nervy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak o těch nervech by se dalo polemizovat :D
      Na ten water marble se přemlouvám už docela dlouho. Hrozně mě štvalo, že se mi laky nechtějí rozplynout pěkně po hladině, ale už je to hrozně dlouho ( pár let určitě ), co jsem to zkoušela, takže bych se mohla obrnit v případě velmi možného neúspěchu a zkusit. :))
      Děkuju ti :)

      Vymazat
  9. krásne, páči sa mi hlavne ten najnenápadnjší fialový "prúžok":), ja sa najbližšie chystám pridať jedny, ktoré som prerábala na trikrát, kým sa mi zdali ako-tak schopné:D...niekedy je ten nail art riadna piplačka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem ráda, že se naopak líbí. :)) Tak na potřetí to musí být pecka, těším se. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...