středa 20. srpna 2014

Impresionismus na nehtech ?


Dobré ráno :)

Snad dnešní název příspěvku nebude znít příliš troufale, ale faktem je, že po dokončení nail artu mě jako první napadl právě impresionismus. Nail art je vytvořen technikou potravinové fólie - a vlastně tedy stejně, jako u impresionistických obrazů, i v tomto případě tvorba spočívá v lehkých, krátkých dotecích nástroje s nímž přenášíme barvy na plátno/nehty :)


Ale možná to tak vidím jenom já ( i proto otazník v názvu příspěvku :) ), nebo ne ?

No ale zpět k tomu hlavnímu. Jak jsem zmínila, nehty jsou vytvořené s potravinovou fólií. Jistě víte, že tuhle techniku mám ráda. Jelikož se už několikrát na blogu objevila ( a rozhodně ne jen u mě ), předpokládám, že všichni vědí a znají. ALE kdyby náhodou ne, tak jde jen o následující ( kdo zná, přeskočí :-) :

- nehty přetřete libovolným odstínem, necháte uschnout a následně si vyberete nějakou kontrastující barvu ( pokud chcete výrazný efekt ). Stačí pár kapek na papír, alobal či jakoukoli jinou podložku, kterou můžete ušpinit. Hned poté vezmete potr. fólii, kterou si zmuchláte a přiložíte do kapky laku. Pak už jen pokládáte fólii na nehty a sledujete ten efekt. :) Budete mít trochu ušpiněné okolí nehtů a proto doporučuju před celým procesem promazat nehtovou kůžičku mastným krémem ( např. Niveou ), pak půjde ten bordýlek o dost snáz dolů. ;)

Tentokrát jsem postupovala jen s tím rozdílem, že jsem nepoužila jednu barvu, ale rovnou tři. Flormar Super Matte M108Flormar Wet Look WL10 a Rimmel I♥Lasting Finish 405 Loafer Love For You. Podklad obyčejný bílý lak.

Což je vlastně nepodstatné, když vše tak splynulo. :) 

Od každého laku jsem si kápla na papír a rovnou do následné loužičky ponořila fólii. 
Když bylo hotovo, aplikovala jsem ještě na ukazovák s prostředníkem světle modré kamínky. Ty sice na fotkách moc nevynikly, ale ve skutečnosti byly vidět dost.



Prsteník s malíčkem jsem se rozhodla udělat odlišné. Nalakovala jsem jednu vrstvu Gabriella Salvete Enamel With Hardener #101, přetřela s Essence Nail Art Special Effect! Topper #10 Glorious Aquarious a opět přelakovala jednou vrstvou GS. Vznikla tak velmi jemná a něžná sandwich manikúra. :)



Jsem zvědavá, co na dnešní příspěvek říkáte. Pro jednou to nejsou asi klasicky líbivé barvičky, ale připadá mi to docela zajímavý a hlavně se to dobře nosilo. :)

Mějte se.

25 komentářů:

  1. Hodně zajímavý efekt, prostě je to nail art s potravinovou folií jen s více barvami :) Povedlo se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to je krása :) Ani se nemůžu rozhodnout, jestli jsou krásnější ty světlé, nebo ty tmavé :D
    Soutěž o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem opravdu ráda, že se tak líbí. :) Taky tak nějak váhám, ale ty světlé by vypadaly moc dobře ještě v jiné kombinaci, kde by hrály hlavní roli. :)

      Vymazat
  3. Naprosto božské! S fólií jsem ještě nepracovala, ale je to tak nádherný nail art, že ho budu muset vyzkoušet. Ale už teď vím, že nemám žádnou šanci se tvému krásnému výtvoru přiblížit.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, tohle je tak jednoduchý, že to zvládne každý levou zadní. :)) Ale moc děkuju, potěšilo ! :)

      Vymazat
  4. Krásné nehty! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ten výsledný efekt u té folie je nádherný,úžasný nápad...Zajímalo by mě,jak by vypadal na všech nehtech:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy si určitě dám na všechny :) Ale když já tak ráda ty kombinace. :D Děkuju moc. :)

      Vymazat
  6. Líbí se mi ta kombinace na malíčku a prsteníčku :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně se mi tyto tvé nehty líbí! Opravdu se ti moc povedly:)
    Já jsme tedy tento typ nailartu dělala tak, že jsem barvu aplikovala přímo na nehet a pak jí "rozrejdila" potravinovou fólií. Ale efekt to má naptosto stejný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když dávám jen jednu barvu, tak to dělám stejně jako ty. :)
      A strašně moc děkuju :-*

      Vymazat
  8. Jo, tak tohle budu muset vyzkoušet, je čas začít si hrát (a nezlobit)!:o)) Je to hodně, hodně zajímavý efekt a pro mě úžasná kombinace barev:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky řečeno, naprosto souhlasím. :D Děkuju Marcelko. :)

      Vymazat
  9. Obě části jsou moc pěkné, ale ta sandwich část působí opravdu nádherně <3 miluju tenhle efekt :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela mě překvapilo, jak dobře to vypadalo. :) Moc ti děkuju. <3

      Vymazat
  10. To nemá chybu :) Precizně uděláno a navíc to vypadá opravdu skvěle, nevšedně a neotřele. A ta sandwich manikúra... tu si snad budu muset udělat, protože to je naprostý luxus! Strašně se mi to líbí, Romčo :) Dávám jedničku s hvězdičkou <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju ♥ :) Jsi moc hodná a vážně jsi mě potěšila. Jen si ji pěkně udělej ať se jí taky můžu pokochat na tvých krásných nehtících :)

      Vymazat
  11. To jsem ještě neviděla.... opravdu super!

    OdpovědětVymazat
  12. Farebne to vyzerá nádherne jemnúčko a zasnene.

    OdpovědětVymazat
  13. po farebnej stránke je to rozhodne zaujímavé:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...