čtvrtek 28. srpna 2014

Essie 721 Demure Vixen


Zdravím a přeju vám pěkný den :)

Jsem moc ráda, že vám tu můžu ukázat první lak od značky Essie díky milé Soničce z blogu Za kosmetikou, která mi poslala balík plný laků ♥ Kdo sleduje na Facebooku, tak moc dobře ví, kolik jsem toho dostala. Kdo ne, uvidí v nákupech/novinkách za srpen. 

Ale teď už o odstínu, kterému mé srdce naprosto podlehlo - Demure Vixen.


Na tyhle laky jsem byla už dlouhou dobu dost zvědavá a tak nějak neschopná si je pořídit. Nešlo ani tak o vyšší cenu jako spíš o to, že jsem trochu líná si něco objednávat. Upřednostňuji možnost si daný produkt v klidu prohlédnout fyzicky - prostě osahat. A teď mi jich takhle pěkně spadne do klína hned několik. :) 

Co se týče laků na nehty, mám moc ráda tenhle jednoduchý, elegantní design. 

Pokud vás tyto laky lákají vyzkoušet, tak na českém eshopu probíhají slevy - a to až nějakých 64% - zde.

Demure Vixen jsem si zamilovala hned z několika důvodů. 
Na nenápadné nude odstíny jsem celkem ujetá, takže bylo hned jasný, že jako první budu lakovat tenhle kousek. ALE on má v sobě ještě ke všemu nádherný fialovo růžový shimmer, který se objevuje vždy nenápadně, jako kouzlo, jak otáčíte lahvičkou. Nelze nepodlehnout. Pro mě naprostý top. 

Shimmer je ve skutečnosti mnohem výraznější

Jediná vada je špatné krytí. Když jsem ho lakovala poprvé, dala jsem tuším 5 slabších vrstev. To zní docela šíleně, že ? Ona ta pátá vrstva byla lakována až druhý den - čistě ze zvědavosti, co ještě lak předvede. Takže s těmi čtyřmi se vystačí. A na úplně krátkých nehtech stačí tak ty tři vrstvy. A to už by šlo, ne ? :)

Na fotkách ovšem vidíte tři silné vrstvy ( bez top coatu ) a sem tam ještě zahlédnete prosvítající konec nehtu. 


Štěteček je tenčí, rovně střižený a měkký. Při lakování nenabírá zbytečně velké množství tekutiny a pohodlně pokryje nehty jednolitou vrstvou bez děr, což je i zásluhou tekutější konzistence. Dokonce ani při tolika vrstvách se nevyskytl problém s bublinkami, hurá. :))
Nosila jsem ho celkem tři dny a dolů šel jen s pár odloupnutými kousky v růžcích nehtů.

V lacích Essie se navíc nevyskytuje formaldehyd, toluen ani DBP.

Na fotkách se shimmer bohužel ztrácí, ale lépe se mi to nepovedlo.


















Lahvička má 15ml a běžně je koupíte za 295,-kč ( během slev za nějakých 106,-kč )
Bohužel konkrétně tenhle odstín jsem již na českém eshopu nenašla.

Pro mě je to velmi kladná první zkušenost s Essie. A co vy ?

Přeju fajn den. :)

24 komentářů:

  1. ááááách ten je i když to vrstvení bych nemusela ale díky tomu, že je takový fešák bych to asi překousla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že bys mu to určitě odpustila. :D Fakt je perfektní.

      Vymazat
  2. Teda vypadá nádherně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Lak je krásnej, Essie lak bych nějakej chtěla, tak by se mi mohla poskytnou nějaká slevička, protože 300 Kč za lak by se mi dávat nechtělo :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rychle na stránky, o kterých jsem psala - myslím, že těch 106 Kč je pěkná cena. :)

      Vymazat
  4. Teda,to je tak krásná barvička...vypadá tak sofistikovaně,Essie laky mě nelákaly,ale tento fešák mě okouzlil:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, okouzlit on umí. :) Už teď vím, že to bude asi na dlouho můj nejoblíbenější Essie. :)

      Vymazat
  5. Je krásně nafocený... A náhodou ten shimmer perfektně vynikl :) Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Augustového Ježiška som ti už komentovala na FB, tak prejdeme k laku. Toto je záhada záhadná, nad ktorou som sa už zamýšľala už keď som písala príspevok o tom svojom. Toto je Demure Vixen aj s číslom, ja mám Demure Vix a bez čísla, farba, aj to fialové v ňom je zhodné, môj kryl pekne už v dvoch vrstvách, tento nekryje :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prosím tě, já jsem už na to taky koukala. :D Když jsem hledala swatche, narazila jsem i na tvůj příspěvek ( tehdy jsem nad ním pěkně slintala a juchů, už je doma :))) ale to odbočuju ), asi nová výroba, jinak si to neumím vysvětlit.

      Vymazat
  7. Moc pěkná bava. Přijde mi, že Ti k nehtům nějak přesně sedí :)
    Pár laků essie mám ještě z návštěvy Německa, ale snad nikdy jsem je nepoužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, mně to taky tak přijde, tak to jsem ráda. :))
      No já se na ně hned nedočkavě vrhla. :)

      Vymazat
  8. Juuuu, ten je boží, taky bych si nad takovou barvičkou chrochtala... ale moc ti nepoděkuju za zmínku o té akci na Essie, už jsem to prolejzala, ale potřebovala bych domů nějakou "tiskárnu" :D Essie je prostě něco, co si moc přeju, dlouho to okoukávám a jednou si to pořídim! :)) Jednou jsem se viděla ve stojanu v Německu, ale prostě jsem si nedokázala vybrat a tak jsem žádnýho nekoupila, teď toho lituju :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tu tiskárnu někde objevíš, tak mi taky, prosím, jednu vem. :D
      No já na ty čtyři kousky civěla jak blázen a hned bych nejraději té akce využila, ale už je pomalu čas šetřit na Vánoce. :)))

      Vymazat
  9. Táto farba by ma vo fľaštičke asi ťažko upútala, ale na nechtoch je to dokonalosť. Laky Essie sa mi páčia, mám možnosť prezerať si ich v stojanoch v zahraničí, ale nejako ma neláka si nejaký kúpiť. Až teraz... myslím, že tento kúsok musím mať <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti by určitě upoutal hned, aspoň já hned věděla, že to bude moje srdcovka. :)) Na fotkách to občas úplně nevyniklo.
      Doufám, že ho seženeš. :)

      Vymazat
    2. Tak, Romi, nalákala si ma až tak, že už aj ja mám svoj prvý Essie kúsok. Akurát ma veľmi zaskočilo, že môj štetček je dosť široký, zato ten tvoj je krásne úzky... A ten môj je tiež, ako písala vyššie Suzi, bez čísla a volá sa Demure Vix a má 13,5 ml. No ale teším sa z tej farbičky :)

      Vymazat
    3. Essie si z nás hezky střílí, že ? :D Ale moc mě potěšilo, že ho máš taky. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...