čtvrtek 8. ledna 2015

Jak se starám o své nehty


Ahojky,

tenhle článek je na přání, což mě těší, protože se mi nestává příliš často, že by mi chodily žádosti o konkrétní články. :) 

Dnes tedy o tom, jak o své nehty pečuji.



Naprostým základem je samozřejmě ruce pravidelně hydratovat. Krémů mám několik a střídám je dle libosti. Na zimu mi asi nejvíc vyhovuje krém Nivea pure & natural s obsahem bio arganiového oleje , který je určen pro velmi suchou pokožku. Tenhle krém neobsahuje parabeny, silikony, barviva ani minerální oleje. Když mám tedy ruce výrazně sušší, sáhnu právě po něm, protože skvěle hydratuje, ale zároveň nemám pocit mastných rukou. Parfemaci má minimální až žádnou. Pokud vím, jeho cena se pohybuje kolem 60 - 90,-Kč

Dalším oblíbencem je krém od Marks&Spencer s výraznou vůní levandule. Tenhle krém je mi hodně příjemný, dělá krásně hebké ruce a zároveň by měl posilovat nehty. Opět neobsahuje parabeny. Cenu vám nepovím. Jednak ho mám z výhry od Suzi a nepodařilo se mi ani nikde dohledat, za kolik se nechá pořídit.

Skvělý krém je taky ten od Nail Perfect s vůní granátového jablka. Mám menší balení - 60 ml, které by běžně vyšlo na 92,-Kč, ale momentálně ho seženete v akci za 64,-Kč zde. Konzistencí je o něco méně hutnější, než výše zmiňovaná Nivea a tu vůni jsem si zamilovala. Bohužel obsahuje parabeny, takže já bych si ho znovu nekoupila. 

A asi nejskvělejší věc, kterou jsem dosud zkoušela je máslová emulze Cuccio papaya & guava. Mám druhé vzorkové balení ( 9.24 g ), které mi i tak slouží dost dlouho - myslím, že cca od listopadu. Používám ho čistě jen na nehtové okolí ( použít si ho ale klidně můžete na celé tělo ), tak asi i proto ho mám takovou dobu. Už po kratším pravidelném užívání vypadá nehtové okolí fakt pěkně. Takže až mi vzorek dojde, určitě plánuju nákup klasického balení na modeláži ( 42 g 195,-Kč a 226 g 349,-Kč ), díky které jsem ho taky měla možnost vyzkoušet.


Samozřejmě se neobejdu ani bez nějakého toho olejíčku na nehty. Dříve jsem pravidelně používala ten maličký od Essence. Byl fajn, ale chtělo to vyzkoušet pro změnu i něco nového. Takže teď používám olejíček Nail Care - Nail & Cuticle oil od Gabrielly Salvete. Má překrásnou citrusovou vůni, velmi svěží. Oproti olejíčku od Essence má klasický štěteček. Nejčastěji používám po namazání rukou v kombinaci s bavlněnými rukavicemi Essence. V takovém případě nechávám na rukou tak dlouho, jak to vydržím. :D Takže tak tu hoďku. Ono se s těmi rukavicemi na rukou nedá nic dělat. V případě, že si chci rukavice nechat přes noc, použiju větší množství krému - opravdu pomalu tak, že mám od něj bílé ruce - a v tom případě už olejíček samozřejmě nepřidávám. Na druhý den jsou ty ruce pomalu jak vyměněné. :)

Jako base coat používám Foundation Base Coat od Nubaru. Neobsahuje formaldehyd, toluene a DBP. V oficiálním popisku stojí, že jde o superpevný podkladový lak se silikonem zabraňující odlupování laku. Já se ale budu muset poohlédnout po nějakém jiném, který je určený na tvrdé a křehké nehty, protože mám už dlouhodobý problém s praskáním palců. Kolikrát už hluboko u lůžka a díky tomu mi nikdy nevyrostou. Pokud máte nějaký tip, sem s ním. :) Base coat seženete opět na modeláži za 150,-Kč

Když mám náladu, používám ještě takovou věcičku na vyleštění nehtů. Na fotce je hned vedle pilníku. Má několik částí, ale já už používám jen tu, která vyleští nehty. Používám to jen občas, on ten efekt lesklých nehtů vydrží poměrně dlouho. Dobré je to v tom, že se mi sem tam na nehtech objeví nějaké nerovnosti jako hrbolky apod. Ono je to pouhým okem nepatrné, ale většinou pak po lakování nehtů je to vidět víc a nevypadá to dobře.

Pilník jsem dostala jako dárek od Modeláže a naprosto mi vyhovuje. Je hodně drsný a práce s ním je rychlá. Cenově vychází na 33,-Kč a osobně jsem s ním spokojená.

U mě je asi nejčastěji používanou pomůckou zatlačovač nehtové kůžičky ( gumové kopýtko ), a ořezávač v jednom. Pro mě osobně je to totální must-have. Kopýtko používám denně. Nehty vypadají hned jinak, působí mnohem upravenějším dojmem. Ořezávač používám dle potřeby, ale bývá to tak cca 1x za 14 dní. Používám před nanesením krému, pak jde kůžička dobře pryč. Následně si použiju kopýtko a promasíruji krémem. Nakupuji v DM, kde to vychází do nějakých 40,-Kč a posledně jsem si koupila na Interbeauty. Bohužel mi nevyhovuje, protože ta jakoby "vidlička" je dost široká a nedá se s tím pracovat, protože zachytává všechno okolo, jen tu kůžičku ne. Tohle jsem vám nafotila. První je ořezávač od Sally Hansen, který mi nevyhovuje z toho samého důvodu. Uprostřed je ten správný tvar a dole zase špatný. Řekla bych, že to jde docela dobře vidět. Na tohle si příště dám pozor. Mám tedy tři ořezávače, ale používat můžu jen jeden. :D



Tak myslím, že to je asi všechno, co jsem vám dnes chtěla povědět. Snad to nebylo moc zmatené. Vážně nejsem žádný odborník a i z toho důvodu se většinou těmto typům článků raději vyhýbám. :)

Tohle byla tedy má péče o nehty s přípravky, které aktuálně, nebo už dlouhodoběji používám, tak snad vám to něco přineslo. :)



20 komentářů:

  1. Super článek, do takového se přemlouvám už asi půl roku, ale nemám odvahu to sepsat. Moc pěkně ses s tím poprala a zjistila jsem, že v podstatě děláme úplně to samé a dokonce s těma samýma věcma.. až na pár výjimek :D Pilník, maslíčko a zatlačovač máme stejný od modeláže a strašně si to chválím :) Krémů na ruce mám nespočet a vždy se tim namažu tak 2x a pak si koupim jinej, na to jsem strašná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt o něj požádána, tak se do něj taky zrovna 2x nehrnu. :D
      No mně to bylo jasný, že si tu nic novýho a nepoznanýho nepřečteš a nepletla jsem se. :D
      Krémy se mi teď nějak nahromadily, v práci mám ještě pár dalších. :))

      Vymazat
  2. Super článek, zase nějaké tipy jak na péči na nehty a nehtové okolí.... Já právě nevím co na ty kůžičky, tak to kopýtko je mi jasné jak se používá, ale s tím zařezávačem už nevím.... bojím se, že bych si mohla poničit nehtová lůžka. Jinak, já sama mám tvrdé/křehké nehty, tak bych taky potřebovala nějakou speciální péči.... Všude jsou jen zpevňovače s vápníkem. Vím že v salónech kde pracují se značkou Spa ritual, mají přímo výrobky dané na určitý typ nehtů.... :-) :-) Jinak, co se týče drogerkových laků, tak to sama nevím, a potřebovala bych taky poradit :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem najít nějaký video ohledně toho odstraňování kůžičky, ale nepovedlo se. Ona ta kůžička jde odstranit hezky, pokud je ten ořezávač správně řešený, viz. srovnání na fotce. Ale taky ne každý to dělá, ono by úplně stačilo hezky promastit nehtové okolí a pravidelně zatlačovat bez toho ořezávání. Myslím si, že výsledky jsou opravdu hned viditelné. :)
      Jinak s tím SpaRitualem máš pravdu, ti nabízí různé base coaty na konkrétní typy nehtů. V drogeriích je to všechno jen pro posilnění a s různými vitamíny apod. A posilnění tvrdé/křehké nehty přece nepotřebují. :D

      Vymazat
    2. právě, ony ty tvrdé nehty potřebují změkčit. Romi, najdi si prázdnou lahvičku a písni mi do zpráv, mám kabinetní balení base toatu pro tvrdé nehty, tak ti odleju.

      Vymazat
    3. To by nebylo špatný vyzkoušet si to. :) Písnu.

      Vymazat
  3. Já mám teda nehty děsný :/ krémem nemau, žádnej olejíček, když akuju, tak žádnej base coat nepoužívám. no, měla bych se asi polepšit že :)
    a ty nůžečky a kopítka musím koupti taky, jen přemýšlím, ejstli byh to s nimi zvládla:D
    krásný blog hlásím odběr :))
    koukni ke mně :) PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by asi chtělo no. :D Jako já na to dřív taky kašlala a nehty vypadaly příšerně. Nosila jsem na můj vkus fakt dlouhé - tehdy se mi to líbilo - a nějaký podklad pod lak na nehty, olejíčky, péče o nehtovou kůžičku..to neexistovalo. Strašně to vypadalo.
      S kopýtkem určitě potíže nebudou, na tom nic není. A uvidíš jak úplně jinak to bude vypadat. :) S tím ořezávačem opatrně, ať se neporaníš, ono je to docela ostrý a nerada bych, aby se díky mým tipům stala pak nějaká nehoda. :))

      Vymazat
  4. Taky mám tvrdé suché nehty, od SpaRitualu mi byl doporučený Protein Boost, který obsahuje proteiny a vitamíny, které nehet vyživí. Zkusila bych se po něčem podobném vitamínovém laku mrknout v drogérii, pokud nechceš investovat. Taky se mi zdá, že suché nehty, alespoň ty moje, vyžadují mezi dvěma lakováními aspoň den oraz a pořádnou výživu. Teď zkouším vyživovat Nagel-Aufbau-Serum od Alverde a myslím, že jsem konečně našla něco, co fakt funguje, tak se musím zásobit, protože se mi zdá, že výrobek končí.
    A ořezávátko na kůžičku nepoužívám, prý se tím opravdu může zničit lůžko a mě se po tom hodně dělaly záděry.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom SpaRitualu vím, ne teda o tomhle konkrétním, ale nějak mě nenapadlo hledat u téhle značky, ani nevím proč. :) Nicméně bych se mohla podívat i po tom Alverde, který zmiňuješ, pokud na něj tedy narazím. :)

      Vymazat
  5. Krém od MaS mám s pumpičkou a taky tenhle levandulový. Myslím, že stál kolem 180Kč :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som sa v poslednom čase úplne zbláznila a asi nikdy v živote som nemala a nekupovala viac vecí na starostlivosť :D Teraz mi prišli olejčeky v pere a budúci týždeň čakám ďalší balíček. Kožitčku som strihávala, už nestrihám a snažím sa odnaučiť aj maminu. Hľadám dokonalý odstraňovač kožtičky, aj keď ten od Sally Hansen mám rada :D A práve som si objednala rukavice z Avonu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Avonu mám takový ponožky na nohy a je to moc šikovný. :) Olejíček v peru je super, moc mi vyhovoval např. do práce, na cesty a tak. Odstraňovač jsem nikdy neměla a musím se přiznat, že ani moc nevím, jak to funguje. :D

      Vymazat
  7. Když vidím to řezátko, tak mě bolí nehty :D A kopýtko denně? Krutá závist, to bych taky potřebovala, ale když 1x týdně, tak jsem ráda :D Já jsem vůbec v tomhle strašný flákač, mám doma plno krémíků a olejíčků, ale spíš na okrasu. A nejhorší je, že i když si to dám na nějaké místo, abych to měla pořád na očích a používala to, tak mi na to akorát sedá prach :D

    PS: Něco na tvrdé nehty dělá i Cuccio myslím, tak kdyžtak mrkni (myslím, že by o tom něco mohla vědět viennettka, ale nechci kecat...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já koukám, že tu ten ořezávač skoro nikdo nepoužívá. :D U tebe to ale ani není nutný, máš strašně pěkný tvar nehtů, precizně upravené a tak všechno, vůbec tedy nejde poznat, že bys péči flákala. :)
      Děkuju za tip, mrknu. :)

      Vymazat
  8. Romčo pěkný článek :) kopýtkem pracuje jen když si vzpomenu :D u mě je jedůležitekší promazávat ruce a kůžičku, jinak je mám v hrozném stavu :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani. :) Kopýtko je pro mě nutnost, už bych bez něj nemohla být. :D No mazání je důležitý, bez toho by to nešlo, taky mám příšerný okolí nehtů, když to zanedbám.

      Vymazat
  9. No, v podstate sme na tom podobne, akurát, že tá zbraň na konci sa u mňa nikdy neobjaví, z tej mám panický strach :-D Ale už by som si mala konečne zadovážiť nejaké rukavice. Hlavne teraz by sa hodili. V sobotu som v M&S mini krém kupovala mame, tento veľký stál niečo vyše 3 eur.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem o té zbrani psala, tak taky že jsem si na tebe vzpomněla. :D
      Ty rukavice jsou šikovná věc. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...