čtvrtek 15. ledna 2015

Golden Rose Jolly Jewels 112


Ahojky :)

Dnes bych vám ráda představila krasavce z řady Jolly Jewels s číslem 112. Je to vážně super kousek, se kterým se dá hezky vyhrát a můžete si ho užívat v mnoha podobách. Připravila jsem si dvě kombinace + lak samotný.

Je mi tak trochu záhadou, proč jsem ho už dávno neměla. Šeříkový odstín - respektive mini třpytky v tomto odstínu, vytváří vážně nádhernou kombinaci se zlatými glitry. Dá se použít jako efektový lak, anebo samotný ( v mém případě stačily bohatě dvě silnější vrstvy ).

Ani nemusíte příliš dlouho čekat na schnutí, protože je suchý během chvilky. Zachovává si drsnější efekt, což se mi líbilo a nadlakem jsem ho tedy už nepřetírala. Pracovalo se s ním vesměs dobře, je tak akorát tekutý, jen ty malé třpytky a glitry sem tam přepadávaly přes hranu nehtu. Určitě počítám s tím, že bude asi rychleji houstnout, takže ředění mě nemine, ale to je jen taková malá daň za tu krásu, co umí.
Možná ho spousta z vás zavrhne hned z důvodu horšího odlakování. No ano, dolů nejde zrovna nejlépe, ale teď se v drogeriích objevila novinka od Miss Sporty - začala vyrábět peel-off podkladový lak, ale moc chvály jsem na něj zatím neslyšela - prý díky němu sice lak sloupnout jde, ale loupe se už předčasně, což asi nikoho nepotěší. No ale podle všeho tuhle věcičku koupíte zanedlouho i u značky SpaRitual a tam tu kvalitu očekávám podstatně lepší. :)

Nejdřív vám ho ukážu samotný ve dvou vrstvách bez top coatu. Vypadá tak něžně, že jo ? :)








Chtěla jsem ho vyzkoušet na co možná nejtmavší fialové, ale nějak jsem nemohla najít tu pravou. Zariskovala jsem a nalakovala ho na temně modrý Flormar Wet Look WL10. No a vypadalo to moc dobře, co myslíte ?







V slabší vrstvě na podkladu od NYC 257 Lavender Cupcake. Na pár nehtech se mi lak nepodařilo moc ukočírovat a nanesla ho v trochu silnější vrstvě, ač jsem se snažila o slabší. No a nakonec se mi líbí tahle varianta asi nejméně. :))









Lak je opět zakoupen z eshopu Magic Nails za 75,-Kč

Doufám, že se líbilo i přes kapku horší kvalitu fotek, za což se omlouvám, ale nějak se mi v poslední době nedaří. :( Teď mi ještě ke všemu odešla paměťová karta, takže to bude ještě veselý...:D

Mějte se fajn a napište mi, co na něj říkáte. :)

28 komentářů:

  1. treti verze je top! fakt nadhera

    OdpovědětVymazat
  2. premna je top na tmavom podklade, nadhera

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný! Má ho moja sestra, musím si ho požičať ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Klaniam sa pred tebou a tvojou odvahou pripraviť tri verzie, pričom jedna je len samostatný lak :-) Výborná práca. A mimochodom, aj ja ho mám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, když jsem hledala swatche, tak jsi mi vyběhla taky. :)) No málem jsem u focení umrzla, teď je to vážně takový, že nafotit jeden a rychle do tepla. :D A děkuju ! :)

      Vymazat
  5. Romanko, tak to je nádhera, jedna větší než druhá! Na tom tmavem mi připomíná moji srdcovku essence baby you're firework doplněnou ještě o fešné glittříky a zbytek je taky úžasný. Myslím, že je to další z laků, kterému se zavděčí snad všechny podklady ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, máš pravdu, teď tam toho Essence taky vidím. :))
      Jsem moc ráda Aničko, děkuju ♥

      Vymazat
  6. Ten je nádherný! Snad někde zase narazím na laky Golden Rose (většinou vidím jenom ty jejich mini laky a né tyhle krásné!). Všechny kombinace se mi moc líbí, ale ta poslední je asi nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se radovala, že je v našem městě jedna parfumerie nabízí a pak, ještě než se tam vydám, se dozvídám od kamarádky, že je tam mají nějak kolem 90,-Kč, což je o dost víc, než z eshopu, škoda. :)) A děkuju, jsem ráda, že se líbí, Zdeňko. :)

      Vymazat
  7. Nejvíc se mi líbí samotný-já jsem totiž hrozná straka:-) Navíc ta barvička...to je prostě nádhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, je nádhernej už sám o sobě. :)

      Vymazat
  8. Nádhera! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Fialová to je moje :) a mě se líbí ve všech variantách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta poslední moc ne, když jsem ji pak porovnala se zbytkem. :D Moc děkuju, Hani :)

      Vymazat
  10. Krása!
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný!! Hlavně samotný a potom na tmavém :) Jo tyto Jolly jsou moc povedené..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tyhle dvě varianty líbily nejvíc. :) Děkuju moc, Mončo :)

      Vymazat
  12. Such a pretty polish! Also nice photos :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...