pondělí 26. ledna 2015

Essence Effect nail polish - 17 Never stop dreaming


Ahojky :)

Dalším lakem z řady Effect nail polish, který mě okouzlil, je 17 Never stop dreaming. On je to spíše podzimní odstín, který mi připomíná spadané listí ze stromů, ale nebudu s jeho publikováním čekat do dalšího podzimu, když bych to za a) stejně nevydržela a za b) už by taky nemusel být v prodeji, že jo. :)

Teď to moje popisování barvy bude asi zajímavý, je to s ním kapku těžší. :)) Je docela měňavej, přechází hodně do nazrzlé barvy se světle červeno-hnědým podtónem. Obsahuje menší hexagonky v tmavší růžové barvě, třpytky a nádherný třpytivý prach. Když jsem ho lakovala ve dvou vrstvách bez barevného podkladu, tak nebyl zase tolik výrazný, ale vypadal pěkně. Zkusila jsem ho pak nalakovat v jedné vrstvě na China Glaze Tip Your Hat a lak byl rázem mnohem výraznější, takže to už pak záleží na každém, na co má momentálně náladu. Já jsem vám samozřejmě nafotila obě varianty.

Jinak je lak hutnější konzistence a druhá vrstva se mi s ním už nelakovala nejlépe. Musela jsem ho během lakování párkrát protřepat - respektive poválet v dlaních, protože se mi zdálo, že byl během lakování stále hutnější a hutnější. Nebyla to ale zase žádná katastrofa. Ty dvě vrstvy určitě doporučuju, pokud ho lakujete bez barevného podkladu. Majitelky delších nehtů budou možná potřebovat ty vrstvy tři. Po zaschnutí je trochu hrbolatý, ale zase žádný extrém.

To je asi všechno, tak teď fotky. :)








S barevným podkladem.







Odpusťte mi tu vánoční tématiku :D Já ho fotila ještě před Vánoci a vážně jsem netušila, že na něj přijde řada až v lednu. :))

Kupovala jsem ho v drogerii Rossmann za nějakých 64,90,- myslím.

Jak byste ho nosily ? S barevným podkladem, anebo se vám líbí víc samotný ?



16 komentářů:

  1. Já v něm vidím trochu ohně :) jinak moc hezká barva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Hani, je takovej ohníčkovej, to je fakt. :) Děkuju :)

      Vymazat
  2. Kto by povedal, že duochromatický lak s glitrami bude vyzerať tak dobre. Ale na druhej strane na rovinu, ktorý na tvojich nechtoch nevyzerá dobre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsi zlatá :-* No a vidíš, s tím duochromem máš pravdu, už vážně potřebuju volno, když už ani ten popis laku pořádně nezvládám. :D

      Vymazat
  3. S barevným podkladem vypadá krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, byl takovej sytější, vůbec to nevypadalo zle. :) Děkuju, Zdeňko :)

      Vymazat
  4. Na tom tmavém podkladě vypadá dokonale...šel by mi k vlasům:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypada nadherne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc dobře! Víc se mi líbí na tom barevném podkladu, je takový výraznější. Nikdy jsem si ho ani ve stojanu Essence nevšimla, a takový krasavec to je! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dost možný, že bych ho taky přehlídla, kdybych nějakou dobu předtím neviděla jeho fotky. Takhle mi byl v tom regálu povědomej a už putoval do košíku. :D Tak to jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  7. Jéé, to jsme se hezky trefily s těma efekťákama, co? :)) tenhle se mi moc líbí, ale bohužel už na mě ve slevách nezbyl, tak se kochám alespoň u tebe. Na tom červeném je dokonalý♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem si říkala :D Já tak nějak úplně prošvihla ty slevy, škoda. :)) Děkuju, Aničko :)

      Vymazat
  8. Tento lak sa mi v stojane vyslovene nepáčil (čo sa naozaj nestáva, lebo čo sa týka farieb, milujem ich všetky), no u teba vyzerá prenádherne!!! Romanka, ako to robíš, že vo mne vždy dokážeš vyvolať túžbu po veciach (lakoch), nad ktorými ohrňujem nos???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš by zůstal nepovšimnut, kdybych neviděla jeho fotky. :)) Každopádně jsem ráda, že se líbí a třeba ho dojdeš ještě jednou omrknout, co ? :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...