neděle 11. května 2014

Catrice Crushed Crystals - 06 Call Me Princess :-)


Ahojky všem.

O lacích Catrice z řady Crushed Crystals jste už určitě četly a nejvíce asi o krásném odstínu Call Me Princess. Ten mě osobně uchvátil z celé kolekce nejvíc ( aspoň co jsem měla možnost vidět ). Protože v našem městě tahle značka dostupná není a já nad tímhle lakem opakovaně "ochala " a rozplývala se a plakala, že ho neseženu :)), jedna milá dušička mi chtěla udělat radost a lak sama od sebe zakoupila a poslala mi ho jako dárek ♥ Nejedná se o nikoho jiného, než strašně hodnou Baju z Nagellackmaniak :)

Nemusím asi říkat, že jak láček dorazil, po pár hodinách jsem ho už celá natěšená lakovala. A byl to velký požitek ! Jednak je to můj první Catrice a pak fakt, že se jedná o pískový lak..mě prostě neomrzí..nikdy ! :))

Překvapil mě štěteček. Je širší a hlavně ke konci jakoby do šipky, což mi v tomhle případě nevadilo, ale nejsem si jistá, jak by se mi lakovalo v případě tmavšího a krémového odstínu. Co se odstínu týče, tak ve dvou vrstvách kryje, ale přidala jsem ještě třetí a docela mu to přidalo na intenzitě. Schne dost rychle, takže ty tři vrstvy vůbec ničemu nevadily. Barva je taková jemná lososová růžová s velmi výraznými zlatými částečkami. No dokonalost. Druhý den po nalakování jsem ho fotila a ve stínu mi focení nedělalo moc problémy, ale když jsem se těšila až udělám fotky na slunci, tak to bych nebyla já, aby se povedlo. :D Ačkoliv se lak na slunci nádherně třpytí a hází odlesky, až byste pomalu osleply ( ok, trochu přeháním, ale vážně je na slunci dokonalej ! ), tak foťák ho vidí jako nevýraznou růžovku..
..jako takhle třeba..



..anebo ještě tak..


No nenaštve to ? Mě hrozně. Hlavně když to tam všechno vidíte, jenom váš foťák to odmítá :D
Takže z toho důvodu tu budou spíš fotky ve stínu, ale ono to zas tolik nevadí, protože ty zlaté částečky už tak dost vyniknou.

Tak a teď už klasická nálož fotek. :))




















Máte některý lak z téhle kolekce ? Jaký ? :)

Mějte se krásně :)



25 komentářů:

  1. Lak je nádherný. Já těmto pískovým od Catrice dlouho odolávala, ale minimálně tento odstín si musím pořídit. Přesvědčila jsi mě. A mimoto fotky máš úžasný.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, mockrát děkuju, mám velkou radost. :) Věřím, že z tohoto odstínu budeš nadšená stejně, jako i já jsem. :)

      Vymazat
  2. Krasavec, teď si říkám, proč jsme si ho nevzala místo toho tmavého :D fotky se moc povedly i když ho foťák vidí jako jemnou růžovku. Teď já mám problémy s vyfocením ChG Ahoy, foťák mi z toho dělá úplně jinou barvu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se dá ještě napravit s tím Catrice. :D Jsem ráda, že se ti fotky líbí. Nebyla jsem zrovna nadšená, že jsem nucená fotit ve stínu. :D
      No ten Ahoy, to je přesně ten typ, co se foťáku asi bojí či co. :)) Tak snad se povede Hani. :)

      Vymazat
  3. Krásny, ja mám teraz z kolekcie Sand´sation odtieň Waikiki Peach :) Síce mám zvyčajne rada ružové laky, ale tento bol tak chutne oranžový! :D
    (letmo je zachytený na konci tohto článku: http://beastlovesbeauty.wordpress.com/2014/04/24/mily-dennicek/#more-1098)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten vypadá krásně. Až jsem z toho dostala chuť na želé bonbonky obalené v cukru, sakra ! :D

      Vymazat
  4. Vypadá nádherně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. :)) krásně napsaný:-* jsem ráda, že ho máš, fotky a článek jako vždycky bezvadný:-)

    OdpovědětVymazat
  6. chcela som ho velmi a teraz ho chcem ešte viac :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup pro něj :D Je to velmi milý společník. :)

      Vymazat
  7. Kus sa smejem, presne tento som si kúpila v piatok. :D
    Je fakt nádherný ! :) Super článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí Miško :) Je to krasavec, taky ho mám pár dní a těším se z něj jak malá. :))

      Vymazat
  8. Lak je krásný, fotky taky, škoda, že neuvádíš cenu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak byl dárek. :) Ale cenu jsem našla, 84.90,-
      Děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat
  9. krásny je a tie fotky sú úplne nádherné! ja si od sestry požičiam jeho fialového brata, ja som si tieto nekupovala, lebo na kompletku aj s holografickými a metalickými by ma asi Catrice zruinovalo na pár mesiacov :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda já komplet kupovala asi jen pískáče od Gabrielly. :)) Max když se k nám dostalo něco do tří kousků :D Ale je hezký mít to komplet. :) Děkuju mockrát ! :)

      Vymazat
    2. no veď to, že je to super, mať komplet kolekciu/limitku :-) tak som radšej stojan Catrice vtedy obchádzala :o)

      Vymazat
  10. Ten je krásný, v lahvičce mě neuchvátil, ale na nehtech je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá božsky, mám velice podobný od Barry M z kolekce The Royal Glitter Collection v odstínu Pink Princess. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pískáče od Barry M jsou velmi lákavé ! Mají opravdu moc hezký odstíny, snad na ně někdy dojde. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...