sobota 31. května 2014

Květen s MKK :)


Dobrý večer :)

Tentokrát jsem měla trošku problém s vytvořením koláže, protože jsem se nějak rozšoupla a fotek bylo tenhle měsíc vážně hafo. :) Aby taky ne, když jsem si oblíbila hromadné příspěvky, ve kterých vám tu píšu o dvou, čtyřech, či dokonce šesti lacích najednou. :) Osobně jsem s tímhle měsícem spokojená a těším se na ten další, protože tu uvidíte Orly, Barry M a hlavně nádhernou, překrásnou Zoyu ! ♥ Mou první a snad ne poslední. :)

 Nebudu se už dál moc vykecávat, snad jen k následujícím fotkám, které se nastřádaly na instagramu za tenhle měsíc.


 Tenhle maličkej je nový parťák mojí kolegyně a konečně nám ho přivezla ukázat. :)

 Dočetla jsem trilogii Havran a fakt mě to chytlo, kdyby náhodou někdo měl tip na něco podobného se severskou tématikou, tak sem s ním. ;) Mimochodem, čtu teď Kostičas a je to zatím celkem zvláštní.. četl už někdo ?

 Zdravé mlsání v práci.



 Nejoblíbenější sandálky ♥ Na nehtech Miss Sporty 452

 Relax :)



Mějte se krásně a doufám, že jsem vás trošku navnadila na další měsíc. :)

13 komentářů:

  1. Super naložený měsíc a fotek bylo opravdu hodně :) a to je moc dobře páč se mi moc líbí. Ten hafíček je suprový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju, to jsem ráda. :) Hafík je bombový, po dlouhý době mazlení se štěndem. :D

      Souhlas Alice. :))

      Vymazat
  2. tak krásne farebný mesiac, ako boli krásne príspevky ♥ teším sa na júnové :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teším sa na ďalší mesiac, hlavne na tú Zoyu - od nej ešte nič nemám, takže sa rada nechám inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já se těším jak blázen, až ji nafotím. :D Snad bude spokojenost s dalším měsícem. :)

      Vymazat
  4. Jéj, parádička :-) Sugars hlavním tématem měsíce května :-D Závidím tu pohodičku, mě děsí státnice :(( Těším se na další články!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím ti palce ať vše dáš :) No, přesně, na ty jsem byla natěšená hrozně, až se tu objeví :))

      Vymazat
  5. aj ja chcem kolegyňu s takým krásavcom:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Teď už má prý 14kg, takže z mrňouse se stává pořádnej hafan. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...