středa 15. dubna 2015

Moje nákupy z Interbeauty Prague 2015 ♥



Zdravím :)

Dnes vám přináším článek o tom, co jsem si na Interbeauty pořídila. Už to teda vypadalo, že se nikam nepojede, ale nakonec to dobře dopadlo a výlet jsme si s kolegyní užily. :)

Tentokrát jsem na veletrhu nefotila, což mi teď připadá možná až škoda, ale jednak jsem si ho chtěla užít opravdu v poklidu, bez foťáku v ruce :) a pak stejné fotky tak či tak budou k vidění u ostatních blogerek. :)

Takže tady je můj nákup, ze kterého mám vážně radost. :)



Začnu asi tím, z čeho se nejvíc raduju - mé první laky Cuccio. Mimes&Musicians a A Star Is Born jsou z nové kolekce Venice Beach '81 a naprosto jsem jim podlehla. ♥ Na veletrhu jste je mohli zakoupit za 175,-Kč/ks a byly poslední, takže tam na mě prostě čekaly. :))




A u Cuccio ještě chvíli zůstanu. Jejich máslíčka jsem si moc oblíbila, takže jsem tentokrát moc neváhala a pořídila si jedno s granátovým jablkem a fíky. Ta vůně je božská. 42g mě vyšlo na 149,-Kč


Konečně jsem sehnala nálepky s psími motivy :D Za 35,-Kč nebylo o čem přemýšlet a já už se moc těším, až vymyslím nějaký Nail Art :) Laky Jordana jsem si prohlédla ( posledně jsem je na veletrhu nenašla ), a musela jsem konstatovat, že mě jejich design hrozně odrazuje. Na mě to působí jak laky za dvacku od Vietnamců. Jedinou výjimkou byla kolekce Texture, kde se mi ten obal dokonce líbil a odstíny byly vážně zajímavé. Dokonce jsem měla nutkání vzít jich víc, ale nakonec to vyhrál za 50,-Kč odstín 14 Vintage Green.




Od Nikol jsem dostala v rámci spolupráce tuhle Nail Art sadu EBD Up To X a už se těším na tvoření. :) K tomu jsem si v taštičce našla ještě dva další odstíny, kterých jsem si všimla ale až doma. :D Na eshopu modelážnehtů.cz koupíte laky za 125,-Kč a já doufám, že je tu brzy uvidíte. Tímto chci ještě jednou moc poděkovat. :)



Na výprodejový koš OPI jsem se moc těšila a byla to snad naše první zastávka na veletrhu. :) Mé srdce si získal pískový Wharf! Wharf! Wharf! ( to je název :D ), a efektový I Reached My Gold!




Nečekala bych, že si tam budu kupovat šátek, ale tenhle byl tak pěknýýýý :)) Navíc kolegyně je na šátky maniak, čímž mě začíná trochu infikovat :) Takže nám byla nabídnuta sleva a každou vyšel šátek na 85,-Kč 
Maska na vlasy Kallos mě vyšla jenom na 30,-Kč a jsem na ni vážně zvědavá. Při postávání u tohoto stánku jsme si za námi všimly Lucii Bílé a za chvíli tam začalo být tak trochu těsno. :)) Musím ale říct, že je moc krásná. :)

Z celého veletrhu jsem nadšená, moc dobře jsme si popovídaly s Nikol, kterou jsem moc ráda zase viděla a už teď se těším na podzimní nakupování. :)

Co jste si nakoupily na veletrhu vy ? 

Mějte prima den.

25 komentářů:

  1. Samé krásné laky :) Já také moc nefotila, přesně jak jsi řekla, chtěla jsem si to vychutnávat bez foťáku. Odstín 20. mám také a je nádherný, hlavně na sluníčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ten odstín č. 20 mi zatím připadá asi nejhezčí z těch EBD. :)
      No on mi navíc ten foťák stejně nefotí moc dobře v interiéru, takže by možná nakonec nebylo ani o co stát. :))

      Vymazat
  2. Krásný laky :-)
    Já Bohužel nic, jsem od Brna a dostat se tam pro mě bylo složité.. :( třeba mi to někdy klapne :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já do Prahy nejezdím příliš často, teď jsem tam byla po půl roce. :) Určitě to někdy klapne. :)

      Vymazat
  3. Jéé bomba! Mrzí mě, že jsem se nakonec nezúčastnila. Pořídila si krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Půl roku uletí jak nic a je tu další veletrh. :D Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  4. Pěkné nákupy. Také jsem na interbeauty v pátek zavítala.
    zvu tě na můj blog.

    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem bohužel na veletrhu nebyla, protože mám Prahu celkem z ruky. Ale určitě bych neměla problém si vybrat :D když o tom tak přemýšlím, je možná dobře, že jsem se tam nedostala :D
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém vybrat si nehrozí, spíš peněženka pak nadává. :D

      Vymazat
  6. Och, celý tvoj nákup sa mi páči.Tie Cuccio laky sú úžasné. Maslo snáď tiež niekedy vyskúšam :) A úplne sa rozplývam nad tými nálepkami s havkáčmi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, ten modrý Cuccio je už dokonce nafocený. :) Máslíčko doporučuju, moc příjemné rozmazlování ruček. :))
      Havkáče jsem chtěla včera vyzkoušet, ale sešlo z toho pro nedostatek inspirace, jak nakombinovat. :D

      Vymazat
  7. Perfektní nákup, jeden krasavec hezčí, než druhý:))

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné nákupy,ale prostě ty Opíci jsou nej...moje láska:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach ty laky...kráása, já chci takýýý :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný nákup, doufám že se tam příští rok dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. krásny nákup, tie glitrové sú úžasné, teším sa na príspevky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nezapomenu nastavit, tak ten modrý bude zítra. :))

      Vymazat
  12. Úžasný! Zase se opakuju, ale fakt bych potřebovala před veletrhem nějaký nástin toho, kdo si co plánuje pořídit a za jakou cenu.. protože pak tam bloudím jak lesní včela a přehlédnu třeba i to, co bych si ráda koupila... jako třeba ty Cuccio, protože jsou naprosto dokonalé! Už se těším na toho druhého fešáka, co s ním vyvedeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si asi ani předem neplánovala. Věděla jsem, že chci nutně hrozně moc nějaký Cuccio :D a samozřejmě po první návštěvě jsem byla zvědavá, co bude zase ve výprodejovém koši OPI. Tak si na podzim napíšeme a vzájemně se inspirujeme. :D

      Vymazat
  13. Príjemné nákupy, ale najkrajšie sú aj tak psíčkové nálepky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...