pátek 17. dubna 2015

Cuccio Colour - A Star is Born


Ahojky :)

Já jsem zamilovaná ♥ Můj milý se jmenuje A Star is Born a patří do rodiny Cuccio. Zdobí novou kolekci jaro/léto Venice Beach '81 a má ještě 7 dalších bratříčků. :)

Jeho barvy jsou jemně růžová, modrá, tyrkysová a fialová ( všimněte si, že fialové glitry jsou pruhované, já si všimla teprve na fotkách :) Všechno v maličkých puntíčcích, středních a velkých šestiúhelnících. Tohle je prostě dokonalost a hezčí efektový lak jsem vážně asi ještě neměla.

Lakování 1. vrstvy bylo v pohodě a lak byl krásně tekutý. Nátěr se mi ale zdál slabý ( chci víc glitrů :)), takže jsem lakovala vrstvy 2. U té 2. už se glitry dost hustily na sebe a obalovaly na hrdlo lahvičky, takže to chtělo lak trošku promnout v rukách a teprve pak lakovat.

Glitry se místy nabalily na sebe a chtělo to trochu je korigovat, což se mi ne vždy úplně povedlo. Já jsem ale do laku zblázněná a tak jsem s výsledkem spokojená. :))

Jako podklad jsem mu zvolila nude, ta prostě s efektovým lakem nikdy nezklame. Slušet mu to ale bude i s fialkovými, modrými a růžovými odstíny.















Lak má 13ml a seženete jej za 225,-Kč na eshopu modelážnehtů.cz

Co na něj říkáte ? Taky vám ta kombinace barev připadá naprosto dokonalá ? :)

23 komentářů:

  1. To je dokonalost.. :-) Krása, ale nevím jestli bych byla ochotná dát za lak 225 Kč. :(

    Máš krásné nehty, já mám jen malé prcky a na nich by to ani nevyznělo.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na veletrhu mě aspoň vyšel jen na 175,-Kč :) Ale za takhle krásnej kousek by mi nebylo líto ani těch 225,- :D
      Ale určitě by na tobě vypadal hezky, vždyť ani já je nemám nějak dlouhý. :)

      Vymazat
  2. Néé proč jsem si ho nekoupila...:( :D Ještě, že mám alespoň jeho kolegu :) Ten je taky dokonalý přesně moje barvičky. Ale tento vlastně taky..no nic jdu ho koupit..:D Jinak máš to krásně nafocené jako vždy a celkově kombinace boží!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no aspoň tam na mě počkal, od každého už byl poslední kus :-O Jen do něj, Mončo, určitě mu vymyslíš krásnou kombinaci. :)
      Moc děkuju ♥

      Vymazat
  3. Dokonalá farebná kombinácia! Vyzerá úžasne, o nechtoch ani nehovorím, krása

    OdpovědětVymazat
  4. No to je právě ten případ, kdy bych potřebovala, aby články vycházely dřív, než je konání veletrhu :D Vypadá to dokonale, krásná souhra barviček a glittrů dělá z nehtů nevšední záležitost :) Jako vždy krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) já jsem šla ke Cucciu tak nějak cíleně s tím, že s nějakým odejdu, ale o kolekci jsem nevěděla, takže náhoda. :D
      Děkuju ! ♥

      Vymazat
  5. Bože,ten je krásý!Asi se po lacích téhle značky poohlédnu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají nádherný odstíny ! A hrozně se mi líbí elegantní tvar a design lahviček. :)

      Vymazat
  6. Krásné nehty, moc se mi líbí kombinace s tou nude. Já bych asi tyhle modro-fialové tóny s tělovou nesladila, nenapadlo by mě to, ale vypadá to vážně skvěle! :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělovka je vždy to první, co mě k efektovým lakům napadne. :D Spíš jsem si říkala, aby to už nebyla nuda, jak pod ně vždy dávám nude. :)) Moc mě těší, že se tak líbí. :)

      Vymazat
  7. Ani se nedivím, že jsi zamilovaná :) Je to fešák se vším všudy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný! Jak jsem říkala, když jsem je lakovala na vzorníky, ty dva glittrové mě zaujaly nejvíce. S meruňkovou je to moc povedená kombinace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsou božsky krásný. :) A ty pruhovaný glitry ♥ :D

      Vymazat
  9. Tak ty nehty jsou naprosto dokonalé! ♥

    Monča

    OdpovědětVymazat
  10. Týjo ten je fakt krásný :-) $-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...