pondělí 27. dubna 2015

Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora, 498 Rain Rain Go Away & 558 Go Wild-er-ness



Přeji všem hezký začátek týdne. ☺

Rimmel nepatří zrovna k mým top oblíbeným značkám a většinou si jej všímám až ve chvíli, kdy přijde s nějakou limitkou ( jako např. naposledy Glitter Bomb )
O těchto novinkách s novým designem ( který je dle mého fakt povedený ), jsem sem tam slyšela na Fb, ale žádné větší nadšení jsem nepocítila. Až do dne, kdy jsem u Aničky viděla fialkový odstín 558 Go Wild-er-ness :)

Věděla jsem, že až na něj narazím, budu ho nutně potřebovat. Tak se i stalo po návštěvě drogerie a spolu s ním putoval do košíku i béžový kolega 498 Rain Rain Go Away

Po zapátrání na internetu jsem se dozvěděla, že tyto laky jsou 3v1, což v podstatě znamená, že slouží jako base coat, barevný lak a top coat v jednom. Když jsem oba laky nanášela na nehty přetřené base coatem, tvořily se mi droboučké bublinky. Tenhle problém ale vyřešil top coat, který je schoval. Je pravda, že když jsem lakovala bez base coatu, bublinky se mi netvořily. Tak teď je otázka, jestli za to může už pomalu houstnoucí base, ale zase u ostatních laků problémy s bublinkami nemám.

V kolekci 60 Seconds Super Shine By Rita Ora naleznete 10 svěžích jarních odstínů a u Rossmanna, nebo v DM by vás měly vyjít na 59.90,-Kč




498 Rain Rain Go Away je přesně podle mého gusta. Hezká tmavší béžová s šedavým nádechem mi připomíná stejně, jako u Sally Hansen 630 Lush, bílou kávičku, latté.. Díky gelovité konzistenci se dobře nanáší a zůstává tam, kde má. Ke krytí stačily 2 vrstvy.






558 Go Wild-er-ness je nádherná fialková barvička, která má stejnou konzistenci, jako předchozí kolega. V 1. vrstvě mi prosvítal lak trošku více a nakonec jsem musela lakovat 3 vrstvy, protože při pohledu proti světlu místy prosvítal. Jinak spokojenost a oba odstíny u mě sklízí úspěch. Určitě se ráda poohlédnu někdy příště i po dalších. :)






Protože se mi spolu tyhle dva odstíny moc líbily, nalakovala jsem si s nimi na nehtech takovéhle pruhy. ☺






Líbí se vám odstíny ? Pořídily jste si nějaký ?

Pěkné pondělí. :)

26 komentářů:

  1. Ty pruhy jsou zajímavé, to by mě asi nenapadlo. Ale tři vrstvy je docela dost. Na to nemám trpělivost. Ale odstín je to fakt pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zažila laky, co potřebovaly 4 a více vrstev, takže mně to zase tolik nevadí. :D Jsem moc ráda, že se pruhy líbí. :)

      Vymazat
  2. Já po těchto lacích pokukuju už dlouho, hlavně po tom fialkovém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé a jak ti ten fialový sluší! :) Super nápad to rozpůlit, to využiju, až se nebudu moct rozhodnout, který lak nalakovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý kompromis, že ? :D Vypadalo to fajn, měla bych půlit častěji. :D
      Moc děkuju ! ♥

      Vymazat
  4. mam cerveny a nastastie nebublinkoval :) obidva su inak krasne, ale podobny fialovy mam. nad tym bezovym porozmyslam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím vyzkoušet ještě na jiný base coat, jestli budou zas bublinkovat. :)
      Béžový za zkoušku rozhodně stojí. Neztratí se a já osobně je moc ráda používám v kombinaci s efektovými laky. :)

      Vymazat
  5. Wow oba odstíny vypadají krásně :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta fialková je bezkonkurenčně top:-) Nádherná jarní barvička...ale i ta druhá je hezká-prostě krásný výběr odstínů jako vždy:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas je těžký rozhodnout se, který je hezčí. :)) Moc děkuji <3

      Vymazat
  7. Krásné fotky a i článek.
    Minulý týden jsem si ten fialkový pořídila.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Rovnaká farebná dvojica ako v predchádzajúcom príspevku :-))) Kombinácia oboch lakov na nechtoch sa mi páči veľmi. Keby som Rimmel mala radšej, normálne by som si priala u teba vidieť celú kolekciu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sákryš, říkala jsem si, kdo to zaregistruje. :D Líbí se mi ještě několik dalších odstínů, ale zrovna jsou to takový barvy, u kterých předpokládám, že se nebudou vůbec dobře fotit. :)) Takže uvidíme, jestli to těmito končí. :) Jsem ráda, že se líbí. :-*

      Vymazat
  9. Zajímavá kombinace barev, moc se libí :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jeeee 498-čku mám taky :-D :-) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nedivím, je to moc krásný odstín a milovnice nude odstínů ji prostě nemohou přehlédnout. :))

      Vymazat
  11. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...